Entrenaments a 1ª hora del matí

Entrenaments a 1ª hora del matí

06 Set 2016 19:28 #21 per Toni VLC (Associat/da)
Jo també sóc dels que matinen i corren en dejú, excepte tirades de més de 27kms (algun gel a meitat carrera). Si passen de 30 sí que desdijune pensant en les rutines de la marató.

No obstant, apunte el meu secret per als dies normals d'entre setmana: Un actimel i un xupito d'aigua de mar.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2016 23:16 #22 per krlos (Associat/da)
Jo 1 cervesa
I si es tirada llarga, 2


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2016 23:41 #23 per Antirco (Associat/da)
Per un entrenament lo just un cafè una galeta o inclús com diu algú una cerveseta, el que millor vagi per anar abans a fer una visita al Sr. Roca i a córrer.
Això si, si veus que no et senta be, et costa arrancar et mereixes o no tires canvia  a fer entrenaments a un altre hora.
Jo personalment si puc me encanta sortir de matinada i si encara es de nit millor que millor.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2016 06:50 #24 per Alfons 99 (Visitant)
M'agrada el fil, ara que he hagut de canviar al vespre...

A l'estiu acostumo a sortir sobre les 7 per fer una horeta o hora i quart i surto amb un got d'aigua, només. Quan no apreta la calor, surto sobre les nou i prèviament he esmorzat (sandvitx de gall d'indi i formatge, cafè amb llet) i buidat convenientment al lavabo.

Nomès els primers dies d'estiu tinc la sensació negativa de no haver buidat; després m'acostumo

El que més em fot de sortir d'hora és haver de matinar

Salut

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2016 14:47 #25 per kilometer (Associat/da)
Avuí, 6:35 del matí CDLA, tirada llarga de 2h15. De gairebé no veure, a tenir el sol a sobre :whistle:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Set 2016 16:40 #26 per aurelian (Associat/da)

[...] Siempre lo mismo,ya estoy acostumbrado y lo que yo no puedo es salir con el estómago vacío.
Eso sí,soy un relojico y nada más desayunar paso por el Sr Roca.
Por tanto establece una rutina.


Uno mas.

Normalmente mi desayuno es rico en carbohidratos, por ejemplo tostaditas con mermelada y mantequilla, acompañado de un café de tipo nescafe con leche.
En dias de carreras saludo rapido por la segunda vez al Sr Roca (emociones) y muchas veces cuando falta algo (una hora?) antes de la salida me tomo un segundo café (tipo cortado).

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2016 10:56 #27 per squash (Associat/da)
Hola

article generalista i que aprofundeix poc però que indica alguna pauta interessant.



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2016 12:09 #28 per solteron (Associat/da)
No s'acostuma al cos a cremar més greix per saltar-se un sol esmorzar ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2016 14:58 #29 per krlos (Associat/da)

No s'acostuma al cos a cremar més greix per saltar-se un sol esmorzar ...


M'he perdut alguna cosa
Qui ha parlat de perdre greix?
Qui ha parlat d'un sol esmorzar?


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2016 15:24 #30 per jordi mas (Associat/da)
El Domingo Catalán es prenia un carajillo. Si voleu ser campions del món ja sabeu...

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2016 16:11 #31 per solteron (Associat/da)


M'he perdut alguna cosa
Qui ha parlat de perdre greix?
Qui ha parlat d'un sol esmorzar?


L'article que ha posat squash

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats