Hola !

Hola !

26 Gen 2008 10:13 #1 per Geox (Visitant)
Hola em dic Georgina i mai a la vida havia corregut, però ara m'ha picat la curiositat i em dona la sensació que m'enganxaré ràpid...
La meva estrena sera al 1/4 de mitja de Granollers (una tonteria comparat amb el que feu vosaltres)i el que em fa realment ilusió és còrrer la cursa de bombers, i mica en mica... a veure si arribo a fer una mitja marató.
Necessitare tants consells... entrenament... aliments... equipament... això és un món, eh?
8)

Qui diu que no pots tenir el que vulguis ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2008 10:56 #2 per krlos (Associat/da)
Doncs benvinguda, Geox. No pensis que començar pel quart de mitja de granollers es una tonteria perque tots vem tenim els nostres inicis. Jo vaig començar a bombers l'any pasat i ara ja em tens preparant la marato de BCN, aixi que has anat a parar al millor lloc per tenir companyia en els teus entrenaments i per fer totes les consultes que vulguis ara que estas començant.

Salut i km's

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

26 Gen 2008 11:20 #3 per danigir (Visitant)
Benvinguda Geox, ja veuràs com disfrutes un piló amb el quart de mitja de Granollers, com diu en Krlos no és cap tonteria, jo tinc molts amics que no farien 5 km corrents ni en somnis, així que et pots considerar totalment una corredora, i si vols, una correcat.  :wink2:

daniovide.blogspot.com

Millor Marató: 03:46:33 Barcelona'08
Millor Mitja: 01:38:53 Barcelona'08
Millors 10 km: 44:30 Girona-Carrer Nou'08
Millors 5 km: 20:30 Lloret'07

26 Gen 2008 13:01 #4 per XaviPapell (Associat/da)
Enhorabona has triat el millor lloc de boigos que existeix  :mdr: :mdr:

26 Gen 2008 14:48 #5 per xavi miquel (Visitant)
Hola Geox,molts anims,que això tot és començar :great:,es com una bogeria,però de les bones.

Si us plau companys,no em traspasseu les vostres limitacions,he pagat un alt preu per la llibertat,correrem plegats però si el vostre gps no us correspon no em vingueu amb romanços.

26 Gen 2008 15:56 #6 per XaviPapell (Associat/da)
Si vols córrer amb el més lent de la web, aquí estic, als altres no li facis cas que et diran que t'acompanyaran i desprès quan porteu una estona estaràs més sola que una gota d'aigua en un got  :whistle: :whistle:

26 Gen 2008 16:06 #7 per Rivendel (Visitant)
Hola geox! bienvenida,  :great:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

26 Gen 2008 16:10 #8 per Albert67 (Visitant)
Benvinguda Geox, cap distancia es una tonteria, has escollit una bona cursa per debutar............gaudeix-la a tope amb l'ambient...però ves al tanto, aixó del córrer enganxa.. :666:...ànims  :great:

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

26 Gen 2008 16:11 #9 per XaviPapell (Associat/da)
rivendel aquesta noia pot ser dels nostres, que et sembla ??

27 Gen 2008 13:06 #10 per Geox (Visitant)
Eiiiiiii  moltes gràcies companys !!  :wink2:

No esperava ni de lluny una benvinguda tan càlida. Ja tinc ganes d'anar a Granollers i poder-vos explicar què tal... la meva primera marca !! Algun consell sobre l'esmorzar d'aquell dia ? Així ja vaig agafant bones costumes per properes curses.

Per cert Albert67 no em puc estar de dir-te que m'encanta la foto que has triat.    :great:

27 Gen 2008 14:22 #11 per krlos (Associat/da)
Geox, el tema de l'alimentacio es molt personal. Tot depen de que t'agradi o de que toleris. Ves fent experiments sobre la marxa i al final acabaras trobant allo que et va be i t'agrada. Hi ha qui surt a correr nomes amb un cafe sense esmorçar res i qui es fica un esmorçar de forquilla i ganivet.

Jo personalment, com a curiositat, et dire que el meu esmorçar per abans d'una cursa es "papilla infantil" i no es broma. Entra de meravella i si li poses colacao queda un sabor estupendo. No dona problemes de digestio, es molt nutritiva..."pero para gustos, colores"

301 Dorsals!

27 Gen 2008 15:04 #12 per marcusmiller (Visitant)
eiii!, jo fa una setmana que he entrat als corredors.cat i ningú m'ha donat una benvinguda així de càlida!!!... :whistle:

27 Gen 2008 15:17 #13 per krlos (Associat/da)
Marcusmiller, serà perqué no t'has presentat al fil Qui ès qui? Presenta´t   :whip: :whistle:

301 Dorsals!

27 Gen 2008 20:46 #14 per Albert67 (Visitant)

Per cert Albert67 no em puc estar de dir-te que m'encanta la foto que has triat.    :great:

Gracies, però al natural guanyo més... :intello: :intello:

Per esmorzar el molt personal, jo si es cursa llarga (mitja marató), torradetes,cafe amb llet i xocolata.........i sempre, per rutina una cullaradeta de mel..per curses curtes...lo de cada dia....cafe amb llet, torrades i xocolata... :he:

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

29 Gen 2008 00:04 #15 per Skhuravy (Visitant)

Hola Geox,

Benvinguda al Foro; espero et vagi molt bé a Granollers;

En relació a l'esmorzar com ja han dit els companys és un tema personal; suposo que tots hem anat provant fins que al final cadascún ha trobat el seu esmorzar en funció de gustos i fins i tot "manies"; en definitiva, que sigui nutritiu, digestiu i que es prengui amb prou antel.lació

En el meu cas tinc el costum de prendre un bol de iogurt líquid (200 ml) amb cereals (30 g), amb nous (10 g), amb atmetlles (10 g), amb un plàtan a troços, mel (2 culleres petites) i unes gotetes de llimona;

bueno, ja contaràs com et va a Granollers ...

salutacions

29 Gen 2008 07:52 #16 per danigir (Visitant)
Pel que fa a l'esmorzar una cosa és molt important, no facis experiments el dia de la cursa. Si vols probar a menjar coses diferents del que estàs acostumat, millor fer-ho un dia d'entrenament. De totes maneres no et preocupis, en 5 km és molt més important el que vas menjar la nit abans que no pas l'esmorzar, podries còrrer en dejú i no et passaria res. Lo més típic és esmorzar el típic pa (torrat o sense) amb melmelada o embotit, un cafè i una peça de fruita, almenys és el que jo faig, però de fet ho faig cada dia, també per anar a treballar. Si esmorzes fort anticipa't 3 hores a la cursa, i si passes amb un cafè i un iogurt n'hi ha prou amb d'una hora.

daniovide.blogspot.com

29 Gen 2008 08:33 #17 per Geox (Visitant)
Bé, crec que de cadascu he tret alguna idea,
Krlos la papilla es molt original  ;) però  potser a mi em va més algo  sòlid, com el iogurt amb cereals de Skuravy o la llet amb torrades de l'Albert, el que passa que això em fa por perquè tinc entès que els làctics poden donar 'flato'... només em faltaria això!
Aquesta vegada probare amb un entrepa petit a veure què tal...
Danigir que vols dir que l'important es el sopar de la nit abans ? Consells...  :eyes:

29 Gen 2008 09:25 #18 per danigir (Visitant)

Bé, crec que de cadascu he tret alguna idea,
Krlos la papilla es molt original  ;) però  potser a mi em va més algo  sòlid, com el iogurt amb cereals de Skuravy o la llet amb torrades de l'Albert, el que passa que això em fa por perquè tinc entès que els làctics poden donar 'flato'... només em faltaria això!
Aquesta vegada probare amb un entrepa petit a veure què tal...
Danigir que vols dir que l'important es el sopar de la nit abans ? Consells...  :eyes:

Que per córrer 5 km no esgotaràs les reserves de glucògen, per tant no importa si esmorzes molt o poc perque les reserves de la nit anterior que encara tens a l'organisme són més que suficients. No cal que sopis res especial però intenta sopar mínimament bé, prenent atenció als hidrats de carboni (pasta, arròs, patata...) el més important al matí és estar ben hidratada, menja el bocata 2 hores abans i estaràs a tope. Alguns experts diuen que va bé un cafè una hora abans de la sortida, perque la cafeina pot ajudar a donar aquesta "chispa" final.

De totes maneres el més important és no fer cap experiment ni probar aliments que no hagis probat abans. Ja ens explicaràs com t'ha anat la cursa!!

daniovide.blogspot.com

29 Gen 2008 11:52 #19 per txetxu (Visitant)
Bon día  8)

T'explico l'esmorzar que hem funciona, genial.
Torrades amb margarina i melmelada o mato i mel  :he: i un té.
Aixo es molt energetic i lleuger.

Anims  :yipi:

Salut i Qms

"No camines delante de mi, no se si podré seguirte.
No camines detrás de mi, no creo que pueda guiarte
camina a mi lado, sé mi amigo."

29 Gen 2008 14:41 #20 per XaviPapell (Associat/da)
txetxu calla c.....s  :mdr:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats