Hola !

Hola !

31 Gen 2008 12:06 #41 per gorka (Associat/da)
geox
Jo a la cinta faig fins i tot sèries. El cansament psíquic que provoca la cinta no té res a veure amb el que tens quan corres en qualsevol "ambient natural". Tingues en compte també que la calor i la humitat que hi acostuma a haver al gimnàs no tenen res a veure amb el que et trobaràs diumnege a Granollers. Ja veuràs com córrer per asfalt et resultarà la mar de fàcil.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2008 12:11 #42 per pinetell (Visitant)

Hola em dic Georgina i mai a la vida havia corregut, però ara m'ha picat la curiositat i em dona la sensació que m'enganxaré ràpid...
La meva estrena sera al 1/4 de mitja de Granollers (una tonteria comparat amb el que feu vosaltres)i el que em fa realment ilusió és còrrer la cursa de bombers, i mica en mica... a veure si arribo a fer una mitja marató.
Necessitare tants consells... entrenament... aliments... equipament... això és un món, eh?
8)

Bones Georgina, jo també fa poc que m'he aficionat a les curses gracies al meu amic Quim, que es tot un penjat del running.
Anim que d'aquí poc et veurem segur a una mitja!!

02 febrer 2008 18:08 #43 per Geox (Visitant)
Hola hola !

krlos, ja he vist el fil de Granollersveig que heu quedat a les 9,30 per còrrer abans... jo si fes el vostre escalfament correria el doble del meu 1/4 de mitja.  :arf:Sabent lo de l'equipament de correcats ja miraré a veure si us veig, de tota manera sera dificil pq els de 5 km sortim de darrera de tot.

Qui diu que no pots tenir el que vulguis ?

02 febrer 2008 18:19 #44 per Geox (Visitant)
El Nacho com a jefe.... ejem...  :whistle: :whistle: :whistle:

A vegades a rriba  :party: :party: però es posa  :666: :666:, altres esta mes  :yipi: :yipi: oli surt la vena  :whip: :whip: .  Si esta  :love: :love: llavors  :rofl: :rofl: pero si el veus  :grrrrrr: :grrrrrr: el millor es  :intello: :intello:.

M'entens oi meet?  No puc ser mes explicita ... pot haver-hi roba estesa ...

02 febrer 2008 18:23 #45 per Geox (Visitant)
Gracies per la benvinguda Pinetell !!! em sembla que ens veurem sovint per aqui... la mitja marato es per mi un repte, si mai arribo a fer-la em sentiré realment orgullosa. Vosaltres en parleu com si fos bufar i fer ampolles pero jo crec que te un mèrit increïble.

Gorka tens rao amb lo de la calor i la humitat del gimnas, l'altre dia vaig haver de parar perque no podia respirar... i llastima perque de cames no estava cansada... ja veurem demà... en tinc moltes ganes !!!!!  ;)

02 febrer 2008 20:30 #46 per krlos (Associat/da)
Geox, les mitjes son com tot. Una vegada et poses a preparar-les...La meva primera va ser a finals de setembre i una vegada feta la primera i amb la felicitat que portes a dins...que vingui el que sigui.

Tot arribara, tranquila. A mes, aixo que dius de que el nostre rodatge previ a la mitja es el doble de la teva cursa...be, pensa que dema farem entre 31 i 33 km, pero aqui al foro tens gent que en fa 200 de seguits en 24 hores (i ja ni parlem de quan corren 48h seguides)

El mateix que penses tu quan veus aquesta diferencia es el que penso jo d'un dels foreros que es diu Xavi Nadal i que fara la marato de BCN a un ritme que si jo el fes en un 10000, baixaria 4' la meva marca.

Pensa que en Xavi esta mes a prop del record mundial que jo de fer les seves marques :mdr:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

02 febrer 2008 22:01 #47 per XaviPapell (Associat/da)

Hola hola !

krlos, ja he vist el fil de Granollersveig que heu quedat a les 9,30 per còrrer abans... jo si fes el vostre escalfament correria el doble del meu 1/4 de mitja.  :arf:Sabent lo de l'equipament de correcats ja miraré a veure si us veig, de tota manera sera dificil pq els de 5 km sortim de darrera de tot.

Geox jo sortiré derera de tot però no em busquis amb faldilla com en la foto  :mdr:

03 febrer 2008 18:40 #48 per Geox (Visitant)
Que xulo !!!!  Quin ambient !!!  M'ha encantat  :glasses: 

Suposo que aquesta de Granollers deu ser de les mes maques amb un recorregut tant planell !!!
He fet els 5 km en uns 35 minuts, ho sabria segur si el cronòmetre haguès funcionat... però estic molt contenta !!!

Despres he anat a veure  com acabava la cursa, he vist el Samuel quan arribava a la meta, que emocinant !!! I ara el resum del 33...

Ja he reconegut les equipacions correcats... de fet crec que he vist arribar a la meta al krlos (anaves amb una cua baixa i el cabell molt llarg?) i a la belenka i altres pero ara no recordo el nom, bueno clar també he vist el Nacho...

03 febrer 2008 19:02 #49 per Albert67 (Visitant)
Molt bona marca, i veig que has gaudit....ara.......a per la segona  :intello:

EHORABONA.. 8)

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

03 febrer 2008 20:24 #50 per krlos (Associat/da)

Ja he reconegut les equipacions correcats... de fet crec que he vist arribar a la meta al krlos (anaves amb una cua baixa i el cabell molt llarg?) i a la belenka i altres pero ara no recordo el nom, bueno clar també he vist el Nacho...

Amb trena. ¿Era el de la foto?  :mdr:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

03 febrer 2008 22:00 #51 per Aseret72 (Visitant)
Jo també he estat a Granollers aquest matí, però corrent el quart de mitja. El temps: 29 minuts. No em puc queixar, ja que poc entreno...He rebaixat la meva marca de la cursa de la dona de Barcelona. L'any passat vaig començar la meva primera cursa a Granollers i vaig fer 35 minuts. Ara l'objectiu és fer-ne alguna de 10. A veure si aquest any és possible fer-ne una dignament... Per cert: algú em pot explicar com és el recorregut de la cursa de policia d'Osona? He agafat propaganda i he vist que és al maig; i penso que d'aquí al maig...

Per cert: un ambient!!! Felicitats a tots els que hi éreu!

04 febrer 2008 09:49 - 04 febrer 2008 10:02 #52 per edu (Visitant)
Aseret72
Sobre la CURSA DE LA POLICIA d'Osona:
Mira't el fil de l'any passat. Allà tens informació i comentaris dels que hi vam anar. fes click aquí
Es surt de Manlleu (un autocar t'hi porta des de Vic) i s'acaba a Vic. Te la recomano, a mi em va agradar força. L'ambient és molt bo i el paisatge molt maco, casi tot per carretera fora de vila.
No és plana però es pot aguantar. Calculo que vaig fer un minut i mig més que en un circuit pla.
Va pujant suaument, i al final entrant a Vic hi ha una pujada forta.
Si no tens grans pretensions de marca les pujades no importen massa. Afluixes el ritme quan calgui, i ja està.

Geox, perdona l'intromissió en el teu fil, i enhorabona per la cursa. Ara ja no ho podràs deixar

Eduard

04 febrer 2008 13:20 #53 per gorka (Associat/da)

Ara ja no ho podràs deixar

Segur que no!

Que tal l' asfalt? Més entretingut que la cinta, oi?

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

04 febrer 2008 18:20 #54 per Geox (Visitant)
Albert67 gracies pels ànims !  Per cert quan t'ho mires des de fora no et dones compte com anima que t'aplaudeixin mentre estas corrent... jo pensava que era una tonteria però ara que ho se us animaré força el dia de la marató.

krlos si que eres tu !! jejejeje a més a més avui he vist les fotos d'alguns de vosaltres que us va fer la fotografa, quina sort tenir algu al peu del canó  amb una camera a la mà !

04 febrer 2008 18:25 #55 per Geox (Visitant)
Edu intromissió cap ni una ! Espero veure't sovint per aqui.  ;)

Gorka quina diferencia !!!  Amb el que mes ho he notat es amb el respirar, al gimnas em costa molt, m'ofego de seguida i en canvi per asfalt... un moment que vaig intentar apretar mes cap al final si que m'ofegava però la resta de temps... perfecte !!  8)

La veritat es que em començo a plantejar sortir a còrrer pel carrer, tinc la Diagonal molt a prop, per cert, potser ho sabeu... a la Diagonal prop del Fòrum vaig veure la marca de 2000 metres per corredors que s'entrenen, com puc saber quina ruta està marcant?, vull dir, on comença i on acaba?  :eyes:

04 febrer 2008 18:29 #56 per Geox (Visitant)
Aseret72 : aquesta del 1/4 de mitja de Granollers també ha sigut la meva primera 'cursa' i tambe he fet 35 minuts !!!! Ara tinc intenció de preparar-me per la de Bombers, tot i que m'espanten una mica 10 km m'ho prendre xinoxano, a veure si t'animes !

04 febrer 2008 19:14 #57 per henry (Visitant)
Hola Geox! Benvinguda.

Aseret72 : aquesta del 1/4 de mitja de Granollers també ha sigut la meva primera 'cursa' i tambe he fet 35 minuts !!!! Ara tinc intenció de preparar-me per la de Bombers, tot i que m'espanten una mica 10 km m'ho prendre xinoxano, a veure si t'animes !

Això de les distancies sempre espanten al principi.
Jo vaig debutar l'any passat a Bombers. I ho vaig passar fatal perquè no havia entrenat prou, els 3 kilometres finals se'm va fer eterns.
Ahir a Granollers vaig fer la meva segona mitja i ja estic pensant en la marató per l'any que ve.
Endavant, molts anims i sobretot no t'espantis que ja veuras com els 10kms no són per tant.

04 febrer 2008 19:22 #58 per tianenc (Associat/da)
Jo admiro la gent q entrena en cinta... jo a la del gimnàs casi no corro pq soc patos... i si fico el peu fora-> tròmpazo que te pegas.

Geox Pensa q tens temps fins bombers per fer la progressió de 5km fins als 10km.. jo he fet dos mitjes i varis 10km... però aquest any estic entrenant millor i més planificat i encara no he fet cap 10km.. fins i tot estic mirant curses per sota dels 10km per fer ritme.

A montornés tb hi ha cursa de 5km paral·lela a la mitja.. i es possible que hi vaig.

04 febrer 2008 19:55 #59 per Belenka (Associat/da)
Geox, jo també vaig començar per una curta (Montornès 6km, el 2006).
Ja veuràs com el pas al 10.000 no és res: només cal entrenar una mica i anar ampliant les distàncies cada cop que surts (molt de mica en mica!)

Estic contenta que cada cop siguem més les noies que ens animem a córrer.
Felicitats per la teva primera cursa. :yipi:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?

04 febrer 2008 20:42 #60 per Aseret72 (Visitant)
Geox, jo ja fa un any que corro, però no sóc gaire regular ja que tinc temporades que quasi no puc entrenar (i quan ho faig, també és gairebé sempre en cinta). Per aquest motiu em plantejo fer el salt als 10 a poc a poc (no vull precipitar-me). Ara bé, ja en tinc ganes! És ben cert que això de córrer enganxa! Jo de petita i fins a l'adolescència corria al famós cross escolar i havia anat a campionats de Catalunya... però un dia, per temes d'estudis... es va acabar i ara m'hi torno a retrobar... Ja ho veus, ho porto a la sang! Per cert, felicitats per la teva primera cursa!

Ah! Edu, gràcies per la informació de la cursa d'Osona. He mirat l'enllaç, però encara no hi ha la informació actualitzada d'aquest any. A veure si m'animo...

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats