Hola !

Hola !

29 Gen 2008 14:56 #21 per kijotheh (Associat/da)
Bienvenida...!!!!

Este es el lugar idóneo para tener mil y una versiones diferentes de un mismo tema... :rofl:

La cursa de bombers de hace dos años fue mi primera cursa y le guardo un gran cariño.  :party:

Consejos alimentarios...da igual los km que corras, eres lo que comes y eso se refleja en la cursa, que me lo digan a mi que arrastro una bonita panza cervecera.

5 comidas al día:

comida y cena, los tres grupos hidrato y proteico necesarios e indispensables pero ojito con las raciones, verduras a saco no hay límite.

La margarina es casi tan perjudicial como la mantequilla, más o menos el proceso de elaboración de la margarina es como el de la mantequilla pero con vegetales, algunos dietistas afirma que este proceso en vegetales es incluso mas perjudicial.

Entrena despacio pero constante, no mas de tres días a la semana, y verás como poco a poco el cuerpo pide más marcha. :whip:

Dichosa Edad y Siglo dichoso aquel dónde saldran a la luz las famosas hazañas mías. Dignas de entallarse en bronces y esculpirse en marmoles y pintarse en tablas, para memoria en lo futuro.
www.jaenman.es/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2008 16:26 #22 per Geox (Visitant)
Ostras Txetxu  :oops:, jo ja m'ho crec que a tu et funciona aquest esmorzar, el problema que si em funciona a mi més que còrrer hauré de rodolar...  :rofl:

Merci danigir pels consells, prenc bona nota i kijotheh t'agraeixo també el teu apunt sobre el tema entrenaments, mes o menys ja es el que faig, corro 45 min. 3 cops per setmana, el que passa es que vaig al gimnas i ho faig sobre cinta i no se com sera per asfalt, si millor o pitjor... ja veure...

Qui diu que no pots tenir el que vulguis ?

29 Gen 2008 16:45 #23 per wolves (Associat/da)
Hola Geox,
Benvinguda.
Jo vaig començar, més o menys en serio, amb la Cursa de Bombers de l´any passat. Encara que d´exemple a seguir no en sóc... Fa mesos (sí, mesos!!) que no entreno... Tot i així en trec bon rendiment a les darreres curses que he fet, així que continuo animat...
Del tema ritmes, ja ho aniràs veient. Quan t´inscriguis a una Cursa i visites el fil que s´ha creat, veuràs "les barquetes" (agrupacions) que es fan entre els corredors per intentar seguir un mateix ritme. (Personalment, m´he apuntat a vàries barquetes però sovint arribo tard a les Curses i acabo corrent sol com un mussol...)
Respecte al tema alimentació: quan tenim curses pel matí, jo prenc (desde sempre) un suc de taronja (si pot ser natural millor) i un parell de magdalenes (si poden ser "La Bella Easo")... però és el que et diuen els altres companys: En funció del que t´agradi a tu personalment i de l´ús adeqüat que en facis, moltes coses et poden anar bé per còrrer després...
Salutacions,

wolves

Ostras Txetxu  :oops:, jo ja m'ho crec que a tu et funciona aquest esmorzar, el problema que si em funciona a mi més que còrrer hauré de rodolar...  :rofl:

Merci danigir pels consells, prenc bona nota i kijotheh t'agraeixo també el teu apunt sobre el tema entrenaments, mes o menys ja es el que faig, corro 45 min. 3 cops per setmana, el que passa es que vaig al gimnas i ho faig sobre cinta i no se com sera per asfalt, si millor o pitjor... ja veure...

29 Gen 2008 16:52 #24 per wolves (Associat/da)
Krlos,
No em crec que tu haguessis començat a Bombers 2007... ... M´acabes de desanimar del tot,  perque jo també vaig començar per aquelles dates i, ni la progressió ni les marques són les mateixes... (Jo lluitant per baixar a mig termini de 50' i tú fent maratons... Va home va...!!!!). Tens un as a la màniga que a mi no m´has ensenyat...

wolves.

Doncs benvinguda, Geox. No pensis que començar pel quart de mitja de granollers es una tonteria perque tots vem tenim els nostres inicis. Jo vaig començar a bombers l'any pasat i ara ja em tens preparant la marato de BCN, aixi que has anat a parar al millor lloc per tenir companyia en els teus entrenaments i per fer totes les consultes que vulguis ara que estas començant.

Salut i km's

29 Gen 2008 16:55 #25 per joansan (Visitant)
Geox, benvinguda a aquest grup de bojos perillosos  :party:, pel que fa córrer al gimnàs o per asfalt, no ho dubtis la cinta del gimnàs es molt  avorrida a demés al carrer sempre pot ploure  :whistle:.

10 Qm's: 43'33" Nassos 10
Mitja  : 1h 37 31" Vilanova 10
Marató : 3H 38 14" Barcelona 10

29 Gen 2008 19:04 #26 per Dani (Associat/da)
Geox: Primer de tot, benvinguda al forum. I sobretot no t'estiguis de preguntar allò que no saps. La majoria hem començat grandets a còrrer (menys alguns cracks) i tots hem començat similarment. La meva primera cursa, el Corte Inglés del 2006 portava un rellotge d'agulles i no tenia gens clar com es posaven els clips en un pitrall, ni ha on anaven, ni... Un llarg etcètera. Per tant, tu pregunta tot el que vulguis. Segur que hi ha gent que tampoc s'atreveix a preguntar i que s'anima si algú tira la primera pedra.

El tema del menjar jo faria el que t'anés millor a tu, sense donar-hi masses voltes. Per posar un exemple penòs, o sigui, el meu, jo no menjo mai abans d'una cursa. Només un café a casa i un talladet abans de la cursa, si puc. Quan acabo la cursa un bon esmorzar senta la mar de bé. Només menjo un entrepà abans d'una marató.. per si de cas..  :glasses:

Si corres a la cinta del gimnàs hauries de posar un grau d'inclinació a la cinta. Diuen els super experts del forum que posar-li un grau d'inclinació és molt més semblant a còrrer al carrer.

Molta sort a Granollers i ja ens explicaràs! Si entres al fil de la cursa suposo que posaran hora per fer la foto, espero que hi puguis ser. Jo no podré perquè vaig amb uns sonats a fer 10km abans de la mitja per fer un entrenament de cara a la marató.

Sort!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

29 Gen 2008 20:07 #27 per NachoBP (Associat/da)
Ehemmm!!!!! Hummmm!!!!!  Grrr...... servidor et dona la benvinguda aquesta familia de sonats (pel runing) servidor el primer penjat. 
-Respecta el menjar et recomano una sopa de les marones amb carn d'olla i sigrons....

Eiii ara serios, flipo de veuret a correcats, qui ho havia de dir.
Companys, aquest noia es bona peça i segur que d'aqui 2 dies sera una associada i de les que s'implica!.

¿Per cert Geox, que coi fots contestant msg a les 08:33 del mati? ¿Aquestes hores no has de preparar-me el cafe?

Wellcome socia
NachoBP

NachoBP
primer, corredor modest
despres, triatleta + modest
avui, "novato" orgullos!

29 Gen 2008 21:10 #28 per krlos (Associat/da)

Krlos,
No em crec que tu haguessis començat a Bombers 2007... ... M´acabes de desanimar del tot,  perque jo també vaig començar per aquelles dates i, ni la progressió ni les marques són les mateixes... (Jo lluitant per baixar a mig termini de 50' i tú fent maratons... Va home va...!!!!). Tens un as a la màniga que a mi no m´has ensenyat...

Doncs de veritat que va ser la meva primera cursa. Vaig fer 43'31" i l'unic que havia fet fins llavors era una mica de Bici i un molt de musculacio. La bici l'agafava molt periodicament (3 anys abans, pesava 103 kg, igual vaig estar 7 anys sense tocar-la i vaig decidir tornar a fer BTT i vaig perdre bastant de pes) i un bon dia em vaig posar a correr per poder acabar la cursa del Pont de Vilomara que es feia al novembre del 2006 (1h18' el primer dia que la vaig fer sencera entrenant. Parlo de 10 km!!!). El resultat es que la setmana abans de la cursa, amb la BTT em vaig trencar el Radi (Meu, no de la bici) i adeu cursa. Aixi que al 2007 vaig començar amb un planning fet per mi mateix i fins a la data.

Compta que aquest any pasat m'he fotut mes de 2050 km corrents, gairebe 3900 en bici i uns 95 de natacio, a mes de pasar-me fins a gairebe el Juny amb 5h setmanals de peses (Costa molt desenganxar-se d'un esport que has fet sempre)

L'unic as a la maniga es que el meu plantejament ja al gener del 2007 (quan em costava horrors fer 5km sense aturar-me) va ser que al Juliol del 2009 faria una Ironman, aixi que la marato no es cap objectiu, sino un altre pas. Per aixo mentre faig l'entrenament per la marato, no he deixat de fer algo de bici i de natacio.

I aquesta cursa de bombers, a pel sub40' :mdr:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

29 Gen 2008 21:32 #29 per xoi (Visitant)
Hola Geox.
Ja veus, aixó és una mínima expressió de tota la família correcat, que ha mesura que ens vagis coneixent no sabràs si t´enganxa el correr o la bona companyia.
Respecte als teus dubtes, a cada qüestió pots tenir unes 200 i escaig de respostes, que son el número de correcats.
El meu consell és que corris per passar-t´ho bé! 

Mira tu, aixó de correr m´agrada!

29 Gen 2008 21:41 #30 per Zenon (Visitant)
Hola Geox, bienvenida al club.

Como puedes observar y como dice xoi, todos damos consejos hasta los que sabemos tanto como tú, tú coge lo que te interese y el resto ya lo irás experimentando tú misma e irás quedándote con lo que más te interesa.

La próxima cursa a la foto  8).

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

29 Gen 2008 21:58 #31 per gorka (Associat/da)
Benvinguda geox!
Jo sóc dels que també entrenen sovint sobre cinta. Veuràs com córrer sobre asfalt t' és molt més fàcil.
No pateixis per l' esmorzar. Que sigui lleuger, i sobretot a la panxa 2 hores abans de la sortida. Per molt a poc a poc que facis el quart de mitja no tindràs temps de tenir gana. Amb l' expeirència n' aniràs aprenent, com hem fet tots.  :smile:

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

29 Gen 2008 22:09 #32 per rubens (Associat/da)
Bona nit Geox! Benvinguda!  :glasses:
No et dire res mes perque els companys ja ho han fet molt be.  :great:
Els consells, ja veus, tot un mon. Jo fa poc que he començat a correr, ni un any (i m´he passat mig lesionat) pero aixo enganxa. Ens veiem a Granollers i ja canviem impressions, eh? Jo esmorzare com sempre un parell d´hores abans.
Per cert krlos m´han vingut unes ganes de probar lo de la papilla....  :he:

30 Gen 2008 17:54 #33 per Geox (Visitant)
Hola !!

Wolves bona idea lo de les 'barquetes', potser per bombers m'en busco una, tot i que segurament despres sempre hi ha qui es dona compte que te un ritme diferent i es desmarca oi? Deu se molt dificil mantenir-se junts tota la cursa... i tens rao amb el que dius del krlos, en un any fer la marató !!! Però no nomes ell, la majoria heu tingut una evolució tremenda !
Joansan, bona la teva frase, precissament l'altre post  en busquen una de mítica... m'ha agradat... 'al carrer sempre pot ploure...'  ;)
Tambe prenc molt bona nota del teu consell sobre inclinar la cinta, Dani,  ara precissament vaig a còrrer una estoneta i ho probaré...

30 Gen 2008 18:00 #34 per Geox (Visitant)
Xoi, Zenon, gràcies per la benvinguda i els consells, realment si a cada pregunta em doneu 200 respostes m'ajudara 200 vegades mes, evidentment despres ja anire veient que em va be... i si que espero estar a la propera foto... abans ho deia el Dani, que havia d'estar al fil de la cursa... el fil de la cursa???  :oops: no ho he acabat d'entendre però si veig una camera m'hi posso !!!!  :glasses:

30 Gen 2008 18:02 #35 per tianenc (Associat/da)
Mola molt veure els secrets de la gent... esmorzar papilles, fer super potages... jo personalment sóc els del dia abans, es a dir, jo si es una cursa, sopo be, pasta i pollastre a la planxa de postre iogurt amb cereals o sol, fruita, etc.. i bec molta aigua.

I esmorzo bikinis o sandvitxos amb suc de taronja.. aixó sempre ja que jo els matins entreno o faig gimnàs... ben d'horeta... i sempre després de sopar entre setmana muesli amb iogurt...

30 Gen 2008 18:06 #36 per Geox (Visitant)
Gorka no saps el que m'has animat  :yipi: :yipi: :yipi:per asfalt mes facil  :yipi: :yipi: :yipi:,
tu en cinta fas diferents perfils d'intensitat o agafes un ritme constant??? perque el que jo faig es sempre constant i despres a la cursa no se com controlare la velocitat... per no passar-me ni quedar-me curta, es clar.

Rubens tu tambe a Granolers eh? fent la mitja... i com se qui sou els correcats? algun distintiu al dorsal??? jo no... m'ho puc posar amb boli bic...  :wink2:

30 Gen 2008 18:09 #37 per Geox (Visitant)
tianenc la teva dieta es molt cuidada... en prenc bona nota, merci  :yes:

30 Gen 2008 18:14 #38 per Geox (Visitant)

Ehemmm!!!!! Hummmm!!!!!  Grrr...... servidor et dona la benvinguda aquesta familia de sonats (pel runing) servidor el primer penjat. 
-Respecta el menjar et recomano una sopa de les marones amb carn d'olla i sigrons....

Eiii ara serios, flipo de veuret a correcats, qui ho havia de dir.
Companys, aquest noia es bona peça i segur que d'aqui 2 dies sera una associada i de les que s'implica!.

¿Per cert Geox, que coi fots contestant msg a les 08:33 del mati? ¿Aquestes hores no has de preparar-me el cafe?

Wellcome socia
NachoBP

Vaaajaaaaaaa  m'ha descobert...  :he:

he de confessar que veure al nacho tan aficionat al tema maratonià es un dels motius que em va fer despertar el 'gusanillo'

Resulta que el nacho es el meu jefe  :beurk: i tambe resulta que la meva jornada comença a les 8,15 o sigui que aquest missatge meu a les 8,30 que algu el faci desapareixer... :whistle: :whistle: :whistle:

30 Gen 2008 20:45 #39 per krlos (Associat/da)
Geox, un parell de coses rapides.

Quan el Dani et parla de que pasis pel fil tal...t'esta dient que pasis pel lloc del foro on es parla d'una determinada cursa, com per exemple

http://www.corredors.cat/index.php?option=com_jfusion&Itemid=91&jfile=index.php&topic=2164.0;topicseen

Per trobar als correcats, es ben facil. Anem gairebe tots amb l'equipacio i a aquesta portem el nick d'aqui del forum. Abans de la cursa fem una foto conjunta 45' abans a la pancarta de sortida, pero no nomes per els socis o els equipats, sino per tothom que entri aqui al foro, aixi que pasat a veure'ns i fes-te la foto amb nosaltres.

Uns quants no hi serem perque estarem fent un rodatge previ a la mitja, pero tranquila que trobaras moltisima gent dels que t'han saludat aqui al foro.

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

30 Gen 2008 21:05 #40 per meep (Associat/da)

eiii!, jo fa una setmana que he entrat als corredors.cat i ningú m'ha donat una benvinguda així de càlida!!!... :whistle:

marcusmiller: Hauràs de canviar la foto de l'avatar!
Tu posa la foto d'una noia guapa, i veuràs com també ompliràs 3 planes en 4 dies. :666:

Geox: Benvinguda!
Què tal en Nacho com a jefe??

Per trobar-nos, busca aquestes samarretes:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats