Sioux d´Alella

Sioux d´Alella

25 Abr 2008 15:15 - 25 Abr 2008 15:56 #1 per sioux (Associat/da)
Hola A tothom:

Soc l´Oscar d´Alella, després d´haver entrat alguns fòrums i haver penjat algunes consultes he decidit presentar-me, comencem. L´any passat arran d´un documental de temps d´aventura vaig coneixa les Trekorientacions de la Ruta del Sister, ens varem apuntar amb la família (dona i dos fills al gran li diem Didi), vam començar a fer el circuit verd (5 km), a la següent jo vaig fer al salt al blau(14 - 16 km), i així va començar tot.
Tinc la sort de viure Alella, on casa meva esta al Parc de la Serralada del Litoral, anteriorment ja havia fet algun cop la Matagalls-Montserrat, a l´estiu vaig fer la Carros de Foc ( 4 dies), aquest farem la Cavalls al Vent amb 4 dies i el Didi de 8 anys (esta fort al noi).
3 cops per setmana surto a corre per muntanya un circuit d´uns 7 km (us adjunto fotografia del Google) i 2 o 3 dies faig bici estàtica que amb va molt be pel meu genoll dret.
Aquest diguéssim a grans trets es el meu resum i al meu inici amb aquest mon que realment cada dia que passa enganxa mes, jo diria que tot ve pel fet de que el contrincant a batre es un mateix, i això motiva molt.
Les meves properes cites seran, dia 27/4 marxa Sant Jordi Mataró (12 km corrents) i el dia 3/5 cross policia municipal Mataró, espero veure algú.
Per ultim com ja he dit a un fòrum posseeixo un Suunto T6 amb El Pod dels km i velocitat, si hi hagués algun expert a dir-me si els resultats que amb donar el programa del PC estan be, seria de gran ajudar
Gracies a tots.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2008 23:25 #2 per XaviPapell (Associat/da)
Benvingut Oscar.
Una pregunta, a que es deu el teu nick i la teva foto ??

26 Abr 2008 13:03 #3 per sioux (Associat/da)
Hola Xavipapell:

Basicament a que soc un gran abmirador la cultura india nord americana,la seva manera d´actuar i de pendres la vida, allo si que era vida mentres va durar

26 Abr 2008 13:21 #4 per XaviPapell (Associat/da)
Si senyor tens tota la raó. Fa uns 4/5 anys vaig llegir un parell de llibres sobre els indis americans en general, vull dir de tota l'America, Nord, Central i sud. L'home blanc a l'America del Nord va destruir la cultura de tantes tribus als USA.
El que passa es que la lectura se'm va fer una mica i avorrida per el noms. Saps d'algun llibre que em puguis recomanar ??

15 Set 2008 13:30 #5 per sioux (Associat/da)
Hola companys,
refresco aquest fil propi, mes que res per comentar-vos el fet, que l´altre dia 7 d´Agost va fer 6 mesos que amb vaig enganxar amb aquesta fantastica familia que sou el Corredors.Cat.
Han estat uns sis mesos bastant intensos i que a dia d´avui costa de creure que hagin passat ja 7 mesos i escaig, diria que en aquest temps, no crec que cap altre persona hagi conegut el volum d´individuus que he conegut jo i molt menys m´hagues pensat que fos capaç d´haber fet 23 curses i a sobre acabar-les, hi hagut de tot, de divertides i tambe algunes de bastant dures, pero totes ellas tenen un bon record per mi, basicament per que sempre ho he dit, no m´ho prenc com una obligacio, si no com un repte personal.
Be doncs, GRACIES FAMILIA  :great:

15 Set 2008 13:57 #6 per korfbaler (Associat/da)
8)  :yes:  :yipi:

peró....... :whip: :whip: :whip:

:rofl: :rofl:

:666:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

15 Set 2008 14:14 #7 per Xeix (Associat/da)
:no: :no: :no: fins que no facis un 3er temps com tot bon maduixot  :jap: :love: :he:

15 Set 2008 15:33 #8 per sioux (Associat/da)
Ostia ja m´estranyava a mi que no aparegues per aqui el meu gran amic  :grrrrrr: Korfbaler  :whistle:.
Xeix, tens tota la rao, ho tinc pendent  :great:.
De totes maneres gracies a tots dos  :rofl: :rofl: :rofl:

28 Des 2008 20:33 #9 per sioux (Associat/da)
Hola Companys, avui era un dia molt esperat per mi, avui fa un any  que vaig fer la meva primera cursa, la Sant Silvestre del Masnou  :yes:.
Aquest mati hem patit fred i un pel de pluja, pero res comparat amb la travessa del Montseny o la N-Q, hem fet la Sant Silvestre del Masnou retallada pero millorant amb escreix el temps de fa un any  :rofl:, tot i aixi, jo no soc un malalt dels temps i molt menys de les marques, basicament pel fet de que competeixo contra mi  :oops:.
Fa un any que faig curses, tancare l´any 2008 amb unes 37 curses, entre elles, hi ha, curses d´asfalt, algun cross, la meva primera mitja (Mataro), i sobre tot Marxes, es a dir, montanya, es el meu habitat natural, la mes gloriosa i mes dura, la famosa Nuria-Queralt, una passada, quan vaig arribar a la meta i vaig veure els meus fills amb la meva dona, no puc descriure el que vaig sentir, no te nom i no te preu.
Fa un any que us vaig coneixent, i ens anem retrovant cursa rera cursa, sou una gran familia de la qual tant sols tinc bones paraules per a tots vosaltres, i al mes curios de tot es que encara no us conec a tots.
Fa un any no amb creia capaç de fer tot el que he fet i a dia d´avui, considero que encara puc fer molt mes, parlo amb gent com l´Enric1959, una autentica maquina, o en Danistal, un autentic Crack o tambe amb un gran company i vei meu, en Nil's amb un autentic esperit de superacio i que cada dia va a mes, aixo es el que fa gran la familia CorreCat, pots tria i remenar, que tens de tots els nivells, condicions i .....
Doncs be, estic molt orgullos de formar part d´aquesta idea o manera de viure, per mi el 2008 ha estat un any de canvis, he fet 37 curses, he passat a portar una vida mes sana  8), he tingut algun que altre problema familiar degut a les curses  :oops:, pero de bon rotllo, he passat a formar part de la multinacional mes gran d´Espanya (INEM), cosa que ara com ara, no amb preocupa gaire, com a bon Indi, soc un tio amb recursos  :yes: i per acabar, despres d´aquest gran rotllo, tant sols tinc un unic repte i a mes personal;
He fet la preinscripcio a la ULTRA TRAIL DEL MONTBLANCH 2009, a la espera de sortir guanyador del sorteig, i poguer fer realitat una de les meves il.lusions, ser Finisher en aquesta proba.
Moltes gracies a tots pels bons moments que meu fet passar i us desitjor el millor pel 2009, sou molt grans, tots plegats.  :great:

28 Des 2008 21:21 #10 per nil's (Visitant)
sioux o primer indi com dic jo alguna que altre vegada, felicitas per l'aniversari  :party:
i que els rei et protin guanyador del sorteig de la ULTRA TRAIL DEL MONTBLANCH 2009   :yipi:.
Merces per enrecordrate de mi to agraeixo.  :great:
Ens veiem.

un somni que no s'interpreta és com una carta que no es llegeix

28 Des 2008 21:29 #11 per sioux (Associat/da)
Com no amb podia enrecordar de tu, company de fatigues per aqui el poble, gracies per els teus desitjos i et dic el mateix, vull que rebentis el crono a la mitja de Granollers, ets una gran persona i millor company  8)

28 Des 2008 21:53 #12 per cat (Visitant)
ay aquest indi  :great:
felicitats pel aniversari :party: :party: :party:

29 Des 2008 22:57 #13 per Serju16 (Visitant)
Felicitats sioux,

que tinguis molta sort en el sorteig i que el 2009 encara sigui millor.

salutacions d'un rostre pàlid.

Ah espero que les carpes tornessin senceres

Sergi  :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

29 Des 2008 23:15 #14 per sioux (Associat/da)
Gracies Serju16, si no vaig errat, varem estar montant les carpes junts no?, pel que ser, les tenent guardades els seus magatzems, en principi les he cedit ja que jo no les faig servir gaire :yes:.
Et desitjo el millor a tu tambe pel 2009  8)

29 Des 2008 23:21 #15 per TRI-GAT (Visitant)
Felicitats Sioux, ja tens un any i un dia, ara a continuar amb el bon rollo que ens dones i a continuar amb lo bon esportista i millor persona que ets. Encara tinc un deute amb tu i es portar-te a fer marca a un 10.000 i serà quan vulguis, ja em diràs.

Que tingueu un millor 2009 tu i els teus  :great:

30 Des 2008 01:51 #16 per XaviPapell (Associat/da)
sioux company, ens veiem poc i possiblement cada vegada menys però que sàpigues que sempre et tinc present  ;)

30 Des 2008 04:13 #17 per gemm@ (Visitant)
sioux  :yipi: felicitats i  et prenc la paraula de ser il mio padrino  :rofl: :rofl:  :love:

30 Des 2008 08:38 #18 per gorka (Associat/da)
sioux
Déu n' hi do el que has fet per portar només un any a aquest sub-món!
Molta sort en el sorteig de l' UTMB!

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (5): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

30 Des 2008 17:48 #19 per sioux (Associat/da)
Al que jo us deia, sou fantastics, moltes gracis a tots, i que els Deus us escoltin per el sorteig de l´UTMB. :great:

30 Des 2008 19:21 #20 per Josep58 (Associat/da)
Hola Sioux, crec que varem coincidir amb el Serju16 montant les carpes. Moltes felicitats per aquest any de curses i que la sort et sigui favorable en el sorteig.

Si demà no es veiem a la Sant Silvestre de Barna, que tinguis una bona entrada d'any  :party: :party: :party:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats