al final me he decidido

al final me he decidido

17 Mai 2008 13:55 #1 per Echevarria (Visitant)
Buenas, me llamo David y soy de Sant Vicenç de Castellet, durante años he realizado bastante deporte, balonmano, baloncesto, etc. pero nunca correr porque si.
Me he decidido comenzar de nuevo despues de 6 años sin hacer nada porque me noto fisicamente agotado, el problema es que entrenar solo me aburro y con gente me da vergüenza, porque solo aguanto cinco minutos seguidos.
Me he marcado un objetivo, quiero correr carreras populares, pero sobretodo quiero competir en orientacion, mi objetivo estar en forma para finales de este año, lo conseguire????
Si alguien del CEAC, lee este mensaje me gustaria que se pusiera en contacto conmigo ya he enviado un mail al club.
Y nada espero que este no sea mi primer y ultimo mensaje, y nada un abrazo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2008 20:27 #2 per Echevarria (Visitant)
Bueno antes he dicho que esta en baja forma, pero esta tarde me ha pillado la lluvia y no es que este en mala forma, es que mi forma es patetica, ¿algun consejo para empezar? :'( :'(

17 Mai 2008 20:34 #3 per Jorfer (Associat/da)
Hrievid benvingut al foro abans de res.
Segur que aviat trobaràs resposta dels amics del CEAC com Dragan, Troton, Caloreta,...ja veuràs.

Si vols començar després de molt temps d'inactivitat el millor que pots fer és alternar el caminar i el correr, i els dies de descans i d'activitat. A poc a poc aniràs trobant la millora i la moral anirà pujant.

Molta sort!!!

18 Mai 2008 12:20 #4 per Echevarria (Visitant)
Muchas gracias, por los animos

18 Mai 2008 12:26 #5 per Rivendel (Visitant)
Hrievid, bienvenido  :great:  y a perseverar, yo empecé hace 5 años y aguantaba 5' , pa mondarse, con paciencia y con guía fuí aumentando el tiempo, que no la velocidad que ni la tuve ni la retuve je je...y ahora me hago lo que me echen,
pronto saldré de una baja larga y volveré a empezar así de nuevo de 5' en 5' y subiendo!!!

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

18 Mai 2008 20:09 #6 per Echevarria (Visitant)
Gracias guapa, y nada a mejorarse, hoy ya he hecho el paso y he empezado a correr combinando con andar y bien destrozado pero bien

18 Mai 2008 22:19 #7 per crica (Visitant)
SEgons tinc entès, els guanys més importants es veuen durant les primeres setmanes, quan corres/camines. Cada vegada fas més el primer i menys el segon.

Ànims i salutacions. De S.Vicenç de Castellet en sou un munt, aquí!!

19 Mai 2008 00:44 #8 per Josep58 (Associat/da)
Hrievid, benvingut

Amb aquesta gran familia segur que trobaràs amb qui fer crèixer els 5', després els 10', els 15', ...

A reveure.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

19 Mai 2008 01:07 #9 per Didi (Associat/da)

...Si alguien del CEAC, lee este mensaje me gustaria que se pusiera en contacto conmigo ya he enviado un mail al club...

Eii!!!

Aquí un CEAC!  :he: :intello: :mdr: Welcome home! Aviam si ens coneixem aviat :great:

Salut!  :jap:

19 Mai 2008 08:19 #10 per ALBERT75 (Associat/da)

Me he decidido comenzar de nuevo despues de 6 años sin hacer nada porque me noto fisicamente agotado,
Me he marcado un objetivo, quiero correr carreras populares, pero sobretodo quiero competir en orientacion, mi objetivo estar en forma para finales de este año, lo conseguire????

Company segur qeu ho aconseguiras...... poc a poc ja veuras com milloraras el teu temps de correr, no fa gaire, mon pare va començar a correr (debia ser Gener), el primer dia (es un home de 60 anys) va fer 2' corrent (es pensaba que faria casi 30 min  :whip: :whip:) i es va mig decepcionar, pero poc a poc i amb perseverancia, ara ja consegueix fer 5 km al seu ritme pero sense deixar correr, o sigui que no ho dubtis.....

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

20 Mai 2008 09:37 #11 per Echevarria (Visitant)
Merci pels anims!!!! Estic ja per feina, amb poc temps perque estic en un moment de molt treball pero be ho acoseguire!!!!! Gracias a tots els que m'heu donat anims ja sigui per post o per missatge privat, espero dintre de poc coincidir amb vosaltres i res merci tambe a Dragan i a Didi, Dragan et truco ja mateix i didi aquesta setmana o com a molt la que be quedem i parlem una miqueta ok???

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats