Un més a la familia, si m'acepteu

Un més a la familia, si m'acepteu

21 Mai 2008 22:04 #1 per dekard (Associat/da)
Hola a tothom.
Soc en dekard (el meu nom de veritat és David).

Per fi m'he associat, així que ja hem podeu considerar un més de la familia. Aprofito per presentar-me en societat.  :whistle:

Fa poc que corro. De fet vaig començar a correr arrel del neixement del Martí, ja no em kedava temps per anar al gimnàs, només per anar una estona als vespres a còrrer.

De moment porto 4 curses (2 10 km, 1 5km i medijocs) i he començat a coneixer uns quants correcats (introduit pel Xeix i en Pipiolo).
Espero poder coneixer uns quants més en pròximes curses i a través del foro.

Salutacions a tots, i a veure si al setembre-octubre puc fer el meu debut en una mitja.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2008 22:11 #2 per Dani (Associat/da)
Benvingut Dekard !

És un honor que siguis uns dels pocs que tinguis marca a Sant Quirze del Valles (ja se que portes poquissims deu mils, però una cosa no treu l'altre). I no podries millor padrins que en Xeix i en Hansi. Si vols debutar en una mitja si em permets un suggeriment.

Setembre- Mitja de Sabadell. Molt dura i molt calurosa. Si vols debutar millor que esperis una mica.

Octubre- Sant Cugat. Una mica durilla però suposo que et faria molta il.lusió debutar aquí (ets de st cugat, oi ? )

Octubre- Vendrell. La més assequible, mitja part puja i mitja part baixa, però es fa a finals d'Octubre, podras esperar?

I benvingut com associat !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

21 Mai 2008 22:12 #3 per Raimon (Associat/da)
dekard benvingut a la familia Correcat!  8) A més a més sembla que tens uns molt bons padrins!

21 Mai 2008 23:03 #4 per Xeix (Associat/da)
Dekard, Dekard em sona aquest nom  :party: :party: :party:

Ja era hora que et decidicis, ara ja no hi ha tornada, has estat abduit  :party:

Em sembla que a Barcelona 2009 hi haurà més CoRReDoRS :whistle:

Aprofito German ja trigues  :666:

21 Mai 2008 23:28 #5 per llança (Associat/da)
puc aconsellar-te la mitja de Castellbisbal al novembre, es bastant planera.  :666: :666: :666: :mdr: :mdr: :mdr:

21 Mai 2008 23:59 #6 per Xeix (Associat/da)
No home no, a la Behobia-Donostiarren  :jap: falten txapeles  :party:

22 Mai 2008 00:07 - 22 Mai 2008 00:08 #7 per danistal (Associat/da)
Benvingut dekard!

Amb bona colla veig que t'ajuntes, vigila que en Xeix especialment sovinteja uns fils de gent molt rara-rara de no se que de maduixes :he:, i té una malaltia que pot ser contagiosa i que el porta a passar-se el dia brincant com les cabres per la muntanya durant moltes hores :whistle:

Avisat estàs :yes:

22 Mai 2008 00:19 #8 per Josep58 (Associat/da)
Hola dekard

Ves en compte que amb tanta mitja, no vagis a fer una bestiesssa i les facis totes.

Conyes a part, molt benvingut a aquesta gran family

A reveure

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

22 Mai 2008 21:58 #9 per dekard (Associat/da)
Ei, gràcies a tots per aquesta benvinguda i aquests consells.

Dani, soc d Barcelona, casat amb una sancugatenca i resident a Rubí.

Pnsava fer la mitja de sant cugat com molt bé apuntaves, tot i saber q no és de les més fàcils.

Sospito q el Llança m'enganya amb la de Castellbisbal  :whip:

I ara a intentar treure temps algun divendres tarda x acostarme a un entrenament apocaire a cerdanyola.

Salutacions

22 Mai 2008 22:15 #10 per Hansi (Associat/da)
Ei David-dekard! No havia vist aquest fil, i encara que t'ho podré dir en persona molt sovint, no deixaré passar l'oportunitat de FELICITAR-TE per ser ja un correcat associat!! :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

Sobre les mitges, hi ha per aquí més d'un que et vol fer un baptisme de foc durillo (eh, Llança? :bad:)...tu demana'm consell a mi, que ja saps que els gasoses som molt fiables  :whistle: El Dani t'ha dit una santa veritat: no debutis a SBD, i com que a St. Cugat suposo que ho faràs, sigues conscient que també es fa una mica dura.

El davidgi no se'n recorda que ja et coneix de Medijocs...No li tinguis en compte, és un bon tio i un gran company, sempre i quan no se t'acudeixi retallar (si ho fas, pot ser que ell et retalli els dallonsis :666:).

Endavant amb la canya als km i ja anirem parlant! :smile: :smile: :smile:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats