Qué faig jo aqui????

Qué faig jo aqui????

23 Mai 2008 18:12 #1 per Lay-Nah (Visitant)
Hola companys!!!
Bueno, doncs com fa pocs dies que estic registrat en aquesta plana, m'he dit que aquest fil, sería un abona ocassió de presentar-me.
El meu nom de veritat es Cecili i el meu nick es de procedencia india i per alegría meva, ja he comprobat que per aquí n'hi ha més d'un indio :biggrin:
Sempre he fet esport i el que més m'agrada't sempre ha sigut fer caminades: Matagalls-Granollers, Matgallas-Montserrat, Viladrau-La Garriga, Nuria-Set Cases entre d'altres a part d'asecensions a 3000 mils del pirineus. Ara feia molt i molt temps que m'havia acartonat una mica, però fa poc menys d'un any i mig, vaig ser papa i va ser aleshores quan em vaig adonar de que realment, estava molt cascat físicament, a més de ser un fumador compolsiu. Tenir un nadó es esgotador i més ara que ja camina i ens porta de bolid. El cas es que gracies al Guillem, que així es diu el peke, em format un grup de papis guerrilleros, entre els que es troba el Ricard, un pillat de les curses i que de mica en mica, m'ha anat animant fins que el passat dia 18 de maig, vaig fer la meva primera cursa de 10 kilómetres. Només em vaig preparar dues setmanes, després de segles sense fer res i vaig resistir prou be. Així que ara, tot i que sempre m'agradarà més caminar que correr, m'ha picat el "gusanillo" de les curses, vaig al gimnàs un parell de cops per setmana (la meva feina no em permet tenir gaire temps lliure) i si puc, surto a correr una estoneta.
Segurament, acabaré associant-me a Corredors.Cat (per desgracia vostra  :surprised:) i així tenir una motivació extra per no deixar-ho.
Bueno, doncs aquesta es una petita introducció de la meva historia. Espero sobretot conéixer molta gent i pasar-m'ho bé i crec que he arribat a un bon lloc per poder fer-ho. Ara calen dues coses: que em deixe-ho i que m'ho guanyi, no?
Doncs una abraçada per tothom i ja ens anirem veient.

P.D.: Perdoneu la meva ortografia. Se que soc un desastre i que faig una pila de faltes però intentaré aplicar-me  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2008 18:50 #2 per Xeix (Associat/da)
Benvingut Lay-Nah,

Ser-ho potser encara no ho sóc, però fer-lo ho tinc assumit  :sarcastic:. Ara ja estàs enganxat  :bad: si fins i tot t'has presentat això ja no té retorn.

Salut i km!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2008 19:34 #3 per Lay-Nah (Visitant)
Jo també ho crec. Es més, m'estic preparan't mentalment perque ho sigui  ;).
La veritat es que tenía ganes de tornar a despertar i fer alguna cosa a part de treballar i dormir.
Gracies per la benvinguda Xeix i a veure si coincidim en alguna cursa!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2008 19:59 #4 per sir (Associat/da)

Hola companys!!!
Bueno, doncs com fa pocs dies que estic registrat en aquesta plana, m'he dit que aquest fil, sería un abona ocassió de presentar-me.
El meu nom de veritat es Cecili i el meu nick es de procedencia india i per alegría meva, ja he comprobat que per aquí n'hi ha més d'un indio :biggrin:
Sempre he fet esport i el que més m'agrada't sempre ha sigut fer caminades: Matagalls-Granollers, Matgallas-Montserrat, Viladrau-La Garriga, Nuria-Set Cases entre d'altres a part d'asecensions a 3000 mils del pirineus. Ara feia molt i molt temps que m'havia acartonat una mica, però fa poc menys d'un any i mig, vaig ser papa i va ser aleshores quan em vaig adonar de que realment, estava molt cascat físicament, a més de ser un fumador compolsiu. Tenir un nadó es esgotador i més ara que ja camina i ens porta de bolid. El cas es que gracies al Guillem, que així es diu el peke, em format un grup de papis guerrilleros, entre els que es troba el Ricard, un pillat de les curses i que de mica en mica, m'ha anat animant fins que el passat dia 18 de maig, vaig fer la meva primera cursa de 10 kilómetres. Només em vaig preparar dues setmanes, després de segles sense fer res i vaig resistir prou be. Així que ara, tot i que sempre m'agradarà més caminar que correr, m'ha picat el "gusanillo" de les curses, vaig al gimnàs un parell de cops per setmana (la meva feina no em permet tenir gaire temps lliure) i si puc, surto a correr una estoneta.
Segurament, acabaré associant-me a Corredors.Cat (per desgracia vostra  :surprised:) i així tenir una motivació extra per no deixar-ho.
Bueno, doncs aquesta es una petita introducció de la meva historia. Espero sobretot conéixer molta gent i pasar-m'ho bé i crec que he arribat a un bon lloc per poder fer-ho. Ara calen dues coses: que em deixe-ho i que m'ho guanyi, no?
Doncs una abraçada per tothom i ja ens anirem veient.

P.D.: Perdoneu la meva ortografia. Se que soc un desastre i que faig una pila de faltes però intentaré aplicar-me  8)

JA TENIM UN MES A LA NOSTRA FAMILIA...BENVINGUT,PERO VIGILA
aixo del correr i(triatlo) crea adiccio  :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2008 20:07 #5 per Jorfer (Associat/da)
Molt benvingut.
Aquí tens a una bona colla de boixos per córrer.

Ja ens anirem coneixen.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2008 20:13 #6 per XaviPapell (Associat/da)
Eiiiii!!!!! company procedència India ?? indi americà ?? això es molt interessant, sempre m'ha agradat la seva cultura, la veritat es que es impressionant
Ja parlarem i benvingut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2008 20:22 #7 per Buff! (Associat/da)
La pregunta de la teva presentació ens l'hem feta tots més d'una vegada. Jo a mitjanit fent una Matagalls-Montserrat, de matinada trepitjant gel per iniciar la Rupit-Taradell, o quan en una marató els kilòmetres finals s'allarguen com un túnel sense sortida. Però també hem sentit el batec del cor amb la il·lusió d'aconseguir el repte, l'emoció de creuar la línia d'arribada i el caliu dels altres corredors/companys de cursa. Aquí hi trobaràs tot això i més: has iniciat el camí dels CoRReDoRS.
Benvingut.
 :great:

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2008 20:35 #8 per Lay-Nah (Visitant)

Eiiiii!!!!! company procedència India ?? indi americà ?? això es molt interessant, sempre m'ha agradat la seva cultura, la veritat es que es impressionant
Ja parlarem i benvingut


Doncs si, Indi Americà 100%. Els Lakhota son els pobladors de les llanures, un dels pobles més mítics. La traducció del seu nom "Lakhota", es gent amiga i aixó es el que provo sempre ser...un amic, un bon company...per aixó m'agraden tant (entre d'altres coses, es clar).

Gracies Buff! per les teves paraules, la veritat es que si m'ho diuen fa una mesos, m'hagués posat a riure com un boig, però ja esti desitjant que arrivi la pròxima...al final serà veritat que aixó te un toc místic.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2008 21:09 #9 per Josep58 (Associat/da)
Benvingut Lay-Nah.

Compte que aqui hi ha gent que fa curses cada setmana.  :whip: :whip: :whip:

Feta la presentació en "societat forera" ara tens pendent trobada a la foto de rigor que fem els correcats abans de la propera cursa que facis i de vergonya res de res. Després no val a dir que com que no estàs (encara) associat, t'ha fet cosa i ens has vist però...

A reveure

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2008 22:15 #10 per Lay-Nah (Visitant)

Benvingut Lay-Nah.

Compte que aqui hi ha gent que fa curses cada setmana.  :whip: :whip: :whip:

Feta la presentació en "societat forera" ara tens pendent trobada a la foto de rigor que fem els correcats abans de la propera cursa que facis i de vergonya res de res. Després no val a dir que com que no estàs (encara) associat, t'ha fet cosa i ens has vist però...

A reveure


Aixó està fet. Prometo buscar als correcats i fer-me la foto. Si alguna cosa no tinc, es vergonya :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Mai 2008 01:54 #11 per XaviPapell (Associat/da)

Si alguna cosa no tinc, es vergonya :666:


Dons el dia que vagis a una cursa que sàpigues que hi han correcats ja pots agafar el micro del speaker i començar a cridar els boixos dels taronges  8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.