MònicaRUNselló- Per fi ho he fet!

MònicaRUNselló- Per fi ho he fet!

05 Ago 2008 10:57 #1 per MònicaRUNselló (Visitant)
Hola a tots,

acabada d'arribar a la vostra gran "familia"!!!

Em dic Mònica, tinc 28 anys i visc a Terrassa. Fa pocs mesos que m'he començat a interessar pel món de l'atletisme, de fet, la meva primera fita atlètica són el 5km de la pròxima festa major de Ripollet :oops:, poc profesional, però començant...(espero no fer el ridícul  :mdr:)
Practico diferents esports, tots ells amb la meva parella, però aquest era l'únic que no podíem fer junts..ell (que ho fa molt millor que jo) també s'àpuntará a corredors.cat... per fi podrem començar a correr junts.... :yipi: (salvant distàncies, està clar....)

I, vosaltres us preguntareu, com ens haurà conegut aquesta noia? Doncs treballo amb el Debutante. Pels que no el coneixeu, amant de l'atletisme i abanderat de corredors.cat. Ha estat difícil resistir-se a apuntar-me i deixar que em faci de "Personal Trainer" per poder arribar a final de mes amb la força suficient per "menjar-me" els 5Km....des d'aquí vull agrair-li!!! :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Ago 2008 11:23 #2 per Dani (Associat/da)
Hola Mònica !

Amb el padrí que tens dintre de corredors.cat ja tens l'èxit assegurat! En Debutante el coneix tothom dintre de corredors.cat i et puc dir que has triat un més que bo entrenador. Suposo que ja t'ha parlat del grup d'entrenament dels ApocAPoc, oi ? Segur que sí!

Ens veiem a Ripollet i ja veuràs que t'anirà de primera  :great:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

05 Ago 2008 11:29 #3 per Debutante (Associat/da)
Hola Mònica!!

Me alegra que hayas dado este paso. Ahora el siguiente es que te asocies... :whistle:

La verdad es que has elegido la MEJOR cursa para iniciarte en esto del atletismo. Yo lo hice aquí en el 2005 y mira, ya llevo 100 cursas (recien cumpliditas :party:) en mis piernas y 4 de ellas son maratones. Yo que sólo corría por cumplir un sueño... y ahora es mejor la realidad que el mejor de mis sueños!!!

Aquí hay gente maravillosa que te ayudará en todo lo que necesites.

Nunca te avergüences de tu ritmo. Avergüenzate sólo de tu esfuerzo. 8)

Nos vemos!! ;)

Salu2 y kms!!

05 Ago 2008 11:56 #4 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola! Monica, benvinguda al foro.
Veo que tienes buen padrino El Debu, y madrina la Alexia.
Aunque uno quedé el último en una cursa nadie hace el ridiculo, porque hay que estar allí y participar,((desde el sofá se ve todo muy bonito)) yo en una de mis primeras cursa de muntaña allá por 1.994 en la Vall de Vianya quedé el 3º por la cola y llegué orgulloso y más que satisfecho.
Suerte y al tajo futura campeona.

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

05 Ago 2008 15:23 #5 per XaviPapell (Associat/da)
Mònica encara que arribis ultima en els 5 kms de Ripollet no hauràs fet el ridicul  8)
Una cosa al Debu no li facis gaire cas a l'Elèxia si  :mdr:

05 Ago 2008 15:47 #6 per Debutante (Associat/da)
XP,

Ya me extrañaba que tardaras tanto en dar la bienvenida a una nueva chica correcat!!

Pensaba que estabas de vacaciones, pero veo que siguen en forma!!! :rofl: :rofl:

A ver si nos vemos pronto que hace mucho que no nos vemos y te empiezo a echar de menos!! :love:

Salu2 y kms!!

05 Ago 2008 16:24 #7 per jolourds (Associat/da)

[...]
porque hay que estar allí y participar
[...]

Que no és poc...
Tú sí que sabes, maestro!" 8)

Doncs si, MònicaRUNselló , estar allà ja serà un triomf  :yes: ... el primer... :great:

05 Ago 2008 22:15 #8 per MònicaRUNselló (Visitant)
Moltíssimes gràcies nois!!!!! quin tros de rebuda  :surprised:, no puc queixar-me!!!!

Gràcies pels ànims, ara només falta treballar amb força per anar millorant dia a dia i així poder lluir amb orgull la samarreta de corredors.cat! per cert, tant la meva parella (XaviO) com jo ja em fet tot lo necessari per associar-nos  :yipi:!!!!!!!!!!!!

De nou, moltíssimes gràcies!!!!!!!!!!!!!

05 Ago 2008 23:10 #9 per Zenon (Visitant)
MònicaRUNselló, bienvenida al grupo, club o como lo quieras llamar, poco a poco te darás cuenta y ya pondrás nombre.

Cuida con el Debutante que es como "un curcó" cuando se le pone una cosa en la cabeza  :yes:, ya ha dado un paso, ahora el siguiente es el de asociarte y dentro de na te ves entrenando para hacer una maratón y la próxima de Barcelona está cerca  :whistle:, ahora también te digo que le queremos muxxxxo  :mdr:, buena a Alexia más  ;).

Te has apuntado a un equipo ganador y tienes que estar a la altura  :mdr:... ya metiendo presión si es que esta gente está un poco... como te decía ya te darás cuenta todos terminamos igual.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

05 Ago 2008 23:49 #10 per Josep58 (Associat/da)
Benvinguda MònicaRUNselló

Amb el Debutante i l'Alexia i la resta de la gran fanmilia CorreCat t'ho passaràs d'allò més bé, les bones estones, encara que això de còrrer també té els seus moments de patiment, les tens assegurades

A reveure.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

07 Ago 2008 18:55 #11 per Serju16 (Visitant)
Benvinguda MònicaRUNselló,
soc nouvingut com tu , crec que em vaig presentar al Foro un dia abans que tu , i com tu molt be dius tothom es genial  i donen una gran acollida a tothom.  8)

anim amb els 5 km i ja explicaras com ha anat.  :clown:
salutacions

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

08 Ago 2008 20:29 #12 per MònicaRUNselló (Visitant)
Gràcies a tots i benvingut tu també Serju16!!!! ;)

Ja us explicaré que tal el meu debut a Ripollet :oops:!!!

08 Ago 2008 21:21 #13 per Enric59 (Visitant)
Benvinguda, Mònica. Ja veuràs com tot és més senzill del que et penses. Sobre tot, gaudeix corrent!

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

01 Oct 2008 22:47 #14 per Dani (Associat/da)
Mònica.

Notícia extreta de www.championchip.cat

Després de la Mercè ja hem arribat als 3012 inscrits Mònica Roselló ha estat la 3000 !!!! Moltes gràcies pel vostre seguiment. Tots els inscrits aquesta setmana tindran els punts de la Mercè.

Es podrien estirar i donar-te alguna coseta, no ?  ;)

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

01 Oct 2008 23:00 #15 per MònicaRUNselló (Visitant)
Ostres Dani,

quina casualitat, no???

ara entraré a mirar-ho..quina gràcia...

Per cert, com estàs? ja recuperat de Berlín?

Sou unes autèntiques màquines...felicitats

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats