Presentació

Presentació

02 Nov 2008 11:24 #1 per (Visitant)
Bon dia a tots.
Soc en Miquel Iborra i visc a Tiana. Es pot dir que soc novell en això de les curses. Els darrers tres anys havia fet només la cursa popular de la festa major de Badalona i aquest any m’ho he pres una mica més seriosament. Vaig començar amb la cursa de bombers i ja he fet 5 curses de 10 Km i, miracle, també he fet dues mitjes (Sant Cugat i Amsterdam) amb unes sensacions que m’han animat a intentar fer la propera marató de BCN (podré?...)
Em va cridar l’atenció veure a les curses uns corredors amb una camiseta que posava corredors.cat. Com això de cat em va cridar l’atenció (una mica de la ceba potser ho soc…) he entrat a la vostre, i espero que meva, pàgina.
De moment estic descobrint que puc trobar per aquí dins.
Salutacions per tots.
PD: això de Miquelet és perquè Miquel ja estava agafat... i no vaig tenir imaginació per buscar altres noms... (que hi farem!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2008 12:39 #2 per Xeix (Associat/da)
Benvingut Miquelet!

Segur que també serà la teva pàgina  :yes:, tens un veí en Tianenc que potser coneixes. Presentat a qualsevol cursa, normalment fem la foto 3/4 d'hora abans i si no apuntat a qualsevol grup que fa entrenament, per proximitat tens l'Skamot Maduixot  :love: una mica el costat fosc  :666: :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2008 12:43 #3 per Raimon (Associat/da)
  Benvingut a Corredors.Cat Miquelet!
  Espero que gaudeixis força d'aquest esport tan engrescador i poguem compartir més d'una Cursa. Som de la mateixa categoria company!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2008 14:07 #4 per Jorfer (Associat/da)
M olt benvingut Miquelet. Ja veuràs com et trobaràs molt a gust entre tots nosaltres.  :yes: :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2008 18:48 #5 per (Visitant)
Moltes gràcies per la vostra benvinguda. Xeix que jo sàpiga no cònec a cap corredor.cat de Tiana (bé, de fet encara no conec a cap de vosaltres....).
Que tingueu un bon diumenge (a mi em toca treballar)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2008 19:25 #6 per Upe (Visitant)
Apreciat Miquelet, benvingut! Et trobaràs com a casa, ja ho veuràs. Has de deixar la vergonya al calaix i presentar-te a la propera cursa i així començaràs a conèixer la gent que abans has conegut a través del PC. És divertit i et donen consells molt bons per fer les curses i com milllorar. Després s'han de posar en pràctica si realment vols progressar, és clar! Fins aviat! :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2008 18:10 #7 per carles (Visitant)
Miquelet quina alegria trobar-te per aqui, ja veuras com t'enganxes aviat als fils dels correcats i "aprofites" les guardies  :intello:

Ja ens veurem... i no deixis de visitar el fil de l'Skamot Maduixot  8)

Benvingut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2008 20:00 #8 per Xeix (Associat/da)
House,

No em diguis que en Miquelet és del teu ram  :whistle:. Ja trigues a dur-lo a un 3er temps  :whip:  :666: ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2008 09:59 #9 per carles (Visitant)
pssssss que encara no ha passat el rite d'iniciacio al maduixisme.  :666:
ja es presenatara ell sol si vol  :intello:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2008 10:20 #10 per llança (Associat/da)
Haurà vaselina?  :intello: :intello: :intello: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2008 11:27 #11 per (Visitant)
Hola Carles.
Em sap greu, però no se qui ets. Tu si que deus saber qui soc jo, ja que no he dit res que faci guàrdies, (que si en faig...), només que treballava diumege (podria ser cambrer, forner, etc....).
Xeix, estic molt despistat (perdoneu, soc nou) però no se que es això del 3er temps...
Tampoc se molt be com va això de l'Skamot Maduixot (uf, mira que soc ignorant...)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2008 12:42 #12 per llança (Associat/da)
Miquelet , son bastant maleducat. Benvingut al forum.  ;) Passat per aquest fil maduixot.

www.corredors.cat/index.php?option=com_j...61.new;topicseen#new

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2008 19:12 #13 per carles (Visitant)

Hola Carles.
Em sap greu, però no se qui ets. Tu si que deus saber qui soc jo, ja que no he dit res que faci guàrdies, (que si en faig...), només que treballava diumege (podria ser cambrer, forner, etc....).


Miquelet , misteri... si que saps qui soc :whistle: :whistle:  pensa, pensa...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2008 00:06 #14 per Josep58 (Associat/da)
Miquelet molt benvingut

Aqui trobaràs molt bona gent i de tot per llegir i remenar. Compte que això enganya tant o més que les curses.

Salutacions.


La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Nov 2008 00:33 #15 per Serju16 (Visitant)
Miquelet molt benvingut a corredors.cat , al tanto que això enganxa  :party:.

Salutacions

Sergi :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2008 15:08 - 10 Nov 2008 15:10 #16 per (Visitant)

Miquelet molt benvingut

Aqui trobaràs molt bona gent i de tot per llegir i remenar. Compte que això enganya tant o més que les curses.

Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2008 15:12 #17 per (Visitant)
Ostres JDR, espero que sigui un error això de que aqui enganyen tant o mes que a les curses...

(Caram, no se com escriure després de fer referència a una cita...)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2008 20:28 #18 per kimi (Visitant)
Hola a tots,
Ja per fi m'he associat, fa quasi un any que no escric al forum. Una lesió m'ha obligat a deixar de córrer un temps. ( periostits tibial)
M'he enganxat al món del triatló ( de moment sprint), molt discretament sóc novatillo, i ara tinc ganes de plantejar-me nous reptes.
M'agradaria entrenar per la Marató de bcn 2009 i preparme triatlons per el 2009.
L'any passat vaig formar part de "Victor go" però als 2 mesos ho vaig deixar per la lesió.
Espero que aquest 2009 si  :yipi: , pugui acabar-la.
Una salutació!!!

Mitja de Granollers 2009 - 1h 44' 30"
Triatló Sprint Empuriabrava - 1h 25' 55"
Marató de Barcelona 2009 - 4h 12' 28"
aisiaisi.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2008 20:33 #19 per crica (Visitant)
Benvingut, kimi.
Si vols fer la maratóde BArcelona, pots preparar-la amb el Fabián Roncero.
Passa't pel fil i ho veuràs.
Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2008 17:45 #20 per kimi (Visitant)
ok
Gràcies Crica,
Ja ho he fet, avui mateix m'he inscrit.

Salutacions.

Mitja de Granollers 2009 - 1h 44' 30"
Triatló Sprint Empuriabrava - 1h 25' 55"
Marató de Barcelona 2009 - 4h 12' 28"
aisiaisi.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.