Hola, companys!

Hola, companys!

29 Des 2008 19:36 #1 per bcy (Visitant)
Hola a tothom. Fa temps que volto pel fòrum i encara no m'havia presentat! Bé val més tard...
Em dic Bartomeu Clapés. Tinc 49 anys i corro més o menys amb assiduïtat des dels 20 anys.
Aquests darrers anys segueixo un entrenament una mica més seriós (serà que em faig gran i si no em lesiono...)
Pertanyo al C.A. Can Mercader, de Cornellà, malgrat que jo visc a Barcelona, però allà hi tinc amics i pràcticament hi sóc des que es fa fundar el Club, el 1997. També vaig a córrer pels voltants de Santa Coloma de Cervelló, on hi tinc amics i de vegades també surto a córrer sol des de casa (visc prop de la P. Espanya) cap a Montjuic i cap al Fòrum en les tirades llargues.
Els dimarts i els dijous a la tarda, però, vaig al Parc de Can Mercader, que és una meravella per córrer i mai no estàs sol i fem grupets d'entrenament que van molt bé per tal de motivar-te.
Els meus temps són discrets: la millor marca en 10 Km és d'aquest any a Sants: 41'06", en Mitja Marató, a Sitges, l'any 2003: 1h 29'56" i en Marató a Barcelona també el 2003 3h 20'.
De maratons ja n'he fet 16, catorze de les quals a Barcelona. Totes entre 3h20' i 3h55'.Un any vaig fer la de Madrid i un altre la de València.
Aquest any penso córrer també la de Barcelona i a veure si puc fer el meu rècord...
Bé, estic a la vostra disposició per al que calgui... Ah, sóc professor de català en un institut i recomano als meus col·legues que s'animin a córrer: va molt bé per treure nervis...
Una abraçada a tothom.  :wink2:
Bartomeu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2008 20:13 #2 per Buff! (Associat/da)
Benvingut bcy!  :yipi:
Has entrat al lloc adient pels que estem més o menys atrapats per això de córrer, a l'indret i hora més impensable.  :yes:
Ara tens la sortida de la marató com aquell qui diu davant de casa, molt diferent a quan havies d'anar a Mataró i resseguir el litoral. Espero que aconsegueixis fer rècord.... i si no és així, a gaudir de la cursa.  :party: Ja ens anirem coneixent. 

Milers de kilòmetres

29 Des 2008 20:34 #3 per Raimon (Associat/da)
  Benvingut bcy a Corredors.Cat! Sies benvingut a aquesta gran familia de bojos pel córrer. Aquí trobaras companys i amics, que com tu ens agrada aixó de córrer; ens trobem en curses i a l'espai virtual i intercanviem opinions, trobades, entrenaments i també "Sesions Técniques"; però d'aixó últim ja ho aniras descobrint tu mateix.... :whistle:

29 Des 2008 20:59 #4 per Sancho (Associat/da)
Benvingut Bartomeu
29 años corriendo son muchos años.  :yes:
Seguro que puedes aportar mucha experiencia y conocimientos.
Otros esperamos poder asesorarte convenientement en las ST.
Por cierto, si tienes 49 años y eres del 1959, hay un grupito por aqui preparando una buena por los 50 años.
Yo soy más joven (48)  :winktongue:  y "sólo" podre asistir de invitado  :whistle:
Espero nos podamos ir viendo. El próximo dia 4-01-09 hay una tirada larga por el litoral con una buena asistencia de correcats, si puedes venir sera un buen momento de conocer a bastantes. Y despues, parece ser que podremos hacer ST.
Salu2 y benvingut

29 Des 2008 23:01 #5 per Serju16 (Visitant)
Benvingut Bartomeuaqui t'ho passaras força be , però m'acabes d'enfonsar en la miseria dient que els teus temps son discrets  :grrrrrr: , els meus deuen ser de pena...... :whistle:

salutacions

Sergi :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

30 Des 2008 08:32 #6 per cristina (Associat/da)
Hola  ;)
Bienvenido al foro Bartomeu
Yo tambien entreno en Can Mercader.
Tus tiempos estan muy bien  :great:
Nos vemos por el parque o en alguna cursa
Chao chao  :winktongue:

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

30 Des 2008 08:35 #7 per gorka (Associat/da)
No són pas tant discrets els teus registres.
Benvingut!

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (5): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

30 Des 2008 09:03 #8 per krlos (Associat/da)
Benvingut BCY.

M'alegro que despres de 29 anys corrents encara et posis objectius tan ambiciosos com fer la teva marca personal en Marato  :great:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

30 Des 2008 10:57 #9 per champi (Associat/da)
Aquests temps que dius que son tan discrets...son els meus objectius! :mdr:
Benvingut bcy!

30 Des 2008 19:12 #10 per Josep58 (Associat/da)
bcy, som casi de la mateixa quinta, benvingut a aquesta gran familia.

A veure si tenim ocasió de coincidir amb alguna cursa

A reveure i bon any 2009

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

30 Des 2008 21:12 #11 per bcy (Visitant)
Moltes gràcies a tothom per la benvinguda. La veritat és que sou molt animats i teniu un esperit positiu que dóna gust.
A veure si puc venir amb els meus companys a alguna d'aquestes tirades llargues que penseu fer pel litoral i així ens coneixem personalment. Des de fa temps us veig a les curses (els qui aneu amb l'equipació de correcat)i cada cop en sou més!
Cristina, a tu ja et conec. Ens hem vist moltes vegades al parc tot entrenant o a la caseta, un cop fet l'entrenament. Quan et vegi ja em presentaré. Per cert, enhorabona per les darreres curses que has fet -aquella de relleus, una passada-.
P.D. Per cert, els temps penso que són discrets perquè he vist pel fòrum alguns temps que fan caure de cul!, i a Can Mercader hi entrenen vertaderes bèsties : gent que va als mundials de cros, a les olimpíades... i és clar, els veus córrer i et penses que estàs parat... però vaja, el més important és gaudir corrent, fer salut i amics i gaudir de l'esport. Els límits ens els posem cadascú i els que ja tenim una edat  :oops: tampoc hem de fer massa el boig...
Gràcies a tothom per les benvingudes. Estarem en contacte. :great:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats