Martins, i despres del part...

Martins, i despres del part...

17 Gen 2009 22:24 #1 per (Visitant)
Hola a tothom,

El meu nom és Marta , peró com que ja l'havien agafat, m'haig de fer dir Martins (que hi farem...)

Estic molt contenta perqué avui he anat a comprar-me unes bambes i he començat a correr  :party:    ...i que, pensareu...

Bé, per mi és important. He estat mare per segon cop amb un part super bonic a casa. Vaig (buenu, anem (jo i la meva parella)) de cul i amb molt poc temps per a nosaltres com a persones humanes!
Després de 2 embarassos i dos parts NECESITAVA començar a cuidar-me, m'estava rovellant...i pagar el gimnàs no et posa en forma!
El meu company ja és un de vosaltres, i jo...doncs m'hi he animat...
Així podré:

Recuperar la forma.
Desrovellar-me (ei que un embaràs casca moolt!)
Agafar fons.
Fer esport.
Sortir de casa a que et doni l'aire SOLA!

Com us deia, avui ha estat el meu primer dia...una mica desastrós, us explico...

En primer lloc, la roba (reciclada de quan anava en bici) podriem dir que es deu haver encongit a l'armari tot aquest temps :'(  En quan he començat a correr he notat que és interesant passar pel WC abans de començar l'entrenament i també he notat que m'hauria d'haver lligat més fort les bambes.
Als 50 o 100 m començo a notar com em cremen les cames...(ostres, estic pitjor del que em pensava) Als 300m m'haig de prendre el ventolin (tinc asma)i als 500m em poso a caminar pq les meves pulsacions van a ritme de ska...
Tot i aixó he fet uns 2Km i mig... no esta malamemt!!! :yipi:

Bé, volia compartir aquesta primera experiència amb vosaltres.

Una abraçada,

Marta

PS, ja tinc ganes de tornar-hi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2009 22:28 #2 per gorka (Associat/da)
Bé, el millor és que has començat i que tens ganes de tornar-hi.

8)

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

17 Gen 2009 22:31 #3 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Marta esta molt be lo important es començar poc a poc ja veures com progressares Felicitats :party: :party: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

17 Gen 2009 22:35 #4 per llança (Associat/da)
Els companys tenen tota la raó, el primer pas es el que més costa. Ara no et cremis amb els quilometres. Ves poc a poc, que ja vindrà tot després. Els meus inicis van ser bastant desastrosos, vambes que no eran de correr, fer-ho sense mitjons i superabrigat.

Benvinguda Martins, ja explicaràs les teves experiencies.  ;)

Per cert, jo també tinc una nena petitona, però tal com vagi creixent tindràs més temps.

Apa adeu.

17 Gen 2009 22:42 #5 per (Visitant)
Ostres llança, més poc a poc no puc anar...perdria l'equilibri i em cauria!!!

Gracies Miquel i Gorka!

17 Gen 2009 22:49 #6 per Pucurull (Visitant)

L'enhorabona, Martins, per varies coses.

La primera, per haver estat mare; la segona per haver-te decidit a córrer; i la tercera per haver volgut formar part d'aquest col·lectiu nostre de correcates i correcats, on t'hi trobaràs molt bé. Segur.

Benvinguda a bord.
8)

Pucu

18 Gen 2009 00:24 #7 per Josep58 (Associat/da)
Hola Martins,

Enhorabona per aquesta segona maternitat, maco el relat de la teva experiència d'inici amb el running, ja t'ho han dit, tot es començar de mica en mica i amb una mica d'esforç i sobretot com tu mateixa ho dius amb ganes de fer-ho, veuràs com seràs capaç de fer molt més del que t'imagines.

Benvinguda a aquesta fantàstica familia.

A reveure

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

18 Gen 2009 00:25 #8 per Raimon (Associat/da)
Enhorabona, felicitats per la teva maternitat, i benvinguda al món del córrer i de Corredors.Cat!  :great:

18 Gen 2009 07:26 #9 per llança (Associat/da)

Ostres llança, més poc a poc no puc anar...perdria l'equilibri i em cauria!!!

Doncs si veus que et passa, et recomano que et compris aquestes rodetes que es posen a les bicis dels nens petits... amb això no tindres problemes.  ;)

18 Gen 2009 09:20 #10 per curat (Associat/da)
Martins,

moltes felicitats per la teva decissió de posar-te en forma i, sobretot, de compartir-ho amb nosaltres, la teva nova família  :wink2: Ja veuràs com d'aquí 4 dies aquesta roba encongida a l'armari retorna al seu estat inicial  :smile: senyal de que la teva forma haurà millorat exponencialment i, fins i tot, potser el ventolin ja no et caldrà?  :yes:

salut i enhorabona per la 2a criatura!!!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

18 Gen 2009 10:13 #11 per Enric59 (Visitant)
Hola Martins, benvinguda.

Marta, m'has fet riure amb la teva presentació, així que, al marge que t'agradi córrer i bla, bla, bla, benvinguda un altre cop perquè tens sentit de l'humor i això ens dóna possibilitats  ;) Jo tinc dues filles, però ja crescudetes (una d'elles ja tira a matar; li falta poc pels 18...) i una parella (pel cap baix  :beurk:) que també corre, que també és correcat (ei, Eulàlia, guapa; encara dorms?) i que si estem rient a gust amb algú, doncs... estem rient amb algú, i tots riem molt.

Així que ja ho veus, Marta, que aquí som molt de la broma (Llança! Échame un cable!!!). No sé qui deu ser el teu company, però quan el coneguem ja farem les presentacions oportunes, si no han estat fetes ja.

Vinga, Marta; ànim! Ahir van ser 2 km i mig i aviat no te n'adonaràs i ja estaràs trotant un hora, per allà on tinguis costum fer-ho, com si ho haguessis fet tota la vida, SOLA (gaudeix aquests moments!) i amb la companyia de tots nosaltres.

P.S. Marta, no tiris pas la roba que s'ha encongit, eh! Els armaris són misteriosos i tenen una segona porta, que ja descobriràs, que permet accedir al món dels nostres desitjos.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

18 Gen 2009 11:46 #12 per llança (Associat/da)

Així que ja ho veus, Marta, que aquí som molt de la broma (Llança! Échame un cable

Ets un trosset de cel a la terra.  ;)

No se si volies un acudit:

- Un preso le dice a otro, porqué estás aquí?
- porqué no me dejan salir.

18 Gen 2009 12:40 #13 per sioux (Associat/da)
Martins, felicitats per la teva gran desicio, i molts anims, jo fa un any tambe vaig començar a correr uns 2,5 km per montanya i ara mateix ja no puc parar, es pitjor que una droga.
Per cert ves en compte que per aqui hi ha gent molt tocada de l´ala  :rofl: :rofl: :rofl: :666:

18 Gen 2009 13:15 #14 per XaviPapell (Associat/da)

Als 50 o 100 m començo a notar com em cremen les cames...(ostres, estic pitjor del que em pensava) Als 300m m'haig de prendre el ventolin (tinc asma)i als 500m em poso a caminar pq les meves pulsacions van a ritme de ska...

Possiblement anaves massa ràpid

18 Gen 2009 13:29 #15 per llança (Associat/da)

Per cert ves en compte que per aqui hi ha gent molt tocada de l´ala  :rofl: :rofl: :rofl: :666:

...i de la pluma  :he:

18 Gen 2009 13:31 #16 per canferreir (Visitant)
Benvinguda Martins

com tu, comencem tots aquesta aventura amb ganes i motivació, i més encara quan s'ha deixat de banda els embarassos. Ara, la qüestió es posar-se les sabatilles, i el ritme el poses tu mateixa.

Jo com aficionat que sóc a aquest món, vull dir-te que val la pena fent curses, i més encara per fer-ho en companyia nostre, que per cert som més que una associació i una familia.

i pagar el gimnàs no et posa en forma!

Bé, jo ho miro pel cantó bó. El meu club de fitness DiR fa que els clients estiguin satisfets amb la seva forma, imatge i excentritat. Jo sóc usuari des de 2004 i la veritat, que combinant el gimnàs amb la pràctica del running es per a mi, compatible. Des que vaig deixar de moment el club, aquests marcassos (els exemples estan a baix del meu post, a la signatura) els veig cada cop més lluny, pero vaja, estic molt content per què son records propis que no he d'oblidar mai.

Vagi molt bé i molta sort  ;)

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

18 Gen 2009 19:45 #17 per Enric59 (Visitant)

i pagar el gimnàs no et posa en forma!

Bé, jo ho miro pel cantó bó. El meu club de fitness DiR fa que els clients estiguin satisfets amb la seva forma, imatge i excentritat. Jo sóc usuari des de 2004 i la veritat, que combinant el gimnàs amb la pràctica del running es per a mi, compatible. Des que vaig deixar de moment el club, aquests marcassos (els exemples estan a baix del meu post, a la signatura) els veig cada cop més lluny, pero vaja, estic molt content per què son records propis que no he d'oblidar mai.

Vagi molt bé i molta sort  ;)

canferreir, potser m'equivoco, però la Martins em sembla que volia dir que "pagar el gimnàs" i no fer-lo servir "no et posa en forma". És així, Marta?

Bereshit

18 Gen 2009 19:54 #18 per Enric59 (Visitant)

Així que ja ho veus, Marta, que aquí som molt de la broma (Llança! Échame un cable

Ets un trosset de cel a la terra.  ;)

No se si volies un acudit:

- Un preso le dice a otro, porqué estás aquí?
- porqué no me dejan salir.

Sota el casc del Llança, no només hi ha un gran maquillador, s'hi amaga el professor Xavier  ;) Ell ja era l'amo quan els X-Men encara estaven passant les proves de càsting.

Bereshit

18 Gen 2009 22:05 #19 per bego (Visitant)
Benvinguda guapa! Ja veuràs com és una bona decisió, aquesta de calçar-se les bambes i sortir a córrer. Entrar a corredors.cat i presentar-se també ho és. Ja veuràs com per aquí trobaràs tots els ingredients per incorporar el córrer a la teva vida diària, i companys que t'ho faran tot molt fàcil. Compte no fos cas que acabi impregnant tota la teva vida!  :whistle:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

20 Gen 2009 13:16 #20 per Bernie (Visitant)
Moltes felicitats Marta, per partida doble, com s'ha dit.

Jo intento també animar a la meva dona (a córrer) però no he tingut èxit de moment. A veure si véns al sopar de corredors i l'animes.... :whistle:

Això de córrer veuràs que a vegades es pateix una mica. De totes formes si has tingut un part natural, la prova està superada (pel que em puc imaginar).

Benvinguda

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats