Kjb

Kjb

11 Mar 2009 00:03 #21 per Eulàlia (Associat/da)

Gràcies Eulàlia, ara estic mirant quina altra marató fer...

Jo he fet Empúries i aquest any Nova York. Dues experiències radicalment diferents, totes dues molt recomanables  :yes:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Abr 2009 17:53 #22 per Kjb (Visitant)
Avui he tornat a gaudir d'una cursa, bones sensacions, i el millor és que he patit i m'he esforçat, no he posat el pilot automàtic en cap moment (a Bombers vaig "plegar" al km2).

He dut ritmes que només havia fet un alguna sèrie (al final tindrà raó en RunnerSantBoi sobre els beneficis de les sèries), he pujat a ritme regulant l'esforç per no perdre ni temps ni esma, inclús he pogut arribar a sprintar en els metres finals.

Necessitava aquesta "victòria" després de la Marató de Barcelona, fent MMP en 5k i 8k (amb pujades), ara a veure si puc rebaixar la marca de 10k en les properes curses, però no crec que sigui a Olivella, són 13k de muntanya  :beurk:

19 Abr 2009 19:41 #23 per Eulàlia (Associat/da)

Avui he tornat a gaudir d'una cursa, bones sensacions, i el millor és que he patit i m'he esforçat, no he posat el pilot automàtic en cap moment (a Bombers vaig "plegar" al km2).

He dut ritmes que només havia fet un alguna sèrie (al final tindrà raó en RunnerSantBoi sobre els beneficis de les sèries), he pujat a ritme regulant l'esforç per no perdre ni temps ni esma, inclús he pogut arribar a sprintar en els metres finals.

Necessitava aquesta "victòria" després de la Marató de Barcelona, fent MMP en 5k i 8k (amb pujades), ara a veure si puc rebaixar la marca de 10k en les properes curses, però no crec que sigui a Olivella, són 13k de muntanya  :beurk:

13 quilòmetres s ls muntsnys, a mi m'agrada fer-los amb l'esperit de cercar sensacions mentre pujo i baixo, intento controlar el terrenys a vegades més difícil, però sobretot, passar-m'ho bé. Per mi les curses de muntanya, temps a part (bo o dolent, segons el dia), són per passar-ho bé. Sovint faig millor temps del que pensava, perquè no m'obsessiono com em la ruta i em deixo dur per les sensacions i els  canvis de ritme a què el terreny obliga. Per tant, a disfrutar, company  :yes:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

26 Mai 2009 17:50 #24 per Kjb (Visitant)
No està acabada al 100% però feia dies que la volia posar en marxa...

David - KJB

Tinc pendent afegir dades sobre els entrenaments i posar-hi alguna foto, però és difícil trobar-ne una on surti bé, com encara no tinc l'equipació...(korfbaler ànims :P).

Aquest cap de setmana farem doblet, 10k Granollers i Milla de Montcada i Reixac, serà difícil fer doblet de MMP...però almenys s'intentarà no fer PMP :whistle: sobretot de la milla que serà la segona.

26 Mai 2009 18:37 #25 per Jim (Associat/da)
Kjb:

Em permeto ser el primer en felicitar-te per baixar de 45' a la cursa de Can Mercader-Cornellà del dia 7.

Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

26 Mai 2009 23:02 #26 per Kjb (Visitant)
Jim serà difícil que baixi de 45' a Can Mercader...perquè si tot va bé penso estar a la sortida de la cursa de Santa Perpètua, la tinc més aprop de casa i he anat a "visitar" 4km's del recorregut...

Però gràcies de totes maneres!

Com van els exercicis de la iron mà? La meva mare té ja pendents només dues sessions més de rehabilitació, està força contenta.

26 Mai 2009 23:26 #27 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola, David, felicidades por tú webblog he echado un vistazo a tus marcas y no me cuadra que no bajes de 45´el 10.000 ¿algo falla?

Mitja Marató
1h 38' 15" a 04' 39"/k
Mitja de Barcelona'09
Fa 107 dies - 08/02/09
10k
45' 13" a 04' 31"/k
Memorial David Rovira'09
Fa 16 dies - 10/05/09
5k
21' 46" a 04' 21"/k
Medijocs'09
Fa 38 dies - 18/04/09
Milla
05' 56" a 03' 41"/k
Milla Ripollet'09
Fa 9 dies - 16/05/09

en la milla y el 5.000 cuadraria con un sub 43´30", yo creo que si haces  unas series de 5x1000 o 6x1000 entre 4´20´y la última a 4´10" lo puedes conseguir, animo y a cumplir tú objetivo.

un cordial saludo

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

26 Mai 2009 23:44 #28 per Kjb (Visitant)

Hola, David, felicidades por tú webblog he echado un vistazo a tus marcas y no me cuadra que no bajes de 45´el 10.000 ¿algo falla?

En Sant Quirze eché el freno en el 2km de la segunda vuelta...creo que lo que me falta es espíritu de sufrimiento, en la milla NO dejé de correr aunque estuviera echando fuego por la boca, pero en los 10k por no sé qué motivo siempre bajo el ritmo o no doy el acelerón que toca teniendo fuerzas o me vengo "a abajo" mentalmente :beurk:

A ver Manolo si coincidimos en alguna cursa antes de que seas abuelo!! Ya he visto que será una nena!

26 Mai 2009 23:58 #29 per Dani (Associat/da)
Hola David !

Més que la teva marca en mitja marató jo em fixo en la teva marca a Sant Quirze del Vallès. Penso que no has de tindre cap problema per baixar de 45' a la primera cursa plana que hi hagi. A Sant Quirze la gent va fer aproximadament dos minuts més que Bombers o La Llagosta, per tant, si no surts massa ràpid això ja ho tens, entenent que segueixis entrenant bé i no passi cap circumstància no prevista. El que comentes del que et passa els dos últims kilòmetres no t'amoïnis, això passa al 90% dels corredors. Aquest "plus" que et falta te'l pot donar algú que et fagi de llebre o una barqueta que et puguis apuntar.

Per Can Mercader penso que seria una bona idea sortir enganxat a l'Alèxia (sempre que vagi per sobre de 4'20", si va és ràpida tingues seny). Ella porta sempre un ritme molt constant i rondarà els 43-44 minuts segur.

Molta sort!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

27 Mai 2009 00:10 #30 per Kjb (Visitant)
Gràcies Dani, però no podré seguir a l'Alèxia...estaré a Santa Perpètua (que no és plana, però és maca, estil Cardedeu).

Dissabte faré la cursa de Granollers, i crec que el TRI-GAT i l'ecopac volen fer una barqueta sub43' que potser la puc seguir d'aprop però a la distància, fent servir l'alçada del Javier com a referència, ja que la setmana passada per una cosa i per una altra no vaig fer res de res.

També hauria d'aprendre a no fer gasosa a totes les curses... :whistle:

27 Mai 2009 17:57 #31 per RunnerSantBoi (Visitant)

Dissabte faré la cursa de Granollers, i crec que el TRI-GAT i l'ecopac volen fer una barqueta sub43'

TRI-GAT-ECOPAC---Pedazo de liebres,KJB pégate como una lapa a estos dos "monstruos" del running, verás en tu crono el sub-45´de sobras,la otra alternativa es Alexia te puede hacer de llebre en algún 10.000 que coicidais,en la cursa de El Corte Inglés fuimos juntos desde el estadi a la meta y está intratable.

Saludos, ya ves 4 meses exactos para ser abuelo.

334 curses 1994-2016

27 Mai 2009 18:13 #32 per Kjb (Visitant)
Pues a ver si les puedo seguir un rato, espero al menos en el tramo de "bajada", en la subida se hará lo que se pueda, pero creo que es un buen sitio para pegarle un hachazo al 45'.

30 Mai 2009 23:40 #33 per Kjb (Visitant)
Doncs tampoc ha pogut ser a Granollers, a falta de temps oficial, 45'35" i patint força des del km5, com gairebé sempre he afluixat el ritme i si el darrer km estava ben posat és per fer-m'ho mirar, 4'18"...sí, he pogut sprintar uns 200m però només he "mogut" una mica millor i més ràpid els braços i les cames feia el que podia (com els darrers 4km), en fi, em queda molt per aprendre :whistle: (la gasosa habitual, a la web els temps de pas per km).

I demà, a veure com surto a la milla del poble, si de passeig o a competir :whistle:

30 Mai 2009 23:46 #34 per RunnerSantBoi (Visitant)
David, tranquilo que a la siguiente cae, pero aprieta los dientes

A10

334 curses 1994-2016

30 Mai 2009 23:47 #35 per Kjb (Visitant)

David, tranquilo que a la siguiente cae, pero aprieta los dientes

Como tu para pillar la llegada de la Cinca, no? Y en vaqueros!!

07 Jun 2009 16:18 #36 per Kjb (Visitant)
Avui ha estat un dia d'estrenes, menys estrenar sub45' he fet de gairebé tot...

M'he estrenat com a transportista i repartidor d'equipacions, els tenia a tots esperant-me, així que li he deixat la caixa al Miquel i he anat a recollir el dorsal; i després vinga, un parell per aquest, un altre per aquí, un altre per allà, tots contents i a estrenar la samarreta, com en M@rkus i en tremendu. I els que han matinat per venir a les 8:30 a recollir la samarreta, molt de mèrit, però així a la propera cursa ja la podeu lluir.

De fet només coneixia al mxirau, la resta ens hem conegut avui, un plaer nois!

També m'he estrenat com a CoRReDoR.CaT uniformat... hauré de tornar a posar-me vaselina, des de la Marató que la tenia oblidada...bé, suposo que serà només uns dies.

Seguint d'estrena he fet de "llebre" de la Núria1, fer sub45' en aquesta cursa ho veia complicat, així que he portat a la Núria fins el km9 el millor que he pogut i deixant-la a tir de la 5a posició de la cursa, llàstima que l'asana hagi estat una de les damnificades :oops:

Com a conseqüència de fer de llebre, he estrenat l'estadística "anti-gasosa" que estava inèdita en el meu palmarés :whistle:

També m'he estrenat en no veure l'arribada ni de l'Ellerun, ni la Núria (companya feina de l'Ellerun) ni del meu pare, ho sento, però no he tingut massa feina pel mig :whip:

I ja l'última estrena, recollir un dorsal i una bossa d'obsequis per un company de l'Ellerun que no ha pogut venir a la cursa per problemes d'última hora, gràcies PACOAN i Rosa fem força.

5 estrenes en una cursa 5 estrelles! 8)

Doncs vist que això del sub45' va per llarg, aquestes dues properes setmanes em dedicaré a caminar per la muntanya per la cursa de Vacarisses, que el meu pare està molt fort, ha fet 1h14' a la cursa d'avui, a 7'24"/k :surprised:

07 Jun 2009 16:46 #37 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola, DAVID, ahora ya sabes que la marca la tienes a tiro de piedra, una cuantas series de 1000 y objetivo cumplido.

Salut i series

334 curses 1994-2016

07 Jun 2009 16:51 #38 per Kjb (Visitant)
Manolo es la que Núria1 quería una liebre como la que tuvo la Alèxia en el Corte Inglés, hablaba maravillas de esa liebre...no sé quién sería :whistle:

07 Jun 2009 17:22 #39 per RunnerSantBoi (Visitant)

Manolo es la que Núria1 quería una liebre como la que tuvo la Alèxia en el Corte Inglés, hablaba maravillas de esa liebre...no sé quién sería :whistle:

Bueno KJB,gracias por los elogios, pero hoy he visto a ALEXIA en Can Mercader e iba como una moto, pero si quieres te haré de liebre en alguna cursa,ahora solo me quedan 2 y acabo la temporada.

Saludos

334 curses 1994-2016

15 Jun 2009 18:23 #40 per Kjb (Visitant)
S'ha acabat la temporada!

S'acaba la 1a temporada, amb 15 curses, 2 milles, 8 "deu-mils", 1 mitja i 1 Marató, a banda de 3 curses d'altres distàncies. Per ser la primera crec que puc estar content...però queda molt per millorar!

Tot i que diumenge aniré a Vacarisses (la faré caminant amb el meu pare) i que el dia 28 hi ha els 5km i pico de Barberà; he decidit tancar la temporada, descansar 4 setmanes per tornar a mitjans de juliol a entrenar i preparar els propers objectius, la mitja de Sabadell i la Behobia-San Sebastián.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats