Kjb

Kjb

11 febrer 2009 11:02 #1 per Kjb (Visitant)
Em dic David i sóc de Montcada i Reixac, i a finals de setembre'08 vaig decidir començar a moure'm una mica i deixar de banda quasi la meitat de la meva vida (tinc 32) sense fer esport després de deixar el bàsquet quan encara estudiava BUP.

I el repte era poder sortir el dia 1 de març a la Marató de Barcelona en unes condicions prou bones com per poder acabar-la, de moment la cosa sembla que va força bé ja que en cada cursa he anat millorant els temps i les sensacions.

Entreno sol amb la companyia de la gent que va donant passejos per la vora del riu Besòs, sobretot de bon matí, plogui o comenci a sortir el sol.

Les tirades llargues m'han portat des de Montcada fins a la UAB (on treballo) passant per Ripollet i Cerdanyola, o bé fins a la Barceloneta.

El nick Kjb vé del meu equip de futbol, l'Athletic de Bilbao, la K per Kuko Ziganda i la JB per Jon Bolo, tonteries de joventut :glasses:

Per cert, sóc informàtic i em poso a la disposició del fòrum per si necessiten algun cop de mà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2009 11:09 #2 per TRI-GAT (Visitant)
Benvingut una altre vegada, aquí com ja t'he dit, trobarás una colla de "grillats2 que ens agrada treure hores al llit i a la familia, per sortir a córrer.

Ens veiem a la Marató.  :party:

11 febrer 2009 12:04 #3 per (Visitant)
hola amigo, y mucho animo, me he metido en tu mensaje kjb porque pensava que estaria relacionado con kilian jornet (campeon del mundo de cursas de montaña) pero me ha gustado mas saber que es por algo relacionado con el athletic. puesto que yo tambien soy un seguidor nato, soy de santa coloma de gramanet y socio de la peña centenario del athletic. si quieres ver una prueba de mi entusiasmo metete en la pagina (fotoinstant) clica deportes, mitja de barcelona y donde te pone las casillas para poner el tiempo pon 1,34,34. veras como entre en meta. seguro que me conoces a mi y a mis hijos. un saludo y animo con la maraton. yo este año no me he apuntado porque como tu hace muy poco que empece a correr. y no me veo para machacarme tanto.

11 febrer 2009 12:08 #4 per TRI-GAT (Visitant)

hola amigo, y mucho animo, me he metido en tu mensaje kjb porque pensava que estaria relacionado con kilian jornet (campeon del mundo de cursas de montaña) pero me ha gustado mas saber que es por algo relacionado con el athletic. puesto que yo tambien soy un seguidor nato, soy de santa coloma de gramanet y socio de la peña centenario del athletic. si quieres ver una prueba de mi entusiasmo metete en la pagina (fotoinstant) clica deportes, mitja de barcelona y donde te pone las casillas para poner el tiempo pon 1,34,34. veras como entre en meta. seguro que me conoces a mi y a mis hijos. un saludo y animo con la maraton. yo este año no me he apuntado porque como tu hace muy poco que empece a correr. y no me veo para machacarme tanto.

:he: Muy buena la foto puli, con los niños vestidos del Athletic  :party:  a toda velocidad!!

11 febrer 2009 16:06 #5 per Kjb (Visitant)
Puli puede ser que viera a tus hijos, no recuerdo donde pero recuerdo haber visto el día de la Mitja a un par de niños con la camiseta del Athletic, de lejos pensé que eran del Sporting (jugaba a la tarde contra el Barça) pero no, eran unos cachorrillos!

Gràcies TRI-GAT i espero que et milloris aviat, he anat seguint els teus missatges pels fils.

Per cert, a la web de la Marató he vist que en els avituallaments posa "gots de Powerade", a veure si els puc doblegar i no m'empasso la beguda pel nas.

11 febrer 2009 16:24 #6 per TRI-GAT (Visitant)
Gràcies Kjb jo, ja estic Be (toco fusta), de fet he tornat a rodar i no he tornat a notar dolor, "Vamos" que si apurés encara podria correr la Marató.

No, ara en serio, perfereixo descansar de maratons al mes de Març i potser m'en vaig a Madrid a Fer la Marató a mes de la ja confimada Berlin a la tardor.

Sort a la Marató, sobre tot done't a coneixer a la foto previa.

11 febrer 2009 18:34 #7 per Dani (Associat/da)
Benvingut al forum Kjb !

Home, si ets de Montcada i Reixac, et convido, en el nom del grup d'entrenament "A poc a poc" a partir de la semana santa tots els divendres a fer uns 10km aprox. per la muntanya de Collserola sortint del Poliesportiu del Guiera a Cerdanyola del Vallès. Sempre anem a un ritme molt tranquil mentres petem la xerrada. Si t'ho pots convinar no t'ho pensis.

Ho faig extensiu a tothom, eh ?  ;)

El fil de l'ApocAPoc el trovareu a "Grups d'entrenament".

Ah, i molta sort a la teva primera marató !!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

11 febrer 2009 18:42 #8 per Kjb (Visitant)
Gràcies Dani, miraré el fil i a veure si tinc possibilitat de combinar-m'ho.

La muntanya que tenim a Montcada és bona però té el problema que només començar hi ha 1km llarg de pujada i trams força durs, els ciclistes solen baixar en comptes de pujar. L'entrada a Collserola pel parc del Guiera és força suau i és un bon lloc per entrenar, he fet unes quantes caminades.

11 febrer 2009 22:43 #9 per Xeix (Associat/da)
Benvingut Kjb,

En Dani ha oblidat la part més important que són les ST (Sessions Tècniques) després de cada entrenament, és que som molt disciplinats  ;) :666: :whistle:

11 febrer 2009 23:03 #10 per Sancho (Associat/da)
Benvingut Kjb
Las sesiones tecnicas las podemos acabar como tu nick, con JB.
Saludos y kilometros.

11 febrer 2009 23:10 #11 per cristina (Associat/da)
Hola  :winktongue:
Bienvenido al foro David.
Aqui la gente es muy amena y muy divertida, si te apunta a alguna ST lo veras  :party: :party:
Espero que te vaya estupendamente el maraton  :great:
Nos vemos en alguna cursa o entreno.
Chao chao  :-*

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

25 febrer 2009 15:40 #12 per Kjb (Visitant)
Ja no queda pràcticament res, ja tenim els dorsals assignats, divendres ja podem recollim la bossa del corredor, hem començat a afartar-nos de pasta, arròs i tot allò que porti hidrats de carboni per anar fent reserves pel que es pugui arribar a necessitar el diumenge.

No parem de consultar webs de tot el món on surti un pronòstic del temps del diumenge, on hem trobat que farà sol, núvols, pluja, fred, calor, i totes les possibles combinacions entre ells, de moment això sí, encara no diuen que nevarà...

Vas en compte de no ensopegar pujant les escales de casa els teus pares, mires vint cops abans de creuar el carrer no sigui que aparegui algun cotxe o bicicleta que et faci caure, et mires la postura davant de l'ordinador, ostres! que he tornat a creuar les cames, ai els abductors!, en tot veiem perill de fer-nos perdre la sortida.

Seguim llegint tot el que ens cau a les mans sobre maratons i curses, tenim el botó de "refrescar" del navegador o l'F5 destrossat de tant fer-los anar en el fòrum, no ens perdem un fil, "mira això no ho sabia", "doncs aigua al canto cap als isquios que falta em farà" (gràcies Jag75), i més experiències de tots vosaltres que es van emmagatzemant a la memòria.

Muntem gimcanes per intentar que els més propers ens vegin passar, o realment, els volem veure allà avorrits de veure passar gent i emprenyats per les curses en metro i bicing que els hem preparat, que si el millor temps previst és tal, que el pitjor podria ser aquest altre, però com nassos puc pensar en quin temps passaré per la Sagrera, semblo el mag Fèlix fent pronòstics amb el pèndul, total, s'acabaran cansant i marxaran a l'arribada al segon punt d'animació plantejat.

La gent que ens coneix i que té clar el que significa la distància ens diu que ens té enveja, que qui pogués estar al nostre lloc, enveja de les hores d'entrenament i patiment, o de l'estat en el que estarem dilluns quan soni el despertador per anar a la feina, això sí, ells es despertaran com un dia més, però nosaltres podrem dir que vam sortir a córrer una marató, la Marató de Barcelona, haurem gaudit de passejar a bon ritme per la ciutat que a molts ens ha vist néixer, aquells carrers per on passàvem amb el bus per anar a la feina, per la porta d'on treballa la dona, per davant d'on crec que he patit més del que patiré diumenge (cal dentista, ni menys ni menys que a la Ronda Sant Antoni), pel col·legi dels cosins, en fi, tants i tants llocs que segurament ni ens adonarem que passarem per davant.

I el pitjor de tot...el ritme...tot són conjectures, si tinc un dorsal molt alt, em colo de calaix, no!, surt en el que et toca però posa't el més davant que sigui possible per no tenir les llebres i les barquetes tan lluny, sí, però això significa anar més ràpid que el ritme que portarà la barqueta i després  ho acabaré pagant, no, que tampoc els tindràs tan lluny, sí home, total, que tinc a cada espatlla un dimoniet :666: (jo d'angelets no en gasto) dient la seva...

De tot el diumenge, la única cosa que puc tenir clara en qüestió d'horaris és que la foto dels Corredors.cat és a les 7:45 :winktongue:

Gràcies a tot@s per les ajudes que ens heu donat, i espero que tots tinguem el diumenge que desitgem, ens ho mereixem!!

27 febrer 2009 12:48 #13 per Kjb (Visitant)
De nervis per debutar en la distància encara no en tinc, inclús fins ara he pogut dormir sense problemes, les 2 nits que queden ja veure'm com passen, sóc dels que monto unes pel·lícules en somnis la nit abans d'algun event especial que ja pateixo per la que el meu cervellet pugui estar muntant.

Si em passa igual que a la mitja de Barcelona, la tarda abans faré i desfaré la bossa unes quantes vegades, comprobaré fins el darrer segon que porti el dorsal i els imperdibles, i sobretot les bambes!! I com no els horaris dels trens, fent càlculs per arribar fins Plaça Espanya amb temps per: la foto, deixar la roba, estirar, escalfar, ... Crec que potser hauré de fer com els que fan cues per recollir entrades en els concerts multitudinaris, dormir la nit abans a la porta del pavelló 6 de la Fira :whistle:

27 febrer 2009 19:51 #14 per Tremendu (Associat/da)
Hola Kjb

Jo també soc nou, i tambe soc dels que em monto pel·lícules (llargues i de patir) la nit abans de correr,

molta sort, ja ens veurem diumenge  8)

De nervis per debutar en la distància encara no en tinc, inclús fins ara he pogut dormir sense problemes, les 2 nits que queden ja veure'm com passen, sóc dels que monto unes pel·lícules en somnis la nit abans d'algun event especial que ja pateixo per la que el meu cervellet pugui estar muntant.

Si em passa igual que a la mitja de Barcelona, la tarda abans faré i desfaré la bossa unes quantes vegades, comprobaré fins el darrer segon que porti el dorsal i els imperdibles, i sobretot les bambes!! I com no els horaris dels trens, fent càlculs per arribar fins Plaça Espanya amb temps per: la foto, deixar la roba, estirar, escalfar, ... Crec que potser hauré de fer com els que fan cues per recollir entrades en els concerts multitudinaris, dormir la nit abans a la porta del pavelló 6 de la Fira :whistle:

27 febrer 2009 20:35 #15 per Dani (Associat/da)
Primer de tot benvingut al fòrum !

Jo diria que la majoria hem patit insomni la nit abans de debutar en marató... Qui digui que no es que té la sang d'horxata  :intello:

La marató té un encant especial, això ja es comprova a la fira del corredor, es nota a la pre-cursa, i a la cursa en sí notaràs que hi ha mooolta xerrameca en comparació a la cursa de menys distància. A més a més com la meitat del personal es estranger és com una petita torre de babel. Notaràs els primers kilometres que sembla que no estiguis competint, els ritmes són molt suportables i un error molt greu és apretar més del pla inicial. S'hauria de portar un ritme regular tota la cursa, i per aquelles casualitats, que passa poc, cap al final pots apretar millor que millor. Conec algún cas, però no és l'habitual.  :whistle:  Passaràs el km10 sobradíssim, com si anéssis entrenant. Intenta beure aigua regularment i si has provat els "potingues" de gels i mandangues fes-ho segons has planejat. No vulguis fer canvis de ritme i segueix la marabunda, al teu ritme. Si vols seguir un globus millor fer-ho uns metres per darrera que la massificació darrera el globus és brutal. Passaràs la mitja marató molt bé, ja que ho has entrenat diverses vegades. Aquí pots tenir tentacions d'apretar, espera, no ho fagis encara! Ja et puc avisar que la cursa comença el km30. Fins ara has fet un pròleg llarguíiiiiissim, però realment, la cursa comença ara. Notaràs la diferència del km25 quan passis aprop del Fòrum i el segon cop que hi passis, al km30. Notaràs que amb el mateix ritme que fins fa una estona anaves sobradíssim i gairebé de passeig, es transforma ja en una cosa sèria. És el moment del cap. Ja falta poc i si tens la desgràcia, com el 95% dels maratonians de trovar-te el mur, tranquil, molta calma i anar fent amb el ritme previst. El teu propi cos et marcarà el ritme, per tant, aquí ja pots anar com et vingui de gust, sense cap pla, si estàs més que bé apreta, ja et faltarà res i si vas just, que hi farem, pensa que mitja horeta i ja ho tens, o menys! Veuràs pujades que no existeixen i les que sí, et semblaran muntanyes,  com la de l'Arc de Triomf, Paral.lel o Sepúlveda, la muntanya mítica de la marató. Aquí ja és el moment de pensar amb tots els entrenaments que has fet, les matinades que has hagut de patir, els maldecaps familiars que has provocat, el que sigui per no defallir i arribar a la meta més feliç que un gíngol. Ah! I quan acabis, descansa fent un bon soffing i després et poses davant del PC i ens escrius una crònica de la teva primera marató.
Si veus uns sonats amb el cabell taronja fent merder, no t'espantis. Som l'Escamot dels coixos que anirem a animar a tope.

Molt bona sort i sobretot, per damunt de tot, a disfrutar a cada passa  :great: :great:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

27 febrer 2009 20:42 #16 per Kjb (Visitant)
Moltes gràcies, i no dubtis que a tots als qui ens animeu els de la claca dels cabells pastanaga ens fareu molt de servei.

A veure si els somnis després es fan realitat, com la teva crònica pre-carrera i guanyes aquest no-res que us heu jugat :P

05 Mar 2009 16:18 #17 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola, Kjb, si no recuerdo mal nos acompañaste varios kms. en la marató de Barcelona junto a Arcadi y un amigo suyo Sancli,solamente queria darte las gracias por la conversación que mantuvimos en plena carrera, se hace más ameno, no sé cuando te dejé o tú me dejastes.
¿Como acabastes?
un cordial saludo
Manolo Jiménez

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

05 Mar 2009 17:16 #18 per Kjb (Visitant)
Así es Manolo, os acompañé y disfruté de la conversación hasta el km10, justo después de que tropezaras al intentar colocarte el botellín en el cinturón al pasar el avituallamiento. En el km11 tenía a mi mujer y a mi padre esperando, y con lo estrecho que se puso la carrera al girar a la Gran Via te perdí entre la multitud... pero me uní a la barqueta de Asana y Albert67 hasta pasado el km15, donde al no tener buenas sensaciones (el primer día desde septiembre que empecé a correr que noto que no va la cosa bien) decidí reducir el ritmo.

Luego tuve que visitar el WC del avituallamiento del km20, encima se me sprintó un corredor y tuve que esperar un ratito, pero ese fue el menor de mis malas, porque a partir de pasar por el km21 ya empezaron las rampas en los cuadríceps de ambas piernas, no sé si abusé de las esponjas para que no se me cargaran los isquios pero fue un viacrucis, y cómo a cabezón no me gana nadie, pues acabé andando y corriendo el resto de la carrera, sin difrutar ni saborear lo que estaba sucediendo.

He visto que pudiste ponerte el chupete en el km42 y en la meta, demostrando lo orgulloso que estás con ser abuelo.

A ver si en próximas carreras volvemos a coincidir, fue un placer!

09 Mar 2009 23:54 #19 per Eulàlia (Associat/da)
Benvingut Kjb i felicitats per ser un fisnisher a la Marató  :great:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

10 Mar 2009 14:51 #20 per Kjb (Visitant)
Gràcies Eulàlia, ara estic mirant quina altra marató fer...

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats