Kjb

Kjb

09 Ago 2009 21:17 #41 per Kjb (Visitant)
Dissabte després de la cursa d'Òrrius ens vam decidir amb l'Ellerun a fer la cursa de Malgrat, tot i el desplaçament i la possible. Aprofitant que tenia test de 10k en el pla d'entrenament i que el company Undiano l'havia venut molt bé, vaig fer les inscripcions, la 590 i la 591, pels pèls!

5h30' :eyes:....Madrugón com per la Marató, però almenys aquest cop acompanyat :love:

Un cop al cotxe me n'adono que m'he deixat la gorra i el buff, i com les ulleres de sol de Cardedeu se'm van caure balcó abaix no tinc res per fer de barrera de la suor i hauré de fer de limpiaparabrisas digital, comencem malament.

Per l'autopista em dóna la sensació que el Golf que ens ha avançat era un correcat, més concretament en Jorfer, l'anem seguint però el GPS ens porta per l'altra banda del camí de la Pomareda, com encara era d'hora em pogut aparcar ben aprop de les pistes.

Anem a recollir el pitrall i la bossa d'obsequis i cap al cotxe de nou a canviar-nos...i una altra pega, la vaselina no la trobo per enlloc :neutral:

Foto correcat i salutacions vàries, i cap a la pista a escalfar, on per anar posant més pedres a les sabates m'he trobat molt carregat de cames, els tibials o com es diguin tot tensionats, buff! Avui no pinta gens bé la cosa. Els estiraments fan efecte i em dirigeixo cap a la sortida. Com tinc pensat anar sol a veure com va la cosa no em poso massa endavant, i per passar l'estona em situo on el grupet que feien el Serju16, Montse, Maricel, Jaumet i l'amiga de la Montse, Olga. Anem xerrant mentre l'speaker parla sense dir res o almenys això semblava, fem 2 minuts de silenci i seguim a l'espera del tret de sortida. Els meus pares que estaven a la sortida corroboren la versió del Trotamundos de la falta de munició.

Passo amb uns 20" de retard per la catifa silenciosa de la sortida, sort que avui el crono l'he posat en marxa a la primera. No he vist el km1, i he cregut que la següent catifa era +- el km2, el temps 15" millor de la marca desitjada...Fins el km4 no veig que els punts quilomètrics estan pintats al terra :oh: De moment sembla que continuo amb els 15" d'avantatge, no pot ser que hagi clavat el ritme en els darrers 2k...un altre km clavat i arribo a l'avituallament, on s'havien quedat sense ampolles d'aigua, sort que els companys de davant han begut una mica i m'han donat la seva ampolla, he fet el mateix i he passat l'ampolla al company de l'Undiano que anava just darrera meu.

Tot i beure un glopet no m'ha sentat gaire bé, sembla que hagi arribat directament a l'estòmac :beurk: però tot i així arriba el 4rt km amb el ritme clavat - yo lo flipo! com diria aquell -. A l'arribar al km8 avanço a la referència que tenia fins aquell moment a la cursa, en nolo58. Només quedaven 2k i les cames encara no es queixaven i el cap seguia sorprenentment al seu lloc, no havia tancat per vacances com té per costum, i sense gaire esforç he canviat de marxa a la recerca del km9.

Darrer km, la marca era molt factible, estava gairebé al sac, però la referència del nostre cotxe aparcat no arribava mai tot i tenir l'arc de la sortida a l'horitzó. Tot just passava davant del cotxe, dues persones de l'organització es creuaven per endur-se un corredor força "tocat", no semblava greu però després de la mala nova d'anit...

Arribo a l'estadi, els meus pares m'esperen a la gespa, criden alguna cosa però no els entenc, decideixo canviar a una altra marxa, avanço a un parell, queden 200m, torno a canviar, segueixo avançant, darrera corva, sembla que encara queda una altra marxa, no cal desaprofitar-la i encara n'avanço a alguns més, però tant és.

No competia amb ells, sinó amb mi mateix, havia aconseguit fer una altra cursa mantenint el cap a lloc, havia aconseguit fer una cursa de menys a més, ni la calor ni la falta d'aigua m'havian vençut, després de la cursa d'Òrrius i d'entrenaments desastrossos :whip: que em feien replantejar el pla d'entrenament per aquest estiu i l'objectiu del mateix, he aconseguit fer marca, rebaixar en 60" el meu temps en 10k.

El millor és que no he arribat fos, encara quedaven forces al sarró, i crec que en una cursa de perfil semblant i amb una temperatura una mica més fresca crec que podré buscar el sub44'... JaviC ara ja puc acompanyar-te, llàstima que l'Undiano busqui el sub43'.

Moltes felicitatts!! A tu i en David!! Fer MMP en aquesta cursa no era tasca fàcil i ho haveu aconseguit! sou uns cracks!!

Gràcies Montse! Ànims i segueix treballant per Chicago, ja tenim la web de la marató als favorits per seguir online el teu debut!

Ahora ya sabes que la marca la tienes a tiro de piedra, una cuantas series de 1000 y objetivo cumplido.

Manolo las series no las llevo bien, creo que optaré por cambios de ritmo :whistle:

Mitja de Sabadell

Em queden 4 setmanes per afrontar aquest repte, el sub1h38' el veig més aprop, el relleu de la mitja de Mataró no va ser flor d'un dia, i sembla que l'entrenament dóna els seus fruits, em faltaven km's a les cames i sembla que el cap el puc dominar :rofl: Caldrà preparar l'estratègia a seguir, temps de pas i estudiar si caldrà algun avituallament "personalitzat" en algun tram de la cursa, ja que del km18 fins el final vaig patir força a la mitja de Barcelona, a veure com ho plantejo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Ago 2009 22:50 #42 per RunnerSantBoi (Visitant)

Ahora ya sabes que la marca la tienes a tiro de piedra, una cuantas series de 1000 y objetivo cumplido.

Manolo las series no las llevo bien, creo que optaré por cambios de ritmo :whistle:

Mitja de Sabadell

Em queden 4 setmanes per afrontar aquest repte, el sub1h38'

Hola ¡ David ven en septiembre a la muntanyeta de Sant Boi, te haré amar les series, por lo de la 1:38´ en mitja seguro que lo harás,pero esa semana previa acercate a Sant Boi haremos un 6x1000 para chuparte los dedos y entrar en Sabadell en 1:37´59"

Saludos campeón

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

09 Ago 2009 22:55 #43 per Kjb (Visitant)

..ven en septiembre a la muntanyeta de Sant Boi, te haré amar les series, por lo de la 1:38´ en mitja seguro que lo harás,pero esa semana previa acercate a Sant Boi haremos un 6x1000 para chuparte los dedos y entrar en Sabadell en 1:37´59"

Manolo si las hago en terreno llano con viento a favor y voy como los cangrejos.

Justo esta semana tengo un 6x1000 a 4'10"-4'00", pero vamos, ni el primero lo hago a ese ritmo y fijo que no llego a más de 3... :oops:

El cross de la muntanyeta lo tengo en la agenda para noviembre, es un estilo a la mitja por relevos de Mataró por lo que he visto en tu amplia descripción fotográfica.

09 Ago 2009 23:15 #44 per (Visitant)

Justo esta semana tengo un 6x1000 a 4'10"-4'00", pero vamos, ni el primero lo hago a ese ritmo y fijo que no llego a más de 3... :oops:

Donde dices que haces ese entreno David?? Día, Hora y lugar...

10 Ago 2009 12:48 #45 per AnRol58 (Associat/da)
David, muy chulo tu Blog  :yes: además salgo yo!!  :glasses:

Saludos
Antonio

Disfruta el momento

12 Ago 2009 19:19 #46 per Kjb (Visitant)

David, muy chulo tu Blog  :yes: además salgo yo!!  :glasses:

Yo te lo puse en otro fil que en Sant Quirze montamos una barqueta "pirata" (que esta de moda :intello:) con el hurtaga, al final os fuísteis un poco por delante pero no estuvo mal tener la referencia vuestra.

Y gracias! A ver si actualizas lo de la travesía del desierto que finalizaste el domingo en Malgrat, ahora a seguir entrenando y a olvidar la lesión.

12 Ago 2009 19:39 #47 per Kjb (Visitant)

Manolo si las hago en terreno llano con viento a favor y voy como los cangrejos.

Pues a va ser que no estamos tan mal!! :yipi:

Avui per fi he pogut acabar un entrenament de sèries no-curtes! :party:

No ha estat per tirar coets però almenys no he desistit, he començat tranquil una mica per damunt del ritme/temps desitjat però no volia reventar abans d'hora, i he acabat força sencer, encara diria que podria haver apretat un xic més a la darrera repetició.

Eren 6x1000 entre 4'10" i 4'00"...
Repetició  Temps  Acabant a...
1
4'25"
4'15"/k
2
4'18"
4'17"/k
3
4'18"
4'14"/k
4
4'07"
3'58"/k
5
4'07"
3'52"/k
6
3'55"
3'42"/k

Antigasosa total! :party: Descompensades total! :whip:

A les darreres 3 repeticions m'he trobat molt bé, semblava que corria més natural, gens forçat i amb la sensació de no esforçar-me gaire :neutral: ver para creer! :glasses:

¿Manolo cómo lo ves?

Hi havia un parell de persones controlant l'estat de l'aigua del Besòs que han flipat  :surprised: al veure un boig sprintant perseguit per ciclistes (ells anaven de passeig :rofl:)

Tete-Xavi una llàstima que no hagis pogut apropar-te :sarcastic:

Per si t'interessa que crec que no l'has fet, un dia d'aquests aniré a fer el tram "dur" de la cursa de Santa Perpètua, a ritme tranquil res de sèries. Si tens un forat a l'agenda, MP i ho muntem.

12 Ago 2009 21:28 #48 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola ¡ David ,(Kjb)vas mejorando como un buen vino,aunque como comentastes puedes hacer cambios de ritmos,las series de hoy muy bien y con esos cronos cada vez estás más cerca del sub-43´,cuando coincidamos en un 10.000 ya tienes liebre, a por ello

salut i series
Manolo

334 curses 1994-2016

12 Ago 2009 23:20 #49 per Undiano (Associat/da)
Hola RunnerSantBoi, ¿qué tal? Todos sabemos que Kjb es el tapado y el día menos pensado nos va a repasar a todos, pobre, qué presión... Pero creo que ahora que desde el domingo ya es sub45, su próximo objetivo debe ser el sub44.

Esto es para ver si se pica, jajajaa.

David, ja hi sóc als 10000 de Ripollet, on tornaré a intentar baixar de 43. Et queden 18 dies per entrenar a tope i destrossar la teoria del primer pàrraf. Manolo, ¿nos vas a echar un cable o qué?

10000 - 41:52 (Cursa de Vilassar - Cabrera de Mar, 2009)
21097 - 1:41:33 (12ª Mitja Marató Ciutat de Mataró, 2009)

12 Ago 2009 23:26 #50 per koldo (Visitant)
No m'havia enterat que havies fet marca diumenge!!!!!! Enhorabona crack!!

:party:  :yipi:  :party:  :yipi:  :party:  :yipi:  :party:  :yipi:  :party:  :yipi:  :party:  :yipi:  :party:  :yipi:  :party:  :yipi:  :party:  :yipi:

Ves baixant un minutet cada mes i al novembre fem junts el sub40  :yes:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

12 Ago 2009 23:31 #51 per Ellerun (Visitant)

Hola RunnerSantBoi, ¿qué tal? Todos sabemos que Kjb es el tapado y el día menos pensado nos va a repasar a todos, pobre, qué presión... Pero creo que ahora que desde el domingo ya es sub45, su próximo objetivo debe ser el sub44.

David, ja hi sóc als 10000 de Ripollet, on tornaré a intentar baixar de 43. Et queden 18 dies per entrenar a tope i destrossar la teoria del primer pàrraf. Manolo, ¿nos vas a echar un cable o qué?

así me gusta que le deis caña  :yes:  :whip:

12 Ago 2009 23:38 #52 per Kjb (Visitant)
Ostres Miquel, sort que comença a les 9h, però et fotràs un bon madrugón :beurk:

El dia de la cursa tinc com a la cursa d'Òrrius uns km's previs de tirada llarga, però els faré sortint de casa directament, així m'estalvio aparcar el cotxe a Ripollet :winktongue:

Tot i que hauria d'anar al voltant dels 4'30"/k, crec que costarà aguantar el ritme amb les pujades...a veure si d'aquí a la cursa vaig a fer un reconeixement del circuit de 5k, ja us faré cinc cèntims.

Todos sabemos que Kjb es el tapado

Manolo lo de tapado lo debe decir por el día de la marató :rofl: solamente me faltaban las mallas

Ves baixant un minutet cada mes i al novembre fem junts el sub40   :yes:

Gràcies koldo però els 40' els veig lluny lluny, però si tu al novembre estaràs ja al costat de la Txell fent sub 35', amb la de km's que portes a les cames, per no parlar de curses, en tres províncies diferentes :surprised:

13 Ago 2009 09:18 #53 per (Visitant)

Pues a va ser que no estamos tan mal!! :yipi:

Avui per fi he pogut acabar un entrenament de sèries no-curtes! :party:

No ha estat per tirar coets però almenys no he desistit, he començat tranquil una mica per damunt del ritme/temps desitjat però no volia reventar abans d'hora, i he acabat força sencer, encara diria que podria haver apretat un xic més a la darrera repetició.

Eren 6x1000 entre 4'10" i 4'00"...

Repetició   Temps   Acabant a...
1
4'25"
4'15"/k
2
4'18"
4'17"/k
3
4'18"
4'14"/k
4
4'07"
3'58"/k
5
4'07"
3'52"/k
6
3'55"
3'42"/k

Antigasosa total! :party: Descompensades total! :whip:

A les darreres 3 repeticions m'he trobat molt bé, semblava que corria més natural, gens forçat i amb la sensació de no esforçar-me gaire :neutral: ver para creer! :glasses:

¿Manolo cómo lo ves?

Hi havia un parell de persones controlant l'estat de l'aigua del Besòs que han flipat  :surprised: al veure un boig sprintant perseguit per ciclistes (ells anaven de passeig :rofl:)

Tete-Xavi una llàstima que no hagis pogut apropar-te :sarcastic:

Per si t'interessa que crec que no l'has fet, un dia d'aquests aniré a fer el tram "dur" de la cursa de Santa Perpètua, a ritme tranquil res de sèries. Si tens un forat a l'agenda, MP i ho muntem.

David estas que te sales... lástima no haber podido venir. La semana que viene, si no tengo cambios de última hora me toca turno de mañana con lo que podría quedar por las tardes, como te va?
Ya te contaré mis series particulares en la Cursa de Maials. Me tocan 8x1200m a las 18:30h del sábado.

14 Ago 2009 00:19 #54 per Dani (Associat/da)
Moltes felicitats per fer marca al mes d'Agost! Encara aconseguiràs la marca que t'has proposat a Sabadell tot i ser una mitja ufffffffffff***  :intello:  Si a sobre fas marca a Ripollet (cosa que gairebé ningú ha aconseguit) ja serà apoteòsic. A seguir entrenant igual i enhorabona també per fer sèries a l'Agost!

Em sembla que llebres per al futur no et faltaran  ;)

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

14 Ago 2009 09:43 #55 per RunnerSantBoi (Visitant)

Undiano,ya me gustaria, pero hoy por fin después de 35 dias con el móvil de guardia tengo Vacances, pero el proximo 10.000 ya teneis llebre garantizada
un abrazo a los dos

334 curses 1994-2016

14 Ago 2009 09:51 #56 per koldo (Visitant)

Undiano,ya me gustaria, pero hoy por fin después de 35 dias con el móvil de guardia tengo Vacances, pero el proximo 10.000 ya teneis llebre garantizada
un abrazo a los dos

Apuntaros al 10k del Prat, el 27/09, que es muy plano, a mi me hizo Manolo de liebre el año pasado aunque no conseguí el sub 43 :(

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

14 Ago 2009 13:14 #57 per Kjb (Visitant)
Gràcies Dani, de moment encara veig "factible" fer marca Sabadell, però a Ripollet segur que no, amb tirada prèvia inclosa no crec que millori el temps de Malgrat.

Apuntaros al 10k del Prat, el 27/09, que es muy plano

Crec que aquell dia està prevista la cursa de la pujada i baixada a Cadafalch a Castellar del Vallès :whistle: tampoc és qüestió ara de fer MMP a totes les curses :rofl:

Xavi sóc més de matinar, amb la panxa plena pateixo força. A la mitja per relleus ho vaig passar força malament :beurk:

14 Ago 2009 13:21 #58 per RunnerSantBoi (Visitant)

un abrazo a los dos

Apuntaros al 10k del Prat, el 27/09, que es muy plano, a mi me hizo Manolo de liebre el año pasado aunque no conseguí el sub 43 :(

Pues mi intención es correr en El Prat, ya que en la Mercé trabajo, asi que si quereis liebre en El Prat estaré disponible, vosotros podeis elegir el crono no menos de 40´ y no más de 45´se puede negociar :whistle:

334 curses 1994-2016

14 Ago 2009 16:47 #59 per Undiano (Associat/da)
Pues va a ser que a la cursa de El Prat no voy a poder ir, porqué el 26-S se casa un amigo mío, y tengo muy claro a falta de más de un mes para la carrera, que mi cuerpo no estará en condiciones de correr el 27 de Septiembre. Dicen que no se puede estar en misa y repicando, qué se le va a hacer. Se agradece tu propuesta, RunnerSantBoi.

10000 - 41:52 (Cursa de Vilassar - Cabrera de Mar, 2009)
21097 - 1:41:33 (12ª Mitja Marató Ciutat de Mataró, 2009)

14 Ago 2009 17:01 #60 per Kjb (Visitant)
Miquel tens pensat fer la mitja de Sant Cugat? És el diumenge següent, 4 d'octubre, suposo que cap a les 10h com l'any passat.

No l'he feta mai, diuen que és dura, no crec que com la de Tossa :surprised: que em vas explicar pujant per Òrrius, la podríem fer de menys a més, aquell dia tinc previst començar a 5'15"/k i acabar a 4'30"/k, estaríem en el temps de MMP de mitja del teu perfil, 1h43', que pulveritzaràs en una mitja més planera, tipus Barcelona.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats