- Missatges: 90
Autor del tema
Moltes felicitatts!! A tu i en David!! Fer MMP en aquesta cursa no era tasca fàcil i ho haveu aconseguit! sou uns cracks!!
Ahora ya sabes que la marca la tienes a tiro de piedra, una cuantas series de 1000 y objetivo cumplido.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Ahora ya sabes que la marca la tienes a tiro de piedra, una cuantas series de 1000 y objetivo cumplido.
Manolo las series no las llevo bien, creo que optaré por cambios de ritmo
Mitja de Sabadell
Em queden 4 setmanes per afrontar aquest repte, el sub1h38'
Autor del tema
..ven en septiembre a la muntanyeta de Sant Boi, te haré amar les series, por lo de la 1:38´ en mitja seguro que lo harás,pero esa semana previa acercate a Sant Boi haremos un 6x1000 para chuparte los dedos y entrar en Sabadell en 1:37´59"
Justo esta semana tengo un 6x1000 a 4'10"-4'00", pero vamos, ni el primero lo hago a ese ritmo y fijo que no llego a más de 3...
Autor del tema
David, muy chulo tu Blog :yes: además salgo yo!! :glasses:
Autor del tema
Manolo si las hago en terreno llano con viento a favor y voy como los cangrejos.
Justo esta semana tengo un 6x1000 a 4'10"-4'00", pero vamos, ni el primero lo hago a ese ritmo y fijo que no llego a más de 3...
| Repetició | Temps | Acabant a... |
| 1 |
4'25"
|
4'15"/k
|
| 2 |
4'18"
|
4'17"/k
|
| 3 |
4'18"
|
4'14"/k
|
| 4 |
4'07"
|
3'58"/k
|
| 5 |
4'07"
|
3'52"/k
|
| 6 |
3'55"
|
3'42"/k
|
Hola RunnerSantBoi, ¿qué tal? Todos sabemos que Kjb es el tapado y el día menos pensado nos va a repasar a todos, pobre, qué presión... Pero creo que ahora que desde el domingo ya es sub45, su próximo objetivo debe ser el sub44.
Esto es para ver si se pica, jajajaa.
David, ja hi sóc als 10000 de Ripollet, on tornaré a intentar baixar de 43. Et queden 18 dies per entrenar a tope i destrossar la teoria del primer pàrraf. Manolo, ¿nos vas a echar un cable o qué?
Autor del tema
Todos sabemos que Kjb es el tapado
Ves baixant un minutet cada mes i al novembre fem junts el sub40 :yes:
Pues a va ser que no estamos tan mal!! :yipi:
Avui per fi he pogut acabar un entrenament de sèries no-curtes!
No ha estat per tirar coets però almenys no he desistit, he començat tranquil una mica per damunt del ritme/temps desitjat però no volia reventar abans d'hora, i he acabat força sencer, encara diria que podria haver apretat un xic més a la darrera repetició.
Eren 6x1000 entre 4'10" i 4'00"...
Repetició Temps Acabant a... 1 4'25" 4'15"/k2 4'18" 4'17"/k3 4'18" 4'14"/k4 4'07" 3'58"/k5 4'07" 3'52"/k6 3'55" 3'42"/k
Antigasosa total!Descompensades total!
A les darreres 3 repeticions m'he trobat molt bé, semblava que corria més natural, gens forçat i amb la sensació de no esforçar-me gairever para creer! :glasses:
¿Manolo cómo lo ves?
Hi havia un parell de persones controlant l'estat de l'aigua del Besòs que han flipat :surprised: al veure un boig sprintant perseguit per ciclistes (ells anaven de passeig :rofl:)
Tete-Xavi una llàstima que no hagis pogut apropar-te :sarcastic:
Per si t'interessa que crec que no l'has fet, un dia d'aquests aniré a fer el tram "dur" de la cursa de Santa Perpètua, a ritme tranquil res de sèries. Si tens un forat a l'agenda, MP i ho muntem.
Hola RunnerSantBoi, ¿qué tal? Todos sabemos que Kjb es el tapado y el día menos pensado nos va a repasar a todos, pobre, qué presión... Pero creo que ahora que desde el domingo ya es sub45, su próximo objetivo debe ser el sub44.
David, ja hi sóc als 10000 de Ripollet, on tornaré a intentar baixar de 43. Et queden 18 dies per entrenar a tope i destrossar la teoria del primer pàrraf. Manolo, ¿nos vas a echar un cable o qué?
Undiano,ya me gustaria, pero hoy por fin después de 35 dias con el móvil de guardia tengo Vacances, pero el proximo 10.000 ya teneis llebre garantizada
un abrazo a los dos
Autor del tema
Apuntaros al 10k del Prat, el 27/09, que es muy plano
Undiano,ya me gustaria, pero hoy por fin después de 35 dias con el móvil de guardia tengo Vacances, pero el proximo 10.000 ya teneis llebre garantizada
un abrazo a los dos
Apuntaros al 10k del Prat, el 27/09, que es muy plano, a mi me hizo Manolo de liebre el año pasado aunque no conseguí el sub 43
Autor del tema