Cursa Popular de Castellar del Vallès
N'havia quedat content del rendiment i de les sensacions només acabar, però ara veient les distàncies reals sobre
paper mapmyrun la cosa ha millorat força.
En
Putxi a l'arribar a la meta m'ha comentat que era 500m més llarga que l'any passat...és que ho has clavat!! :surprised:
La
primera volta
són 1'7k, i la
segona volta
4'15k, en total 5'85k.
Gràcies al retard de la sortida hem pogut xerrar una mica amb en
Putxi,
Buzz i la
Merce008.
La primera volta l'he fet al costat del
Buzz/Santi fins que ha tret el

i m'ha obligat a marxar

Estàvem acabant el carrer Santa Perpètua quan he marxat just abans d'enfilar
la pujada de la rambla Sant Esteve (5%-6% de desnivell), arribant en
8'10" al pas per la línia d'arribada,
4'48"/k, que per no voler anar ràpid en
Buzz m'ha fet córrer de debó.
Des de la rambla Sant Esteve he començat a avançar corredor@s, no era un pas massa ample però cap moment he reduit el ritme, i en la baixada a les piscines algú ha deixat un gemec al veure'm passar. Un cop a la rotonda he vist que ens feien fora de la carretera i comença un tram de pedres-gespa on m'he vist més d'un cop a terra o amb els turmells torçats :no:, clar que bona part de la culpa era meva per no baixar el ritme.
De sobte veig que obren un pas cap a les pistes, "què bé correrem pel tartan" penso equivocadament, correm per un caminet pedres-gespa aprop de la valla i lluny dels carrils, fins arribar a petar al bell mig de la Fira :surprised: on girem al costat d'una "caseta" en un gir molt tancat i abans de trobar una pujadeta del 3% que ens ha agafat a tots :oh:
Ja quedava poc, tot pujada menys un mínima baixada fins arribar al carrer Suïssa (camp de futbol) on les terrasses dels bar ocupaven el carrer i ens hem hagut de moure a la vorera. Només 1km i escaig fins a l'arribada, aguantar el màxim possible el ritme, l'opressió que sentia a la panxa no l'havia sentit fins ara, però ja no quedava res, i gràcies a l'ambient a la rambla Sant Esteve que ha estat de "gallina de piel"

he apretat les dents i cap amunt s'ha dit, fent cas a qui em deia que el de groc el tenia a tir, i així ha estat, el de groc i 2 més que aquest tenia per davant

deixant el temps en
18'16" a la segona volta, a
4'24"/k (4" més del que venia buscar

).
La segona volta és complicada per la quantitat de canvis de superfície, els nombrosos girs i revolts, vigilar no caure en el parany dels retalladors, i mantenir un ritme digne.
A veure si puc mantenir aquestes sensacions i ritmes diumenge vinent a la Mercè, que només té la pujada final al Paral·lel a tocar de l'arribada.
Un plaer córrer al poble dels tiets i cosins, llàstima que aquests no hagin vingut :no: