Hola
Com alguns ja sabeu des de fa uns anys m'agrada fer una mica mes el "tonto" apareixent per les curses amb un intent de bigoti/'fila de formigues' sota el meu nas. A mes de per treure-us un somriure ho faig per una bona causa tot i que aquest any serà dificil veure'ns a les curses
.
Es el mes dels bigotis, o en l'argot saxò Movember (Moustache + November). Es una campanya solidaria per concienciar sobre els cancer de prostata i testicular als homes.
Un altre any mes, i amb el consentiment de la Junta, he creat una pagina per si algú de Corredors es vols solidaritzar i no deixar-me'n a mi solet fent el ridicul pers carrers/curses. Es molt senzill, començar Novembre afeitat i deixar-si bigoti durant tot el mes. Algun MoBro o MoSista a la sala?
Si os animeu o voleu ajudar a la causa (com tota acciò solidaria té component recaudatori per la causa) aquí os deixo el link per que os registreu/afegiu. També podeu aportar Kms si lo del bigoti no es lo vostre ==>
Link
.
Feu un perfil a la pagina de
Movember
, os afegiu al equip i vinculeu el vostre perfil a Strava, Garmin...per afegir els KMs.
Vinga valents, que quants mes siguem mes riurem
PD: Em consta que aquest any he enganyat a un parell, un fins i tot amb bigoti. sou molt grans
XarlieOne1 i
jorfer. En
Ancho es un clàssic també.