Ironman 2014

Ironman 2014

09 Ago 2013 12:45 - 09 Ago 2013 12:47 #41 per Lucius (Visitant)

- hay que destinar una gran parte de la preparación a ritmos ligeros...

umbral?

Lucius, las series son "postureo", como se dice ahora. Es como la capa de superman : es muy util, pero si sabes para que y como usarla, y la mitad de las veces se hacen series "porque mola", y sin saber qué, como y cuando, y qué hay detras de cada tipo de series. A que todos hacen "series cortas" y "series largas"? Les preguntas para que, y te miran raro...

'postureo' viene de postura - se refiere a conservar un movimiento correcto de la zancada?
... entonces técnica?  :winktongue:

entiendo que se trata de hacer series para forzar al musculo y cardio a trabajar por encima de 'lo normal' y de una forma pautada, si bien ha de ser una parte pequeña en el plan general, si que son necesarias para evitar la acomodación a ritmos 'fáciles' ?  :neutral:

Entrenar es aburrido, muy aburrido. Pero es la otra cara de la moneda. Nadie dijo que fuera facil ni divertido, porque la compensacion esta en otro lugar.

gracias a que tenemos foros como este, se hace más ameno  :intello:

korfbaler ... estare atento a tu crónica!

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2013 15:11 #42 per TriDani (Visitant)
Jo amb la meva curta experiencia en halfs (porto 2 i al setembre faig el tercer) nomès puc dir que estic d'acord en el que es diu aqui. Per una banda l'entrenament ha de ser basat en el volum, i les series (si es poden dir aixi) han d'introduirse com a part DINS d'aquest entrenament. Per posar un exemple si faig un entreno de 12 km entre setmana pots introduir una serie de 2x1500m a partir del km 2, pero un cop feta seguim en marxa fins al 12.

Per altra banda en el tema d'introduir competicions enmig de la preparació estic 100% d'acord que treuen entrenaments de qualitat. A mes halfs faig menys competicions durant l'entrenament realitzo. La questió es que si t'apuntes un diumenge a un triatló, perds un entrenament de qualitat de volum de bici o de running, o a l'inversa, pot ser que el facis al principi i sigui massa llarg i exigent. I a mes coses t'apuntes pitjor. Un altre cosa poden ser les mitjes maratons, van be pq cada Diumenge hi ha una i pots aprofitarla per fer tirada llarga de running, aixo si, amb cap de que es un entreno i no a rebentarho tot a fer marca. Ha arribat el punt que com a molt durant l'entreno d'un half nomes he fet un sprint i una olimpica si em cuadren les dates, i per l'Im de l'any que ve nomes penso fer un Olímpic i un Half. Lo demès a entrenar!

I per ultim.... NINGU SAP LO DE LES INSCRIPCIONS A L'IM COM FUNCIONA EN TEMA HORARI????  :intello:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

08 Des 2013 16:53 - 08 Des 2013 17:03 #43 per krlos (Associat/da)
Bona tarda frikis

Recupero aquest fil aprofitant que en volia obrir un de nou. L'any vinent som uns quants que fem ironmans diversos i volia obrir un fil per que tothom anéssim comentant les nostres bajanades, però crec que podriem aprofitar aquest, no?

Així que anem a fer alló tan nostrat d'aquest fórum. Les putes llistes  :666:  :party:

IM Lanzarote (17/5)
-

Monegrosman AKA #LaGranBarbacoa (5/7)
- Albert Plaza
- Cabrix
- Krlos

IM Copenaguen (18/8)
- TriDani

IM Mallorca (27/9)
- Albert Romero

Challenge Calella (5/10)
- Krlos

Apa, aneu afegint i a veure si expliquem les batalletes per, com diu càbrix, no deixar que les 30 setmanes es facin tan llargues :he:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

08 Des 2013 17:56 #44 per Oriol_TBID (Associat/da)
:mdr:

IM Lanzarote (17/5)
- Rubens

- Albert Plaza
- Cabrix
- Krlos

IM Frankfurt (6/7)
- Oliveras
- nyef
- Oriol_TBID

IM Copenaguen (18/8)
- TriDani

IM Mallorca (27/9)
- Albert Romero
- Juavalga?

Challenge Calella (5/10)
- Krlos

:mdr:

08 Des 2013 18:02 #45 per stone_apo (Visitant)
jo faig un ?  :rofl: i quantes hores donen ?

08 Des 2013 18:19 - 08 Des 2013 18:21 #46 per (Visitant)
IM Lanzarote (17/5)
- Rubens

- Albert Plaza
- Cabrix
- Krlos

IM Frankfurt (6/7)
- Oliveras
- nyef
- Oriol_TBID
- Deibid

IM Copenaguen (18/8)
- TriDani

IM Mallorca (27/9)
- Albert Romero
- Juavalga?

Challenge Calella (5/10)
- Krlos

:whip:

08 Des 2013 18:22 #47 per R_3 (Visitant)
IM Lanzarote (17/5)
- Rubens
- khryz

IM Nice(29/6)
- R_3

- Albert Plaza
- Cabrix
- Krlos

IM Frankfurt (6/7)
- Oliveras
- nyef
- Oriol_TBID
- Deibid

IM Copenaguen (18/8)
- TriDani

IM Mallorca (27/9)
- Albert Romero
- Juavalga?

Challenge Calella (5/10)
- Krlos

:whip:
[/quote]

08 Des 2013 18:49 #48 per TriDani (Visitant)
Jo per arrencar el tema batalletes ara vaig de cul perque se'm va ocorrer de fer-me un test d'intolerancia als aliments per ajustar la dieta el millor possible. Resultat, entre d'altres coses menys greus, que m'he de treure la llet de vaca, el blat i la clara d'ou. En resum, un drama, aviam com m'ho munto. Jojoooooo!

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012

08 Des 2013 23:26 #49 per krlos (Associat/da)

Jo per arrencar el tema batalletes ara vaig de cul perque se'm va ocorrer de fer-me un test d'intolerancia als aliments per ajustar la dieta el millor possible. Resultat, entre d'altres coses menys greus, que m'he de treure la llet de vaca, el blat i la clara d'ou. En resum, un drama, aviam com m'ho munto. Jojoooooo!

No es el tema...però podriem discutir molt sobre aquests tests. A quin curandero dius que has anat?  :666:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

09 Des 2013 08:53 #50 per ALBERT75 (Associat/da)
Ara feia molt qeu no escribia..

IM Lanzarote (17/5)
- Rubens
- khryz

IM Nice(29/6)
- R_3

- Albert Plaza
- Cabrix
- Krlos

IM Frankfurt (6/7)
- Oliveras
- nyef
- Oriol_TBID
- Deibid

IM Copenaguen (18/8)
- TriDani

IM Mallorca (27/9)
- Albert Romero
- Juavalga
- Yuki

Challenge Calella (5/10)
- Krlos

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/

09 Des 2013 10:07 #51 per Cabrix (Visitant)
Això dels tests d'intolerancia és molt divertit...
I de fet, tampoc és un drama prescindir de la llet de vaca, el blat i la clara d'ou. Hi ha cultures que ho fan (i els vagans, també) i tampoc sembla que els hi vagi pas tant malament...

Per cert, m'acabo d'enrecordar que hauré de portar la bici al taller; se m'ha acabat la cinta americana i ja no sé com apedaçar-la...  :he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

09 Des 2013 13:40 #52 per TriDani (Visitant)
Lo mes complicat es el blat. Evidentment tot te solucio, pero es lo mes fotut pq esta a tot arreu. Apart tinc l 'afegit de la soja, molt utilitzada en vegans, pero que TAMBE em surt malament jojoooo.

El tema Krlos es que sempre tenia la panxa com inflada i no cuadrava pq faig molt exercici i menjava forca be. El fisio em va recomenar lo del test, que depas, aportava millores a nivell de rendiment esportiu per motius obvis.

Aixi que vaig aprofitar que estic amb un nutricionista per matar dos ocells d'un tret. De moment lo de la panxa millora, el rendiment ja t'ho explicare pq he millorat pero basicament perque he baixat tres quilos (de 67 a 64 que per un tap com jo es molt). Aviam que tal quan comenci els entrenos per el IM a finals de gener. Alla es on ho he de notar.  :whistle:

09 Des 2013 13:43 #53 per TriDani (Visitant)
Per cert el test en uns laboratoris amb analisi de sang. Aquest de trescents aliments amb un pel son un timo. Aneu amb compte.

09 Des 2013 14:21 #54 per Cabrix (Visitant)
300 aliments amb un pel?

Aquest del pel a mi no m'el poden fer...  :rofl:

Y otra de gambas !!!
No stress

Archer of the Night

09 Des 2013 14:29 #55 per Cabrix (Visitant)
Per cert, jo en teoria hauria començat a preparar LaGranBarbacoa, pero a la pràctica l'agenda i la mandra han fet que hagi entrenat menys que mai.

Estem a la setmana -30 : I have to put my batteries on!!  :he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Archer of the Night

09 Des 2013 15:26 #56 per msarra (Visitant)

No es el tema...però podriem discutir molt sobre aquests tests. A quin curandero dius que has anat?  :666:

100% d'acord amb el kros. Aixo nomes serveix per treure els diners a la gent. No te cap base cientifica. I parlo dels que et fan treient sang.

09 Des 2013 15:35 #57 per TriDani (Visitant)

100% d'acord amb el kros. Aixo nomes serveix per treure els diners a la gent. No te cap base cientifica. I parlo dels que et fan treient sang.

Interessant. A mi m'ho va recomenar el fisio i el nutricionista (i cap dels dos ha vist un duro pq me l'hagi fet). En que et bases per dir això?

09 Des 2013 15:43 #58 per msarra (Visitant)
Treballo en el mon de la sanitat, i fa un temps vaig voler fer-me'l. Vaig estar parlant amb diferents metges, endocrins, al·lergolegs, nutricionistes, etc... que treballaven amb mi i els hi vaig preguntar que opinaven i que en sabien d'aquests test ja que valien molts diners. I tots em van donar la mateixa resposta, que no era gens fiable i que no tenien cap base cientifica, ni s'havien fet estudis de la seva fiabilitat ni res. I em van deixar llegir alguns articles que parlaven sobre aixo i tots veien a dir el mateix, no hi ha res demostrat i no es recomenava gastar-se els diners en aixo.

09 Des 2013 15:59 #59 per TriDani (Visitant)
Bueno, doncs quin plan tu. A mi de moment em va bé, suposo que es com tot, igual funciona si es un problema senzill i de vegades no. Ja veurem. La pasta ja esta gastada jeje.

09 Des 2013 16:25 #60 per msarra (Visitant)
Si et funciona, endavant!!  Jo nomes t'ho he comentat perque sapigues que no es fiable. Pero com et dic, si has notat millora segueix fent aixo!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats