Triatló Malgrat de Mar, 31/7/2016

Triatló Malgrat de Mar, 31/7/2016

01 Ago 2016 20:55 #41 per jaume86 (Associat/da)
Moltes felicitats a tots i a la Mona (no sé si quederia bé això de tots i tota!)
Manolo parece que sufres más con tu hijo que con las liebres, que por supuesto sufres menos corriendo!! Vete con él así estarás más tranquilo que un dia de estos te coge un patatús!!

Si arribo a saber que el mateix dia es podria inscriure allà estava, sempre he tingut ganes de probar un triatló curt i popular, això sí, sortiria l'últim i anar fent tranquilament  :party: :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Ago 2016 23:11 #42 per ManoloM (Associat/da)

Ostra Mariona, pués no sé que pasa, yo si lo veo  :surprised:.


Hola ManoloM

Creo que la url que compartes no es la url pública, por eso sólo tu puedes verla ;)

Dentro del album has de darle al icono de "compartir" y seleccionar "obtener enlace"

La url que has de compartir ha de ser tipo " photos.google.com/share/ ......" y no " photos.google.com/album/ ...."

:great:


A ver si ahora funciona..gracias Zguillez  ;)

goo.gl/photos/Rb4VeNmM2JEAVRVv7

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Ago 2016 08:40 #43 per ericmm (Associat/da)
Cita de: ManoloM en Ahir a les 23:11:17

A ver si ahora funciona..gracias Zguillez  Wink

goo.gl/photos/Rb4VeNmM2JEAVRVv7


Ahora si! :great:

Gracias ManoloM

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Ago 2016 11:30 #44 per Zguillez (Associat/da)

A ver si ahora funciona..gracias Zguillez  ;)

goo.gl/photos/Rb4VeNmM2JEAVRVv7


Gracias a ti por el reportaje
Muy buenas fotos  :great:

5k - 0:24:46 - Cursa popular de Calafell 2017
10k - 0:45:38 - Cross popular de Sants 2016
21k - 1:44:00 - Mitja Marató de Barcelona 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2016 13:57 - 04 Ago 2016 14:05 #45 per Jordi (Associat/da)
Danigoal com tenim el fore?  :arf:

Zguillez a Santa Susanna anirà millor segur ;)

ManoloM m'agrada conèixer el Manolo fent de pare patidor  :love:, només falta que l'hi doni una mica de canya al fill per "obligar-lo" a escriure crònica  :whip: :whip: no som tan dolents JesusM :666:
Ja sabem de la feina de gran fotògraf amb la mà esquerra i ara ha quedat demostrat que amb la dreta millor  :666: Gracies  :^^:

Mona la tornada a la feina va ser duríssim, l'hi diuen "estres post vacacional"  :beurk: :eyes: però ja començo a treure el cap  ;)

ericmm no ens vam veure  :eyes:, però ja t'has delatat al rebufo d'en Danigoal des de l'inici :rofl: :rofl:


Al final només tenim crònica d'en ManoloM que no la va fer, mini crònica/impressions de la Mona, Zguillez, Danigoal aquests novatos  :whip: :whip:


Anem amb la crònica  :^^:

Ens aixequem i sembla que el mar està una mica mogut i que està núvol.
Arribem i aparquem sense problemes i ja sembla que no està tan núvol  :beurk: recollim els dorsals (bici i carrera) i casquet de bany sense massa cua. Posem tot en ordre i busquem companys correcats  :^^:

El primer que trobo en ManoloM amb el seu fill JesusM  :yipi: :yipi:
Xarrem una mica mentre, observo com s'han descuidat/perdut el porta dorsal; els deixo imperdibles i continuo mirant per veure si coneixem algú més sense èxit  :eyes:
Anem als boxes a deixar tot preparat; tenim una "carpa" per deixar les bosses per deixar lo just en la zona de transicions per no molestar  :great:
Observo gent amb galledes/cubetes/garrafes plenes d'aigua i no entenc perquè son; penso que la sal del mar tampoc molesta tant  :neutral:
Deixo tot preparat: bici (sort que ja tinc las dos del costat colocades i veig clarament cap a on deixar la bici, perquè jo l'hagués deixat al revés  :oops:), sabates bici, casc bici amb ulleres (sense ulleres no veig; miop/astigmàtic/...), porta dorsal amb dorsal, guants bici, cinta pulsòmetre, tovallola petita (faré servir per treure la sorra), mitjons i bambes de correr; i m'enduc les ulleres i el casquet de natació  :^^:
Deixo la motxilla a la carpa i estudio el recorregut que hauré de fer en el box per trobar la bici ràpid  ;) i cap a la platja a remullar-me  :^^:

Desfaig el recorregut que suposo hauré de desfer al sortir de l'aigua i observo una zona d'aspersors  :yipi: :yipi: arribo a la bora del mar i hi ha un bon munt de gent nadant, mirant les boies (merda casi no les veig  :beurk:),... busco algú conegut, però no veig res (nota mental: cal mirar el recorregut de mar abans de treures les ulleres  :oops:) i em llenço contra les onades per mullar-me no nadaré que ja en tindré més que de sobres després  :beurk:

Surto del aigua i el chip del turmell amb els remolins de les onades sembla que es mou, però continua al lloc  :beurk: vols dir que aguantarà això aquí  :neutral: (va aguantar  ;))
Mirem algú conegut i veiem un desconegut uniformat de correcat  :yipi: :yipi: en Zguillez  :great: ens presentem i xarrem  :^^:
Apareix en Danigoal  :yipi: :yipi:, més tard la Mona  :yipi: :yipi: i finalment veiem en ManoloM i en JesusM a la llunyania i la Mona els va a buscar/saludar  :yes:

Tots junts anem a la xarrada previ al tret de sortida, m'escapo un moment ràpid a tirar el xiclet ja que no podré nadar mastegant   :mdr: Els retrobo sense masses complicacions i fem foto de grup i cap a la sortida  :party: :party:

En JesusM cap en devant  :surprised: el ManoloM ens explica que fa waterpolo  :great: i la resta de novells a un costat i tirant enredera esperant tret de sortida  :beurk:

Tret i a corre  :party: :party:

Ens llencem a l'aigua i nadem amb massa gent al voltant sense cops, però vaig angoixat amb el cap fora gens còmode i de vegades tenim alguns encontres ma/peu o peu/ma que no m'agraden  :beurk: m'obro més a la banda ja que si pares de nadar els de darrere t'absorbeixen  :beurk: veig unes boies vermelles a la dreta, però no ens havien de quedar a l'esquerra sempre  :neutral: tota la "marabunta" va encara pitjor segur que no són aquestes les boies  :eyes:
Això no s'acaba, però ja girem  :yipi: :yipi: continuem nadant ara ja des de fa temps còmodament i a ritme constant i mantingut, però això no s'acaba mai   :arf: ara ja encarem recta final i si no m'ofego tocaré terra "aviat" això m'anima a continuar de manera progressiva "accelerant" el ritme  :glasses:
Ara si que la costa esta a tocar i sortim de l'aigua a la carrera treient-me el casquet i les ulleres i corrent amb ganes ja que m'ho pendré amb calma a les transicions per recuperar l'alè, ja que a la bici aniré en mode kamikaze i en el córrer a tot lo que hem quedi de forces  :intello:
Arribem als aspersors i freno una mica per gaudir-los i treure'm la sal  :glasses:
En el box trobo les coses ràpid i veig que un dels del costat ja no hi es i tinc més espai  :great:

... ho deixem aquí pel següent capítol en breu  :winktongue: també tindrem un seguit de resultats i posicions de tots els correcats així que no os ho perdeu  ;)
De moment spoiler adjunt del resultat final  :^^:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Ago 2016 08:58 - 05 Ago 2016 09:33 #46 per Jordi (Associat/da)
... capítol 2 comencem amb el ball d'estadístiques/posicions  ;)

Ja estavem en la transició en el box, però no vaig comentar que en passar per la catifa de xip vaig fer el lap del rellotge i vaig veure que havia trigat 14min 08s; el temps oficial es de 14min 17s; temps que vam perdre per no rebre cops i que en sentir el tret no vaig activar el rellotge fins que vaig començar a còrrer cap a les onades  ;)

En aquest moment la classificació correcat respecte la general després de la natació era la següent:
NickCorrecatPosGeneralPosCorrecat
JesusM31
ericmm1882
JRDi692203
Danigoal2274
Zguillez2585
Mona2616
El temps del primer de la general va ser de 08min 56s i el temps de l'últim, en aquest cas última de 24min 16s (Jose Sanchis Lopez, que no el cónec, te uns temps molt extranys i l'he tret com a primer/últim/ de la general; surten 344 atletes)

En el box fem la transició amb calma 3min 30s, llencem al tera els estris de la natació i ens posem les ulleres, el casc, la cinta del pulsòmetre (problema de contacte de pila que va fer que no servis de res portar-lo, no va registrar res), traiem la sora dels peus de mala manera amb la tovallola (nota mental: molt recomanable fer lo de la galleda d'aigua, per temps i "seguretat" dels meus peus) i ens posem els mitjons,  posem les sabates de bici, el porta dorsal i sembla que ja estem llests cap a fora  :yes:

Just sortim i ens posem damunt la bici i veiem en ManoloM que ens fa un parell de fotos el saludo i em crida que la
Mona esta just allà davant; la veig i la passo sense miraments  :666: li recomano que s'hidrati bé ja que en sortir de l'aigua no tenim sensació de set, però em d'anar preparant-nos jo tot just passar-la començo a fer-ho ja que pensava fer-ho en el box tot just arribar i m'he oblidat  :^^:

Amb la bici ja veig que avançaré a bastants i em motivo encara més  :mdr: :666:

Els primers trams son en asfalt i força fàcils fins que arribem a les escales que ens havien comentat que era l'únic punt perillos (el voluntari m'indica tard que tenim rampa si no volem les escales, però ja no hi ha marxa enredera escales avall superades), continuem sobre asfalt i ara si que ja vaig a tot lo que dono (m'agrada rodar i baixar ràpid ja que en les pujades no sóc dels millors i em trobo lent i agònic, per tant he d'aprofitar els meus punts forts  :intello:)  :^^:

Durant tota la bici vaig passant gent i són pocs els que em passen en pujada i que després perdo contacte  :yipi: :yipi:

Totes les pujades les passo sense posar peu a terra al meu ritme i a les baixades i trams plans vaig com boig  :glasses:

Durant el trajecte veig alguns aturats als que pregunto si tot bé (entre ells en JesusM), un intentant arreglar una punxada, veig dos caigudes en el mateix lloc just davant meu "sense conseqüències",... i vaig hidratant-me de tant en tan (vaig fer curt) en arribar al avituallament només em remullo per sobre però no bec es massa complicat agafar dos gots sense perdre molt de temps (error, no anava ben hidratat des dels dies previs i avui fa calor i en la bici no estic estalviant forces i només tinc 33cl d'aquarius)  :^^:

Durant les baixades tenim un moment de relax sense voler que casi em fa saltar pels aires ja que no anava agafant el manillar amb la força que requeria la velocitat i el tipus de terreny irregular/pedregós pel que passava per sort els guants fan que pogués agafar be el manillar i controlar la situació (ho associo a un símptoma de deshidratació i de relax momentani que em fan tornar a estar alerta la resta del recorregut)  :beurk:
També tenim una baixada d'asfalt en la que vaig molt fort i s'ha de fer un canvi de direcció a esquerra que no tinc temps i he de canviar plats, pinyons fer un canvi de sentit per encarar el camí i no molestar els de enredera, cosa que alguns no fan i provocan taps i peus a terra  :grrrrrr:

Ja tornem al passeig i el tram d'escales torno a no estar a temps per agafar la rampa i he de posar peu a terra per poder superar els esglaons  :grrrrrr: ja en el passeig em començo a mentalitzar en la transició i en còrrer i vaig sense escatimar esforços a tot lo que puc acabant-me l'aquarius que em quedava  :beurk:

Arribem i saltem de la bici i corrents al box; no miro temps, però faig el lap del rellotge (40min 31s) en la transició canviem les sabatilles de bici per les bambes, deixem el casc i la bici (el rellotge tenim un start-stop de 10s) i acabem completant la transició amb 36s (això ja està millor  :party: :party:), per tant el meu temps de T1+bici seria 44min 37s; el temps oficial es de 44min 29s   ;)

En aquest moment la classificació correcat respecte la general després de la bici era la següent (ja sóc primer correcat  :party: :party:):
NickCorrecatPosGeneralPosCorrecat
JRDi691551
ericmm2462
JesusM2763
Danigoal3044
Mona3155
Zguillez3216
El temps del primer de la general va ser de 29min 12s i el temps de l'últim, en aquest cas última de 1h 29min 22s (igual que abans Jose Sanchis Lopez, que no el cónec, te uns temps molt extranys i l'he tret de la general; podriem dir que l'he desqualificat)

Comença el tram de còrrer, però... haureu d'esperar al capítol 3 (alguns tindreu sort i els llegireu tots de cop  :mdr:)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2016 11:36 #47 per Oriol_TBID (Associat/da)
Jordi, felicitats pel debut!  :party: :party:

Oblida't de la galleda d'aigua, no te la deixaran entrar mai en uns boxes.  :rofl: :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2016 17:20 - 07 Ago 2016 17:25 #48 per Jordi (Associat/da)
Gracies Oriol, acabem amb l'últim capítol (no hem vull ni imaginar si fes un ironman els capítols que sortirien  :rofl:  :oops:)

... capítol 3 a còrrer que es "fàcil"  ;)

Volem còrrer molt, però les sensacions son horroroses, quin cansanci general, quina set,... sembla que vagi parat i porto un ritme proper a 5:00  :surprised:

Aquí intento desconnectar la ment i cos, però s'hem fa impossible no pensar necessito aigua  :beurk: continuo com puc intentant que no m'avancin gaire i per fi arribo al avituallament  :^^:, m'aturo per beure tranquil i per tirar-me un got sencer pel cap  :glasses:
Ara ja estic millor, però mantenir el ritme de 5:00 ja hem sembla un objectiu prou ambiciós  :oops:

En la tornada em creuo i animo en Danigoal, Mona i Zguillez; em dona força  :yipi: :yipi:

Finalment arribem al final i completem l'apartat de carrera amb 20min 24s i content de veure que en ManoloM està allà esperant amb la càmera per retratar l'alegria  :party: :party:

La classificació correcat pel que fa al tram de còrrer va quedar de la següent manera:
NickCorrecatPosGeneralPosCorrecat
Mona701
Danigoal912
ericmm1493
JesusM1544
JRDi692005
Zguillez2386
El temps del primer de la general va ser de 13min 25s i el temps de l'últim de 36min 03s (igual que abans Jose Sanchis Lopez, que no el cónec, te uns temps molt extranys i l'he tret de la general; podriem dir que l'he desqualificat)

I com ja sabeu després de tots els patiments la classificació final correcat va quedar:
NickCorrecatPosGeneralPosCorrecat
JRDi691661
JesusM2022
ericmm2153
Danigoal2724
Mona2965
Zguillez3146
(Tenim una posició més a la general perquè a Jose Sanchis Lopez l'he desqualificat  ;))


Conclusions
Va ser un bon retrobament amb el meu jo triatleta  :^^:
Per la meva part era una retornada més que un debut, però el que em feia novell en aquesta competició era el fet de ser triatleta correcat i el fet de ser la bici BTT i no carretera, per mi molt millor  :mdr:
Això és lo meu i ho sé, m'agraden totes les disciplines i es un gran repte, però entrenar-ho ara per ara sem fa molt difícil (potser més endavant serà encara pitxor, però...), la bici si es BTT millor ja que entrenar carretera em fa massa respecte, aquesta distancia amb una mica d'entrenament no tinc dificultats en acabar i mentre pugui l'anoto com a fixa del calendari  :yes:

Tanquem "temporada triatleta" fins al proper estiu i anem per la temporada maratoniana  :party: :party:

Deixo els tracks perquè critiqueu  ;)
Natació: www.strava.com/activities/660066770
Transició 1: www.strava.com/activities/660058830
Bici BTT: www.strava.com/activities/660058838
Transició 2: www.strava.com/activities/660058828
Còrrer: www.strava.com/activities/660058843


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2016 14:00 #49 per Mona (Associat/da)
Bones cròniques JRDi69! Que vagi molt bé la temporada maratoniana!  :yipi:

Està clar que el meu esport és córrer! Hahaha! però trobo molt diver poder fer altres disciplines en una mateixa competició! La part de bici és la que menys m'agrada, em fa por la velocitat, aixi que les baixades extremes no em van fer cap gràcia, però si puc, l'any que ve també repeteixo!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Ago 2016 21:10 #50 per Jordi (Associat/da)
:great: :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2016 11:12 #51 per Danigoal (Associat/da)
Bona crónica, JRDi69  :great:

Danigoal com tenim el fore?  :arf:


Doncs només s'encen quan el conecto a l'ordinador i, a sobre, el botons no reaccionen  :'( 
Així que porto gairebé tres setmanes entrenant sense crono, per sensacions. I m'ha tocat autorregalar-me un de nou (aquesta vegada resistent a inscripcions puntual a triatlons i algun entrenament de natació  :he: :rofl:), que espero rebre en una setmaneta

Respecte a la triatló, després ho vaig pensar i el problema principal que vaig tenir a la bici és que les rodes de la meva bici tenen ja molts anys i falta "agarre".
així que encara que allà vaig dir que no tornaria, potser m'ho penso l'any que ve per treure'm l'espineta de les males sensacions.

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2016 12:10 #52 per Jordi (Associat/da)

Respecte a la triatló, després ho vaig pensar i el problema principal que vaig tenir a la bici és que les rodes de la meva bici tenen ja molts anys i falta "agarre".
així que encara que allà vaig dir que no tornaria, potser m'ho penso l'any que ve per treure'm l'espineta de les males sensacions.

:great: :party: :party:

Respecte el fore a mi em va passar quelcom semblant  :arf:; si encara el vols "salvar" pel tema dels botons que no reaccionen suposo amb "soft" i "hard" reset tornaria a funcionar; si ni així reacciona ja no se  :neutral:
El que només funciona conectat al PC es un tema clar de bateria morta; si vols t'ensenyo un vídeo com es pot canviar i "esbudellar" el rellotge  ;); les garanties no son 100 %, però a mi em va quedar com a recanvi amb totes les funcionalitats "OK"(per dins ha quedat una "patilla" trencada que fa contacte fins que deixi de fer-ho i tinc la seguretat que millor no mullar-ho ni amb pluja  :beurk:)  :^^:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.