No feia una mitja des de l'Espirall !!! Kllons, si que ha plogut. Una lesió llarga ha tingut la culpa.
A mi el circuit nou em sembla mooolt millor que el de l'any passat ja que tant la pujada com la baixada no son tant continuades. I sobretot que l'arribada acaba en 2 km de baixada i s'agraeix. Recordo arribar mort en pujada. Dels anys que l'he feta potser es dels que ha fet menys calor, tot i que la humitat era estratosfèrica.
En MiquelSBD m'ha dit que la distància ha estat certificada, per tant, res a dir, tot i que el Fore m'ha mesurat 21.630. Sempre medeixen de més, però aquest cop molt de més! Pel temps que he fet no crec que fos gaire més llarga però al km10 ja portàvem un decalatge de 300m, una barbaritat.
A la sortida no sabia molt bé quin ritme portar. Potser fer marca de Sabadell 1h31'00" M'ha anat de conya sortir amb en XarlaX que faria ritme marató, una mica per sota de 4'15"/km. Primera volta molt còmode 29'29" (4'12"/km) vaig massa ràpid, penso. Però em fet un bon grup i fins on vegi. Anem fent i cap al km9-10 el grup apreta una mica. Decideixo quedar-me una mica enrera al meu ritme. Segona volta 29'37" (4'13"/km) Però ja vaig fent gasosa. A les pujades ho noto bastant tot i que em noto a bon ritme i no em passa ningú (bona senyal) Al km19 he vist que baixava segur de 91'. Tot i que m'he sorprès quan he fet 1h29'42" ( a mi cronochip m'ha regalat 12" 1h29'30")
Per tant, he fet marca de Sabadell de les 9 edicions que he fet.Bona dosis de moral.
Un punt a millorar les cues que es formen cada any per buscar el pitrall. El lloc era molt estret. Però en general, ben organitzada i un atractiu circuit. Com es nota que m'ha anat bé