Mitja de Sabadell 7-09-14 9h.

Mitja de Sabadell 7-09-14 9h.

08 Set 2014 09:33 #181 per robertgr68 (Visitant)
Hola, primera vegada que feia aquesta mitja i m' ha agradat el circuit i l' he trobat ben organitzada. Trobada amb molts correcats abans de la cursa i un plaer coneixer a No Surrender :biggrin:
El meu objectiu era anar al ritme que portaré a la marato de berlin, i tota l' estona he anat molt comode. Al final 1:47:38 a 5:07 de promig, força be i content.
Gracies a Miguel i Paconidas per les fotos!!

5 km. : Cursa Vila de Sant Boi 2016 (21'40'')
10 Km.:  Cursa dels Nassos 2015 ( 45'13'')
21 km.:  Mitja Sitges  2015 (01h 39' 30'')
42 km.: Marató Valencia 2016 (03 h 40' 48'')
El tema ha estat tancat.
08 Set 2014 13:14 #182 per Hansi (Associat/da)
Una mitja en què em vaig fixar menys en altres detalls perquè vaig haver de concentrar-me a respectar les indicacions fisioterapèutiques, per la recuperació de la sobrecàrrega que he tingut a l'adductor. No vaig acabar gaire content perquè els darrers km em vaig notar molèstia al múscul. La part bona és que no va anar a més quan es va refredar, així que paciència i temps.

No surrender, em vaig quedar sense poder parlar amb tu :'(, i això que ens vam creuar a la zona d'avituallament de l'arribada, però jo anava atabalat per portar-li suc de taronja a un amic que estava molt marejat (deshidratació), no vaig ni cridar-te, vaig pensar que després ja et veuria de nou...però no :'(.

Gràcies Miguel_SBD pels ànims a les tres voltes i per les fotos, i també gràcies al Paconidas per les fotos 8).
El tema ha estat tancat.
08 Set 2014 15:22 #183 per amic (Associat/da)

Una mitja en què em vaig fixar menys en altres detalls perquè vaig haver de concentrar-me a respectar les indicacions fisioterapèutiques, per la recuperació de la sobrecàrrega que he tingut a l'adductor. No vaig acabar gaire content perquè els darrers km em vaig notar molèstia al múscul. La part bona és que no va anar a més quan es va refredar, així que paciència i temps.

No surrender, em vaig quedar sense poder parlar amb tu :'(, i això que ens vam creuar a la zona d'avituallament de l'arribada, però jo anava atabalat per portar-li suc de taronja a un amic que estava molt marejat (deshidratació), no vaig ni cridar-te, vaig pensar que després ja et veuria de nou...però no :'(.

Gràcies Miguel_SBD pels ànims a les tres voltes i per les fotos, i també gràcies al Paconidas per les fotos 8).

Hansi: Molts ànims i molta sort en la recuperació que sembla ja està en fase de solució definitiva. Malgrat tenir molèsties vas fer una mitja molt correcta, així que a cuidar-se.  :love: :love: :love:
El tema ha estat tancat.
08 Set 2014 17:09 #184 per Dani (Associat/da)
Em descuidava.... Festival de retallades. I gent habitual a les curses amb pitralls de clubs. Quan avances algú per cinquena vegada t'has de mossegar la llengua per no dir burrades. Crec que és una guerra perduda, mala sort.

Proposo  batejar on es posa en MiguelSBD cada any per "curva Miguel"  :great: :great: :great: 

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

El tema ha estat tancat.
08 Set 2014 18:19 #185 per sandmannn (Associat/da)
Be doncs ahir jo tb em vaig deixar caure per Sabadell... ejeje
La veritat que haig de estar prou content del resultat: 1h 46' amb 7 km's previs (i durs, pq no se per on em vaig ficar que era pujada guapa xD). L'any passat 1h 52' amb 10 de previa.

Crec que el circuit es el mes rapid de totes les edicions que he fet. A mes, tot i la xafugor, ahir nopicava el sol tant com altres anys.
un plaer saludar companys abans, durant i desprees de la cursa.

Raúl Martínez premi a la humiltat, em dius el temps que has fet com si res. I jo sense saber que aixo es MMP teva! Enhorabona crack!!!

Gràcies per les fotos Paconidas

Miguel, no surto a la classificacio. El teu company em va donar el dorsal 734. Tampoc ho necessito 100÷ pero com me les apunto totes jejej

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016
El tema ha estat tancat.
08 Set 2014 23:23 #186 per No Surrender (Associat/da)
Bones,
d'acord amb tothom amb el nou recorregut: mooooolt millor, tot i que les pujades me pareixen més llargues que les baixades.  :he:.
La sortida també la vaig trobar més fluida que l'any passat, però no acab d'entendre que segons quins corredors s'acaben posant tant a davant, a veure....que cada un sap de quin peu calça.
Jo vaig trobar que els avituallaments eren correctes, de fet n'hi va haver a dos que ni tan sols en vaig agafar, tenc per costum anar bevent a glopets i a algun vaig arribar amb l'ampolla mitja plena, llavors no n'agafava.

Molt contenta de veure a a tants correcats,  abans, durant i després de la cursa. Tot i així, me vaig quedar sense poder saludar a alguns.  :frown:. Especialment contenta de poder saludar a  part del JBteam que no coneixia, i de poder saludar a d'altres que feia molt que no veia.
I per suposat que veure a  en Miguelón animant no té preu!  :love:.

Per la meva part agraïr a en JJSBD la seva companyia durant gran part de la Mitja  :great:, al final te vares escapar....però no creguis que per gaire  :mdr:, a veure si a la propera t'enganxo (no ho crec...)!. També vaig coincidir una estona amb la Lara87, que evidentment no anava al 100%, ja que el ritme d'aquestes dones biòniques jo no el puc seguir.
Al final me varen sortit 1h:45:17, uns segons més del que volia, però ho don per més que vàl.lid.

Moltes felicitats a Albert Randé i Raul Martínez per les vostres curses i marques!  :party:
I gràcies Paconidas per les fotos.

Hansi, no et vaig veure a l'avituallamentt, i això que vaig demanar per tu, però no te vaig trobar. Venga, que això ja està a punt de resoldre's. :yes:

Ens veim a la propera!

El tema ha estat tancat.
08 Set 2014 23:33 #187 per jospon (Associat/da)
Moltes gràcies Miquel SBD i Paconidas per les fotos.
El tema ha estat tancat.
09 Set 2014 07:22 - 09 Set 2014 14:13 #188 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Gràcies a tots i totes pet vindre ús estinc lleigint i escoltan prenen nota  :yes:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.
09 Set 2014 10:07 #189 per R_3 (Visitant)

Bon dia!

Bona mitja ahir, felicitats als organitzadors!
El tema de la distància, si diuen que està certificada res a dir

Primer de tot haig d'agrair a l'R_3(està fortíssim)  :love: que hagi tirat de mi quan a la tercera volta em vaig enfonsar.
Tot just passar el km14 les cames em van fer figa i a la part més dura del circuit varem perdre el temps suficient com per no fer 1.17.xx.
Sort que al arribar a la zona de l'església em vaig recuperar una mica i almenys el sub 1.19 el varem salvar.

Ara es dóna la casualitat que tinc la pitjor i millor marca a la mateixa mitja  :he:

Content de saludar com sempre a tants companys :biggrin:

Salut!

Com sempre un plaer córrer colze a colze amb tu, i si pot ser tota la cursa, com el diumenge, millor que millor  :love:

La meva idea era fer-la a tope, per veure per on pot anar la preparació per Donostia. Amb el circuit i la humitat que feia, creia que podria estar sobre 1h17' mitjos. Crec que sense la petita "pajara" d'en Raul haguessim estat sobre aquest temps, ja que vam passar el km 14 sobre 51'40". Per tant, dono el test per bo!  :yes: :yes: :yes:

Miguel_SBD, com sempre, animant a la teva corba!  :great:
El tema ha estat tancat.
10 Set 2014 13:21 #190 per gorka (Associat/da)
M'ha agradat la Mitja Marató de Sabadell d'aquest any, amb tres voltes a un circuit urbà amb força ombra i molta humitat. Respecte a l'altre circuit en que hi havia corregut m'ha agradat més.

He fet bona part de la cursa en companyia d'en Pescallunes i de Jospon i això l'ha fet fins i tot més amena.

El temps final, 1h42' que serveixen de punt de partida per a futurs reptes. Francament satisfet... encara que el guanyador m'ha tret una volta sencera (7 km). Em pregunto com es pot córrer tan depressa?

Ha estat un plaer poder saludar uns quants CoRReCaTS després de molt de temps, a veure si a partir d'ara ens anem ja veient més sovint.

Aprofito per agraïr els ànims que he rebut al llarg del recorregut, especialment els del MIGUEL SBD omnipresent fent fotos i els esforços de la organització per fer d'aquesta una cursa atractiva.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)
El tema ha estat tancat.
18 Jun 2015 09:11 #191 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Tanco el fil  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats