- Missatges: 186
Hansi: Molts ànims i molta sort en la recuperació que sembla ja està en fase de solució definitiva. Malgrat tenir molèsties vas fer una mitja molt correcta, així que a cuidar-se. :love: :love: :love:Una mitja en què em vaig fixar menys en altres detalls perquè vaig haver de concentrar-me a respectar les indicacions fisioterapèutiques, per la recuperació de la sobrecàrrega que he tingut a l'adductor. No vaig acabar gaire content perquè els darrers km em vaig notar molèstia al múscul. La part bona és que no va anar a més quan es va refredar, així que paciència i temps.
No surrender, em vaig quedar sense poder parlar amb tu :'(, i això que ens vam creuar a la zona d'avituallament de l'arribada, però jo anava atabalat per portar-li suc de taronja a un amic que estava molt marejat (deshidratació), no vaig ni cridar-te, vaig pensar que després ja et veuria de nou...però no :'(.
Gràcies Miguel_SBD pels ànims a les tres voltes i per les fotos, i també gràcies al Paconidas per les fotos.
Bon dia!
Bona mitja ahir, felicitats als organitzadors!
El tema de la distància, si diuen que està certificada res a dir
Primer de tot haig d'agrair a l'R_3(està fortíssim) :love: que hagi tirat de mi quan a la tercera volta em vaig enfonsar.
Tot just passar el km14 les cames em van fer figa i a la part més dura del circuit varem perdre el temps suficient com per no fer 1.17.xx.
Sort que al arribar a la zona de l'església em vaig recuperar una mica i almenys el sub 1.19 el varem salvar.
Ara es dóna la casualitat que tinc la pitjor i millor marca a la mateixa mitja :he:
Content de saludar com sempre a tants companys :biggrin:
Salut!