28-09-2014 Mitja Marató de Sant Cugat

28-09-2014 Mitja Marató de Sant Cugat

28 Set 2014 22:25 #61 per Null0 (Visitant)
Un altre que ha petat la seva MMP per 42 segons des de la mitja de BCN de 2013. Al final el crono l' he parat amb 1:48:28 i molt content!
No era una mitja fàcil donada la seva orografia i semblava que per temperatura aniria tot molt rodat però com ja han comentat altres companys la xafogor ha estat bastant alta.
En fi que estic molt content de fer marca tot just al mes de setembre tornats de vacances.

Enhorabona a tots els que heu assolit el vostre repte d' avui i anims als que no han pogut.

PD. Osc@r gràcies per les fotos!

Ens veiem!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2014 23:19 #62 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Null0

Moltes felicitats per la teva MMP  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2014 23:38 #63 per joancarles (Associat/da)
Molt be aquest mati a Sant Cugat. Tiradeta de 5 quilòmetres per començar i desprès
1:45, intentant anar a ritme objectiu marató.
Be a seguir entrenant.
Felicitats a tots i a totes.
Oscar gràcies per les fotoquis

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Set 2014 23:50 #64 per Null0 (Visitant)

Null0

Moltes felicitats per la teva MMP  :great: :great:


Moltes gràcies MIGUEL SBD!!  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 09:46 #65 per jordicp3 (Associat/da)
Bon dia!

Ahir primera cursa amb la samarreta correcat :love: i primera mitja de Sant Cugat.

Només arribar em ve a saludar en Hansi 8) i m'adverteix de la dificultats del circuit. Molt Agraït!

2 km previs suaus i mitja a ritme constant 4:45 - 5, per acabar 1h43'42. Bona tirada de cara a la marató de Porto del 02/11/2014.

Felicitats als MMP i ànims per tothom!

Content de saludar correcats i de les fotos. Gràcies!

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 11:45 #66 per aurelian (Associat/da)
gràcies per les fotos Osc@r

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 11:53 #67 per mk30 (Associat/da)
Hola a tots,

Content de córrer la mitja de Sant Cugat per primera vegada, a mi aquestes curses que pugen i baixen ja m'agraden, però m'han agradat més a la primera volta, que a la segona :grrrrrr:.

Em sortit al el Amic a mirar de fer 1h34' i ho hem aconseguit de la següent manera.  Em sortit junts amb el Joan33 i el Anrol que semblava que volien fer algu semblant, però al 1er km ja he vist que anaven molt forts a 4'10'', un cop agafo al Amic decidim regular una mica, tot i així els tenim a 50 metres, amb el pas dels km agafem un bon ritme i mica en mica ens posem ja al nivell del Anrol i Joan33, jo a les baixades del km7, crec, m'he sentit còmode i m'he marxat uns metres, semblava que tenia forces i he anat apretant a un bon ritme i tenia el resta de la barqueta a uns 200 metres.  A la segona volta, al voltant del km14 hi ha un pujada forta i les forces ja no m'han deixat seguir al mateix ritme i la bala Amic i el Joan33 s'han posat al meu costat, el Amic a apretat una mica i le he seguit fins al final, tot i que m'ha tret uns 30 segons a la meta.

He disfrutat de la cursa i m'he trobat força be, encara que m'ha faltat una mica de força als últims 5 km, però es que la cursa era força dura.  Al fina 1h33'36''

Felicitats al Amic pel 3 lloc de la seva categoria, es el meu ídol.


M'ha agradat poder saludar a tants amics correcats a la cursa :love:

David Pugès - "Sempre m'ha agradat correr"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 12:25 #68 per kilometer (Associat/da)
Nois, novament encantat d'haver fet la mitja de casa amb ganes i amb uns bons resultats. 7è de la general, 3er cataegoria M3, i 2on local, i a més pels que no ho sabeu, Corredors.cat, va ser l'equip guanyador. No oblideu que vam colocar corredors en la 3era, 5ena, 6ena i 7ena posició  :yipi: :yipi:

Respecte a aixó, haig de dir que estic una mica decebut amb la organització aquest any, doncs en altres aixó hagués significat un munt de trofejos, inclús per l'equip, i aquest any, només m'he emporta una mísera medalla, en fi, la crisi, suposo que ho basta tot  :erf:.

En quant a la cursa, molt satisfet amb els resultats i amb les sensacions. Estem a menys de 5 setmanes per Nova York, l'autèntic objectiu, i amb el fotimer de km que portem  a les cames, no es pot demanar més. Des del principi la cursa quedaba clara, un primer grupet amb el Marc Roig, el David Guiamet i el Marc Garcia. Ells es jugarien la victoria. En segon lloc un grupet amb el trio correcat Joan3, bhryz i jo mateix i un parell o tres de corredors mes. Vam anar a bon ritme tota l'estona en major mesura comandat pel Joan3, cap el km 8 el grup es va desfer. El noi que quedaría 4art va marxar solitari i el Joan3, bhryz se'm van marxar uns metres que després ja no va ser posible poder recuperar. Jo, de totes maneres era sabedor de que portava molts km a les cames i potser defrallia més endevant i per un altre anava amb un noi de Sant Cugat, amb el que savia que m'estava jugant el podi i/o la victoria (no savia que el 4art era de STC). Intentava avivar el ritme una mica a les pujades per fer-lo patir, peró de seguida s'engantxava a la baixada. Tant va ser així que a prop del km 10 (36:58)anàvem tant pegats, que em va donar tres o quatre cops de colze. LLavors va intentar marxar, em va agafar uns 100 - 150 mts, que va mangtenir uns kms. A prop ja de la pujada del km 3, li anava retallant metres i de sobte es va parar (crec que va tenir un problema d'isquios a la cama dreta). Jo tenia la sensació de que anva forçat i al final, doncs va petar. A partir d'aquí, tot i que veía al duet Joan3, bhryz, no els retallava terrreny i per darrera, no veía ningú a prop, així que fins al final va ser una lluita en solitari, per mantenri ritme. Al final arribada a meta amb 1h19:28 i satisfet, tot i que la segona volta, suposo que per moltes circumstàncies, es va fer dura i llarga.
Ens veiem la propera no ?. Oscar, gràcies per les fotos i pels ànims  :wink2:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 18:52 #69 per AlbertRande (Associat/da)

  MITJA MARATÓ DE SANT CUGAT finalitzada en un temps real de 1h 33' 19''  . Ritme mig: 4:25 min/Km  Posició 99 de 776

  Content de poder parlar amb alguns de vosaltres i disfrutar d'una gran Mitja .

  Havia de fer-la a ritme de Marató ( 4:35-4:40 ) , però m'he trobat molt bé i en el Km 10 quan ocupava el lloc 150, he decidit apretar una mica  i al final he pogut acabar esprintant i molt bé de cames .


  Fins la pròxima companys.


  Salut i Km.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 20:05 #70 per Danigoal (Associat/da)
Bona mitja aquesta de Sant Cugat. M'ha semblat ben organitzada i aquest circuit l'he trobat entretingut i m'ha agradat. Encara que a les meves cames gens ni mica  :winktongue:.
Sortia a fer test de mitja i he aprofitat que semblava que muntavem un bon grupet de correcats al mateix ritme (Hansi, TOCIBDN i Lucius). Idea inicial: intentar acostar-nos a 1h30  :rofl:.. seguit la llebre que posava la organització?  :whistle:

De seguida he vist que més aviat seria 1h31-1h32', depenent del que recuperèsim a les baixades.  Però amb les primeres pujades fortes ja m'he posat a cua de grupet i he anat aguantant fins al km7, on ja els he començat a perdre uns metres. Massa aviat  :no:
Tot i això els anava veient i continuava guanyant algunes posicions. Km10: 43'40" a uns 25" del Hansi, Toci i Lucius a qui veia en la distancia. Semblava que recuperava sensacions del km9 al km13, però un altre cop la primera pujada forta, el tunel, ara ja m'ha semblat que necesitava crampons, corda i piolet... mare meva  :beurk:.
Pas pel km14 i veig que tampoc vaig tant malament, del 7 al 14 només uns poc segons més lent que els primers 7km. Encara podía estar al voltant de 1h32'.
Però ha estat arrivar al km15 i les cames han dit prou, tractava d'accelererar per moments però res a fer, els rimes s'han anat a 4'45-4'50  :arf:  ufff. Això, afegit a que semblava que em pasava tothom com avions (inclosos l'amic, mk30, Albert Randé, Aurerian,... tots molt forts) m'ha fet acabar amb molt males sensacions i una cursa per oblidar, en 1h34'37"

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Set 2014 23:31 #71 per AlbertRande (Associat/da)

  Ànims  Danigoal  :great: :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.