Mitja marató "el Rodonell" de Corçà (9-11-14)

Mitja marató "el Rodonell" de Corçà (9-11-14)

14 Set 2014 19:15 - 14 Set 2014 19:17 #1 per Hansi (Associat/da)
Tercera edició d'aquesta mitja marató que encara no he pogut fer i a la qual m'acabo d'apuntar: web mitja de Corçà . No recordo els comentaris dels companys/es que l'hagin fet els altres dos anys, així que ho experimentaré en primera persona :intello:. Si algú s'apunta, m'agradarà que ho digui, que em sembla que és poc concorreguda :sarcastic:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Set 2014 21:10 #2 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi, mirant calendari de les properes curses a fer dins de la preparació per la mitja de Donosti, m'he previst Mediterrani i aquesta, en la que també hi debutaria. :yes:

Ara però m'espero a veure com vaig evolucionant en els propers dies i setmanes, tot esperant que l'ha pugui fer ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

15 Set 2014 14:50 #3 per periku (Visitant)
Bones companys, Jo vaig fer aquesta mitja l'any passat .

La sortida era conjunta entre els participants dels 10 qms i els de la mitja però erem poca gent potser en total no erem ni dos cents crec recordar. El nucli de la cursa està radicat en el polisportiu on es troben els serveis de guardaroba, vestidors, etc...

Recordo un recorregut molt amè però força solitari per camins rurals asfaltats amb poc desnivell a excepció d'algún petit tram , paisatge molt maco incloent les poblacions pels que creuas.Els avituallaments estaven ben coberts tenint fins i tot gel en algún d'ells.

La bossa del corredor amb samarreta de cotó de record i quelcom més que no recordo  :oops:

En Buff i en Dion també la van fer, crec que el Dion va fer podi als 10 qme ó gairabé.

Encara no he decidit si repetiré però perque no tinc clar que faré durant l'ultim tram de l'any, si m'encaixa si repetiré perque vaig tenir un bon record. 

Espero haver ajudat una mica...Salut

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

17 Set 2014 20:05 #4 per Hansi (Associat/da)
Josep58, bona notícia saber que hi ha possiblitats que tu vinguis!  :party:
Periku, tu també, i moltes gràcies per les informacions :great: :smile:.

18 Set 2014 22:40 #5 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Periku, gracies per la info  :great:

Hansi, a veure si hi debutem  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

23 Oct 2014 19:17 - 23 Oct 2014 23:12 #6 per XarlaX (Visitant)
Un altre correcat que farà la mitja  :party:

MMP:
5km - 18min 09seg - 1ª 5kms Vilafranca 2013
10km - 36min 25seg - Vilafranca 2013
21km - 1h 22min 29seg - 1/2 de Barcelona 2013
42km - 3h 10min 10seg - Marató Amsterdam 2014

23 Oct 2014 23:29 #7 per Buff! (Associat/da)

.. No recordo els comentaris dels companys/es que l'hagin fet els altres dos anys...,

Aquest és el fil de l'any passat, on hi trobareu una breu descripció i perfil de la cursa.

www.corredors.cat/index.php?option=com_j....msg818139#msg818139

Milers de kilòmetres

03 Nov 2014 19:38 #8 per Hansi (Associat/da)
Gràcies per la informació, Buff!. No m'esperava que no hi hagués marcats els punts kilomètrics :ouch:, i és bo saber-ho amb antel·lació a través del teu resum de l'any passat :great:.

03 Nov 2014 23:19 #9 per jospon (Associat/da)
M´acabo d´inscriure a n´aquesta mitja.

09 Nov 2014 20:51 - 09 Nov 2014 20:58 #10 per Hansi (Associat/da)
Quin relax ser pocs participants en una cursa, sense aglomeracions! :happy: M'ha agradat molt el recorregut d'aquesta mitja, perquè tinc un afecte especial per aquest tipus de pobles petits empordanesos, dels quals hem travessat un munt :love:. També m'han semblat molt ben situats tots els serveis als corredors (dorsals, sortida i meta, vestidors i dutxes, guardabosses, avituallament, massatges) allà al voltant del camp de futbol. Pel meu gust, molt bé la beguda de l'avituallament de meta, però m'ha faltat menjar, perquè jo no menjo carn i no hi havia alternativa a la botifarra, però què hi farem. I que el regal sigui una samarreta, a mi em sobra totalment perquè en tinc més de les que puc fer servir i les vaig regalant. Molt bé també el tracte que ens han donat els voluntaris (una mica escassos a tot arreu, els pobres) i l'speaker. I per mi, un punt molt fluix és que no hi hagi marcats els punts kilomètrics (només el 10, mal situat, i el 15, i després el compte enrere des que en faltaven 5).

La cursa des del punt de vista atlètic ha format part del meu entrenament de 30 km d'avui. M'ha sortit bastant constant, tot i que havia fet 9 km previs, i no he tingut problemes musculars, que és molt bona notícia per mi. Després he marxat amb certa pressa per anar a veure la meva família empordanesa.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats