Mitja Marató de Lleida 2/11/2014

Mitja Marató de Lleida 2/11/2014

03 Nov 2014 12:33 #21 per tonivet (Associat/da)
Resultats: www.iter5.cat/webroot/files/resultats/244.html

Una altra critica a l'organització que jo faria es l'absencia de solids a l'avituallament de l'arribada, nomes una poma. De liquids no en faltaven. Sort que al costat dels inflables regalaven trossos de coca, perque de menjar no havia portat res i el cami a Barcelona és llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2014 16:30 #22 per ivanespilez (Visitant)
Hola a tots, espero que ho hagueu passat bé i us hagi agradat per tornar l'any que be. Prenem nota dels comentaris per millorar-los l'any que be.

El tema del sòlid de l'AV de meta, teníem unes barretes i bollitos, però un error de comunicació va fer que les quantitats no fossin les demanades i es van acabar. Ho sentim molt.

De moment el recorregut és provisional, cada any intentem treure una mica de polígon, però per poder fer la cursa urbana és impossible fer-ho de moment, pel cost del dispositiu de seguretat i per què Lleida no és molt gran. Sempre serà durilla, ja que la nostra ciutat té una part alta i una part al costat del riu, i trobarem pujada allà per on anem.

Pel que fa al tema de si és curta o no, només puc dir que el recorregut està mesurat per mi mateix amb roda a peu (adjunto foto), km a km. És un recorregut amb rectes molt llargues i obertes, el que fa que l'error del gps sigui inferior al d'altres curses.

Salutacions!

@ivanespilez

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2014 17:52 #23 per Dani (Associat/da)

Hola a tots, espero que ho hagueu passat bé i us hagi agradat per tornar l'any que be. Prenem nota dels comentaris per millorar-los l'any que be.

El tema del sòlid de l'AV de meta, teníem unes barretes i bollitos, però un error de comunicació va fer que les quantitats no fossin les demanades i es van acabar. Ho sentim molt.

De moment el recorregut és provisional, cada any intentem treure una mica de polígon, però per poder fer la cursa urbana és impossible fer-ho de moment, pel cost del dispositiu de seguretat i per què Lleida no és molt gran. Sempre serà durilla, ja que la nostra ciutat té una part alta i una part al costat del riu, i trobarem pujada allà per on anem.

Pel que fa al tema de si és curta o no, només puc dir que el recorregut està mesurat per mi mateix amb roda a peu (adjunto foto), km a km. És un recorregut amb rectes molt llargues i obertes, el que fa que l'error del gps sigui inferior al d'altres curses.

Salutacions!


Bones !

Si està mesurat amb rodeta res a dir (sempre que estigui calibrada correctament) Gairebé sempre els GPS donen més distància de la real i és per això que a molts de nosaltres ens ha donat clavada la distància, o en el meu cas 21.040 metres. I tens raó amb les llargues rectes i que no sigui una marató gaire/gens urbana.

Una petita crítica més. Diumenge a les 09h no quedaven samarretes ni M ni L que són les més habituals.

I una innovació que a mi em va agradar. La de posar al terra els punts kilometrics amb spray. Es veu molt millor que els típics. Sempre que l'ajuntament no digui res....  ;)

I també molt bé el vallat dels últims metres.

I si pot ser els hi haurieu de recalcar a les llebres que vagin clavades sempre que puguin.


10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2014 18:04 #24 per ivanespilez (Visitant)
Hola Dani. La calibració de la roda no se si era correcta, me la van deixar i tal qual la vaig fer servir. L'any que be ho comprobaré.

Amb el tema samarretes, som conscients, esperem no tornar a fallar l'any que bé.

L'spray per marcar marxa en unes setmanes, al menys així ens ho va confirmar on ho vam comprar.

Les llebres tenien unes normes clares a seguir, sentim molt si alguna no ho ha fet correctament, encara què es una feina dificil de clavar, i per alguns era la primera vegada.

Moltes gràcies, així podrem millorar.

@ivanespilez

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2014 19:49 - 03 Nov 2014 19:51 #25 per Hansi (Associat/da)
Al final vaig tornar de Lleida ben content, perquè les meves molèsties físiques que ens van fer renunciar, al Dani i a mi, a córrer junts la mitja com volíem, van mostrar-se gairebé recuperades :happy:. Vaig poder completar la cursa, que inclús ho dubtava, i fins i tot apretant el ritme en els darrers km, per revisar la reacció del múscul en les hores posteriors, que va ser bona.

Sobre la cursa, perfil i organització, coincideixo amb els comentaris ja fets per alguns companys (positius i negatius), i m'agrada molt la intervenció de l'ivanespilez com a membre de l'organització, tan enraonat i amb la mentalitat oberta per fer millorar aquesta cursa. Endavant, així es fan les curses bones de debò, mirant en què es pot millorar l'atenció als corredors i la qualitat i medició del circuit! :great:

Quina llàstima que ni vaig veure on donaven coca, ni vaig tenir barretes, perquè sóc dels que necessita menjar (bastant :intello:) en acabar una cursa! Per sort, després vam fer una breu sessió tècnica al bar, amb el Dani, Guissona, esrafiki i famílies :love:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Nov 2014 23:04 - 04 Nov 2014 07:04 #26 per guissona (Associat/da)
   Sempre que puc m'escapo a les terres de Lleida per fer la cursa que toca i aquest diumenge tocava anar a la capital.

   Per començar, agraïr-te Ivan que donis la cara i assumeixis amb tanta naturalitat les coses que creus que es van fer bé i malament. Avui en dia costa molt reconéixer quan t'equivoques.

   A mi, des del punt de vista organitzatiu em va semblar una mitja de 9 sobre 10. Em va agradar molt el tema de pintar els punts quilomètrics a terra, l'avituallament post cursa em va semblar correcte, vaig poder triar la talla de la samarreta i la distància, si la cosa no és molt exagerada, me la pela bastant, si vols que et digui la veritat.

   El que sí que vaig trobar espantós va ser el recorregut. El vaig trobar molt dur i, permet-me, molt lleig. Però com bé dius, Lleida és com és i poc s'hi pot fer. I tampoc he estat mai partidari de fer dues voltes a un circuit.

   En fi, moltes felicitats i molta sort a tu i al teu equip a la marató de Donosti, que ahir vau estar a un nivell impressionant (uns corrent i els altres organitzant, oi?).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2014 11:54 #27 per tonivet (Associat/da)
Hi han algunos fotos a la web

En general el circuit estava prou be; a mi m'agraden les avingudes amples i circuits d'una volta.
Dels desnivells res a dir, si m'hagués mirat be el perfil hauria guardat una mica de forces per a encarar millor les pujades, en quan a la distància els parcials del GPS hem donen valors molt propers al km (1,01 , 0,98) l'únic que no sabria dir es l'ultim 1,097 perque no vaig fer el lap al 21...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.