- Missatges: 1813
Fem foto correcat?! Ens veiem a les 9h a l'arc de sortida! Fins diumenge!!!
Si en Manolo em deixa, allà hi seré!
Potser que pels correcats que serem, us podem esperar a les llebres :love: i fem la foto tots junts encara que sigui a les 9:15. Què opineu la resta?
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Recordo:
FIRA DEL CORREDOR i RECOLLIDA OFICIAL DE DORSALS
Dissabte, 18 d'abril de 2015
De 15:00 a 20:30 h al carrer església (davant Sport 333, a Calella) cantonada carrer Mosen Cinto verdaguer.
S'aconsella, per evitar cues, recollir el dorsal a la Fira del Corredor.
MITJA MARATÓ
Diumenge, 19 d'abril de 2015
Recollida de dorsals pendents de 7:30 a 9:00 h.
Parc Infantil gratuït de 10 a 12 h (situat al costat de la zona d'arribada)
Sortida: 9:30 hores Passeig Marítim de Poblenou, davant de la Plaça del Sol
goo.gl/maps/QG5NE
Sí. Renfe Calella (vaig a borrar això de Poblenou que pot portar confusió)
Esperem que aquest any els lladres de coure es quedin a casa i no em quedi tirat a l'estació com l'any passat :grrrrrr:
Passo per aquí per donar les gràcies i felicitar a la Grinta per la seva feina.Ho has fet de conya!! T'he mirat de seguir fins on he pogut abans de petar, al final 2h00'14", però és que a mi la calor em mata i avui per mi ha fet força. Tot i així he volgut arriscar... i suposo que fer ahir els 5 Km's nocturns de L'H a ful i dormir poquet tampoc han ajudat gaire... :winktongue:
De la cursa amb l'Eva fins al Km 7 bé. Del 7 al Km 14 patint per aguantar com podia i a partir d'aquí el hombre del mazo, m'ha deixat sense res d'energies i he passat a fer els km's a uns 7 minuts i obligant-me jo mateix a no parar per no fer més llarg el patiment.
Respecte a l'organització dir que prefereixo tenir els avituallaments just als punts que saps que hi seran, és a dir al 5 al 10 i al 15. No com avui que s'ha fet dur no saber quan arribaria l'aigua.
I encantat de compartir cursa i xerrameca amb la resta de companys...
Personalment no massa content. Portava molt bons entrenaments i ahir va sortir tot malament. començant per l'alarma del movil que no va sonar o no vaig escoltar. Tot i així em vaig aixecar sol poc abans de les 8 així que despres de renegar 5min vaig calcular i anar cap a l'estació, que encara podia agafar el tren que arrivava a Calella a les 9:30 :beurk:
Corrent a buscar el dorsal i deixar la bossa (Gracies TeteXavi i els voluntaris :love:) i despres ràpidament cap a la sortida on arribo a les 9:37 i encara estaven sortint els últims, sort que va començar 5min tard. Amb aquest panorama vaig avançant llebres buscant la de 1h30', calculo que em pot portar uns 30-40" i si l'enganxo abans del km10 ja em quedaria amb ella fins al final. Espitós, km2 en 8'07", massa ràpid. Regulo i intento posar-me a 4'10-4'12 per retallar poc a poc. al km5 (20'50) ja estic bastant sol i veig devant el grupet d'1h30 encara lluny.
I el que havia d'anar retallant, ja no surt. kms a 4'15-4'16-4'17... merda. I a més a més la sensació es dolenta, em fa mal la cama.
Total, que passat el km9 el coco desconecta i començo a anar mooolt lent. Paso el km10 en 42'37" i els seguents 5km a 4'39/km de mitjana :beurk: conectant una mica del km14 al 15 però ja està, després, de nou kms a 4'45 fins al km19. Aquí començo a apretar una mica (4'34 del 19 al 20) i noto que ve per darrera el tonivet, la llebre de 1h35. Accelero i faig els últis 1'1km a 4'14/km. Incomprensible
Acabo en 1h34'03" (1h35'01 marcava al rellotge de meta)
Semblava que sortia un dia molt bo per còrrer, però no va ser així. Tot i la baixada de ritme molt forta del km10 al km15 només vaig perdre 5 posicions! allà va petar tot cristu. Crec que no hagues fet el sub1h30 igualment
Milloro 3 segs la mitja de Barcelona. Content però volia aguantar la Grinta el maxim possible...però ha estat massa aviat i al 9 ja no podia seguir-la.