19-04-2015 mitja marató Costa de Barcelona Maresme

19-04-2015 mitja marató Costa de Barcelona Maresme

20 Abr 2015 21:32 #61 per jorditogores (Associat/da)
Por cierto se me olvidaba de felicitar a todas i todos los compis que hicieron de liebre ayer en Calella :great:, no debió de ser nada fácil por la humedad,calor, yo acostumbro a ir de menos a más, quizas de los pocos que hizo los 6 kms más rápidos al final de la carrera, de hecho en el km15 estaba en el puesto 106 y acabé en el 81, a una media de 4:02 estos kilometros finales, y hacía tiempo, que no veía a gente que estan entre 1:22/1:25, totalmente entregados, algunos andando, en una Mitja, me recordó el Maratón de Barcelona,del año 2014.Tal y como comenta Grinta, alrededor de las liebres en los primeros kms se veían grupos muy majos y compactos,ayer el clima nos jugó a la mayoría una mala pasada. :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Abr 2015 21:55 #62 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Això de la primavera té el que té, canvis de temperatura i que et surti un bon dia per correr és com una loteria i ahir com a maresmenc vaig ser testmino d'aquesta climatologia tant canviant,no va ser massa favorable, va ploure a la nit humitat alta, va sortir al matí el sol fort, anunciant la pluja que va caure a quarts d quatre de la tarda.

Es per això que els vostres resultats ahir a la mitja té un valor doble, enhorabona a t@ts  :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2015 09:03 - 21 Abr 2015 09:05 #63 per Mona (Associat/da)
Veient els comentaris de tothom, i amb la xafogor que feia, està clar que ningú no va aconseguir l'objectiu de temps que ens havíem marcat per estar ben feliços, les condicions climatològiques van fer que la cursa fos dura, quan a més amb els núvols esperàvem qeu no seria així, però l'objectiu de passar la meta el vam aconseguir tots, i ningú va tenir cap lipotimia, ni cap altre problema semblant, per tant podem dir que vam sapiguer regular les nostres forces per poder acabar la cursa dignament.  :great:

Així que diria que som una colla de campions!!!   :yipi:

Ah! I les llebres si que van clavar el temps totes, així que van fer una cursa perfecta!!!  :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2015 23:57 #64 per Del@ (Associat/da)
Amb una mica de retard, però a qui va el meu comentari de la cursa. Com dieu no vam tenir el temps que està previst i la pluja no va arribar fins l'hora de dinar, cosa que va fer que durant tota la cursa tinguéssim un sol important i també una mica de vent.

Sortia com a llebre d'1.25, amb la idea de fer tot el recorregut al mateix ritme (4'01"). Al inici es van marcar clarament els grups de les llebres, però ràpidament vaig veure que seria una cursa calorosa i la gent patiria bastant (entre ells jo que prefereixo córrer amb temperatures baixes).

El pas pel km. 10 en el temps previst de 40'17", tot anava molt bé i encara que el grup havia perdut algunes unitats encara aguantaven uns quants corredors en el grup.

Lamentablement del km. 10 al 15 se'm van escapar uns quants segons, no sé si pel vent, calor, els passos subterranis, però així va ser. Desafortunadament el grup va seguir perdent unes quantes unitats i ja era bastant reduït.

El darrer parcial, del km.15 al 21, el vaig tornar a fer a 4' el km. En aquest tram ja només venien amb mi tres corredors, un amic meu i jo que anavem davant i dos corredors que anaven darrera protegits del vent i era conscient que per fer el 1.25 havia de córrer més ràpid que el ritme previst. Finalment vaig optar per no fer un canvi brusc en els darrers dos km i fer uns segons més, marcant un ritme final d'1.25.15, no va ser el 1.25 que havia de fer (a El Prat si que vaig fer 1.25.01), però tot i així em van donar les gràcies que sempre s'agraeix.

Pel que fa a la mitja crec que l'organització és molt bona i el circuit molt ràpid (només no acabo d'entendre el motiu del darrer pas subterrani, al anar no el fem i al tornar si, essent la pujada més forta de tota la cursa), però per mi és una llàstima en la data que està situada. Un més després de la Marató de Barcelona fa que els que l'hem fet difícilment podem buscar millorar la marca en mitja, per mi només te sentit fer-la de cara a la Marató d'Empúries i per la gent de la zona.

A mitjans d'abril el temps pot ser molt variable, però si fa sol el calor el tenim assegurat. Crec que passant-la als mesos d'hivern entre algunes de les altres mitges es podrien fer molt bones marques i probablement també obtenir una major participació.

Al contrari que la Mona, al anar a buscar el cotxe vaig veure l'arribada dels darrers participants i feia temps que no veia gent patint tant en una mitja, imagino que el calor va afectar a molta gent i no tothom és conscient de les seves limitacions.

Ara per mi ja s'han acabat les mitges fins a octubre.

Felicitar a la resta de llebres que ho van fer molt bé :great: :great:. Al respecte dir que sóc dels que pensa que pels corredors populars agrairien més llebres d'1.55 i 2, que d'1.20. Només s'ha de mirar quants van acabar per sota d'1.20 i quants ho van fer per sobre d'1.50.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Abr 2015 11:51 #65 per tonivet (Associat/da)
Bon dia, jo com a llebre de 1h35' també volia donar la meva opinió. Ja havia fet aquesta mitja si be fa ja 6 anys i vaig patir pel vent aixi que ja venia preparat. Vaig comenta a la gent del meu voltant que faria la cursa al mateix ritme ja que no semblava que fes vent, i si a l'anada anava una mica mes lent que el temps objectiu (1-2"/km) poca gent em seguia.
A la tornada la vaig fer 1-2"/km més ràpid que el ritme objectiu.
Amb una cursa amb tanta calor es important posar be els avituallaments i trobo que no estaven be, a més en mitges caluroses molts organitzadors solen posar avituallaments cada 2'5km a partir del km 10 que no hagués estat malament

En el meu cas en el últim pas soterrani que comenta del@ em vaig quedar literalment sol, ací es va clavar molta gent.

Una altra pega que vaig trobar es que les dutxes estaven bastant lluny de l'avituallament, aixi que finalment vaig decidir no dutxar-me (em vaig dutxar a casa ,eh?  :jap:).

Tampoc hagués estat malament a l'arribada donar alguna cosa de menjar, només em van donar liquids i no és una mitja de les barates...
El circuit és molt bo, només falta que hi plantin arbres i creixin ràpid per a que donguin ombra  :mdr:. Ara en serio, Calella és com és i estem a l'Abril  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.