Mitja de l'Espirall a Vilafranca, 27/12/15, 10h

Mitja de l'Espirall a Vilafranca, 27/12/15, 10h

29 Des 2015 14:43 #61 per FRANCESC57 (Associat/da)

Ara ja va !!!!! sempre se m'oblida posar-ho en obert.... :sarcastic:

Hola:

teresa57, molt bon reportatge, gracies. A veure si aviat et veiem al asfalt, vaig trobar-te a faltar.  :love:

josep80, Tete , DavidC, Diegolh bona cursa de menys a més, com s'ha de fer .,.,., no com Jo :rofl:  :glasses:

Manel59, després del dia anterior " vaya tela ".  :intello:

A la resta com que sou de categoria superior, pues res ,,,,  felicitats i content de haver-vos vist a la anada i tornada, que esteu forts.  :great:

Salut a tot@s.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Des 2015 22:27 #62 per FRANCESC57 (Associat/da)

TETE XAVI runner for live    WAPOOOOO

29 Des 2015 22:54 #63 per (Visitant)

Francesc carinyo menys tirar-me la canya i més llegir el MP que t'he escrit sobre Formentera... :whistle: :winktongue: ;)

Ah i la cursa la vaig fer com tu, de mes a menys, una mica més i me pilla el David por detrás!!!!  :oops:

30 Des 2015 00:11 #64 per guissona (Visitant)
Moltes gràcies Teresa57, per les fotos i pels ànims.  :love:

Una mitja preciosa que, tot i el seu perfil exigent, m'encanta.

Aquest any tenia dubtes d'anar-hi perquè feia una cursa el dia anterior i per les dates m'agafava lluny i tip, però el danic em va convèncer i m'ho va encertar.

Ens la vam prendre com un entrenament de qualitat i la cosa va sortir exitosa.

Un plaer saludar-vos a tot la colla, numerosa, per cert.

30 Des 2015 08:25 #65 per DIEGOLH (Associat/da)
Doncs si, tres anys després vaig tornar a fer la Mitja de L`Espirall. Després de l`ensurt del 2012 ( on vaig acabar a l`hospital), tenía ganes de tornar a Vilafranca a treure`m la espineta. No vaig fer la Cursa que jo volía perque tenía molesties a la cama dreta ( de fet el mateix dia no sabía si començar), i vaig sortir molt tranquil amb el Manel, a veure la Cursa desde un lloc que mai ho había vist, disfrutant de la Cursa i dels paissatges, pero a mesura que anava avançant la Cursa em trobava millor, i les cames volien canya, pero sabía que si apretaba sería mitjor per la cama. Al final vaig anar avançant possicions i companys, i vaig poder entrar en un modest temps de 1h55'. Un temps que era el de menys, ja que de no saber si podía començar a arribar a meta, va estar molt bé. I sobretot molt content de poder acabar la feina que al 2012 no vaig poder acabar.

Gracies Helena No Surrender per enrecordar-te de mi al passar a prop de l`hospital  :love:

I felicitar als organitzadors. Com sempre de 10. Ens tornarem a veure l`any vinent!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats