Mitja de l'Espirall a Vilafranca, 27/12/15, 10h

Mitja de l'Espirall a Vilafranca, 27/12/15, 10h

26 Des 2015 14:28 #41 per FRANCESC57 (Associat/da)
Companys:

Canvi de barqueta. Tinc que anar una mica més ràpid, tinc que arribar a casa més aviat, sinó la família  :grrrrrr: ho sento DavidC m'agradaria anar amb Tu, però ,;,;,;,; 

Per tant intentaré anar a la de 1:50 h fins que el cos aguanti, sinó ja baixe-re una mica el ritme:

Foto: 9:25 hores ( manel59 ) va bé?
Tirada 4 km de 9:30 a 9:55 hores

Barqueta 1:30 h
quicu111
tonivet
tonisp

Barqueta 1:45 h

Jordi Mas
Apintu
No Surrender
Gorka?

Barqueta 1:50 h

Tete Xavi
Josep80
Alba
Francesc

Barqueta 2:00 h a 2.08 h ja veurem com va ........

DavidC

Vinga salut per totom.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2015 19:17 #42 per Alba (Associat/da)

A les 9h allà per fer-los com a molt tard a dos quarts??  :whistle:

Vale, em porten els meus pares i depenc de que arribi el David aviat per deixar les coses al cotxe. De tottes maneres al finall només faré un parell de kms a mode d'escalfament

Fins demà!

26 Des 2015 19:32 #43 per David C (Visitant)

A les 9h allà per fer-los com a molt tard a dos quarts??  :whistle:

Vale, em porten els meus pares i depenc de que arribi el David aviat per deixar les coses al cotxe. De tottes maneres al finall només faré un parell de kms a mode d'escalfament

Fins demà!

Jo intentaré arribar d'hora, pregunta als veterans ... ¿com esta el tema aparcament? ¿alguna recomenació?

Propera parada ... ¿?

26 Des 2015 20:17 #44 per FRANCESC57 (Associat/da)
DavidC

Els que vinguin en vehicle propi, un cop siguin a Vilafranca, han de seguir les indicacions de la sortida cap a Igualada, Sant Sadurní d'Anoia, o bé les indicacions per anar a l'Hospital Comarcal; un cop al barri de l'Espirall hi han molts llocs per a aparcar el vehicle. Normalment al costat de l'Hospital Comarcal hi ha un aparcament de terra.

ATENCIÓ: Es recomana als participants que no deixin objectes de valor ni res a la vista als seus vehicles privats per evitar furts i robatoris.

Fins demà

26 Des 2015 21:34 #45 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Molta sort en la mitja a tothom  :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

27 Des 2015 08:28 #46 per sandmannn (Associat/da)
Que tingueu bona Mitja i no passeu fred!!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

27 Des 2015 15:20 #47 per FRANCESC57 (Associat/da)
Companys:

Avui bona matinal a Vilafranca, ben organitzada i recorregut distret,  :great:

Una dotzena de correcats, lo millor de la matinal  :love: Un pler saludar-los.  :love:

Felicitar al Marcc78 per el seu podi, segona posició,  :yipi:

Las barquetes han anat com han pogut, cadascú a posat el seu ritme,  :oh: aixi tots contents.  :yes:

La meva cursa , , , una gasosa amb cava total, :mdr: :mdr: primers 5 km a 5, pro després m'he adonat que era una mitja marató i no un 5000  :surprised: :surprised:

Per tant a partir del km 12 el cos ha anat fen figa i les excuses ,, adductor, lumbàlgia, etc ,,  etc ,,  pro lo pitjor es la gasosa que portava al sobra, per mirar de arribar aviat. Feia anys que no la feia tan grossa. Al final 1:55: 14, :jap:

Hi vist molt be a resta de correcats, molt wapus tots.

Salut per tot@s, fins la propera a els Nassos.

27 Des 2015 15:43 #48 per Vicenç (Associat/da)
Nova participació a Vilafranca, però molt diferent, d'entrada el clima, aquest hivern/primavera ha permès corre en màniga curta i fer una bona suada, a mes això de fer una Mitja després dels àpats de Nadal i Sant Esteve no ho havia fet mai.
Un bon grapat de correcats a la sortida i una fotògrafa (Teresa) que espero que es recuperi aviat, la cursa l'he fet pràcticament tota amb en Jordi Mas, una estona ell davant una estona darrera, però molt a prop, al final m'ha guanyat, està fort!, jo he fet 1h 41' 41" que ja als hauria signat al sonar el despertador aquest matí  :party:.
Avui el mes important era fer baixar torrons i cava, i el crono no era ni de bon tros el mes important, ens veiem el 31 a Nassos.

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

27 Des 2015 16:17 - 27 Des 2015 16:23 #49 per tonivet (Visitant)
Un plaer tornar a aquesta mitja que sempre em porta bons resultats.  Avui cosa rara no feia fred a Vilafranca pero com soc fredolic de mans he estrenat els guants que regalaven.  M'he entretingut molt saludant a gent : no surrender, tonisp, gorka, danic, guissona, tete Xavi,agustin  etc. i per aixo he tingut poc temps per a escalfar.
Com soc gat vell despres d'escalfar 1km nomes Li pregunto a la llebre de 1h30 a quin ritme anira a la pujada i em comenta que a 4'15"/km; igual que la resta "así no me equivoco " :beurk:. Per tant el seguiré els primers 5 km pel nucli urba i despres el deixare marxar, el pla B es fer la mínima per a la marató de NY.
Els primers km ja anem a 4'10" aixi que el deixo marxar abans. A la pujada vaig prou be, agafant gent tota l'estona i arribo adalt a una mitjana de 4'20" aixi que penso que esta xupat , pero a la baixada m'animo massa aviat: 4'06", 4'10 " i els ultims 4km ho he passat fatal amb flato i molt cansat.  Finalment he esprintat els ultims 200m i he aconseguit parar el crono en 1h31'47" m'han sobrat nomes 13 segons pero mínima aconseguida!
Les pegues que he trobat avui son poques : bocata molt petit i faltava una bossa de plástic per a guardar tot el que et donaven despres de la cursa

27 Des 2015 16:38 #50 per jaume86 (Associat/da)

Un plaer tornar a aquesta mitja que sempre em porta bons resultats.  Avui cosa rara no feia fred a Vilafranca pero com soc fredolic de mans he estrenat els guants que regalaven.  M'he entretingut molt saludant a gent : no surrender, tonisp, gorka, danic, guissona, tete Xavi,agustin  etc. i per aixo he tingut poc temps per a escalfar.
Com soc gat vell despres d'escalfar 1km nomes Li pregunto a la llebre de 1h30 a quin ritme anira a la pujada i em comenta que a 4'15"/km; igual que la resta "así no me equivoco " :beurk:. Per tant el seguiré els primers 5 km pel nucli urba i despres el deixare marxar, el pla B es fer la mínima per a la marató de NY.
Els primers km ja anem a 4'10" aixi que el deixo marxar abans. A la pujada vaig prou be, agafant gent tota l'estona i arribo adalt a una mitjana de 4'20" aixi que penso que esta xupat , pero a la baixada m'animo massa aviat: 4'06", 4'10 " i els ultims 4km ho he passat fatal amb flato i molt cansat.  Finalment he esprintat els ultims 200m i he aconseguit parar el crono en 1h31'47" m'han sobrat nomes 13 segons pero mínima aconseguida!
Les pegues que he trobat avui son poques : bocata molt petit i faltava una bossa de plástic per a guardar tot el que et donaven despres de la cursa

Moltes felicitats!!  :party: :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

27 Des 2015 17:17 - 27 Des 2015 17:21 #51 per No Surrender (Associat/da)
M'encanta aquesta Mitja!, només l'he pogut fer dues vegades, però m'agrada tot, l'organització, el recorregut i que sigui poc massificada.  :yes:
Igual que comenten tots el tema temperatura, avui la zona de guarda-roba semblava un lloc d'striptease....a mesura que s'anava acostant el moment tots ens anàvem treint roba que al matí pensaven ens faria falta  :glasses:.
Després de festes una Mitja és com una especie de drama, però jo crec que tots teniem els peus a la Terra i hem anat a fer-ho lo millor possible sense falses expectatives. Jo sortia amb en Jordi Mas i l'alba a fer 1h45, però la barqueta s'ha desfet rapidament  :rofl: , jo he vist aviat que avui per sota de 5' no aniriem a cap banda i com tampoc hem de cremar cartutxos innecesariament per asegurar una petada monumental, he decidit anar sola. En alguns moments ens hem anat fent la goma amb en Jaume Bajo, com quasi sempre que coincidim. Al final 1:46:00, d'haver-ho volgut fer aposta no hagues sortit  :he:. I com diu en Vicenç, també hagues signat avui al matí quan m'he despertat.

Moltes felicitats a en Marc pel seu podi, a en tonivet per la mínima a NY, i en general a tots per tenir una Mitja més a la butxaca.
Molt contenta que en Diegolh hagi fet aquesta cursa després de l'ensurt que va tenir aquí fa tres anys!  :party:

Quan he anat a cercar la bossa al guarda-roba, hi havia una al.lota italiana  plorant que explicava (en italià)  que s'havia preparat durant molt temps per aquesta cursa i que la policía l'ha dirigit malament (supòs que deu haver agafar el trencant  de 5km....no ho he entés gaire) i que no ha pogut fer el recorregut , i per tant no ha acabat la Mitja....sincerament , a mi se m'ha trencat  el cor. Li he donat una abraçada que és l'única paraula internacional que conec per donar consol .  :oops:

Coincideix amb en tonivet quan dius que hauriem de donar una bossa de plástico per poder ficar les begudes i tot, jo amb igua i una poma ja feia, petò si agafar és més no atrapa és, prou feina ha tengut en jaume86 que feia de guía, per agafar lo seu i l'ajuda dar a agafar lo de'n Jaume Bajo. Però segur que amb lo organitzada que és Questa gent, de cara a l'any que ve ho resolen...

Un plaer haver coincidit, saludat i parlat amb tants correcats, jo tampoc he escalfat el que tocava.....xerro massa!  :666:
A veure si  la puc tornar a fer algún any, ens veiem a algún altre sarao!  :love:

Les classificacions:
xipgroc.cat/ca/curses/Espirall2015/mitja/resultats

Edito: i moltes gràcies Teresa57 per les fotos, a veure si a Nassos ja pots anar de curt!

27 Des 2015 17:45 #52 per jordi mas (Associat/da)
Bona mitja, on portava anys sense venir. He revisat els meus arxius i he vist que la millor marca que tenia aquí era 1:41:54 de 1998, i avui he fet  1:41:33  :he:
Hem sortit a ritme de 5m/km amb l'Alba i la No Surrender, però han comentat que volien anar a un ritme més tranquil, i llavors he decidit empaitar al Vicenç.  He patit bastant,  :P :P Quan hem fet el gir a Guardiola de Font Rubí el Vicenç ha posat el turbo , i quan he vist que el garmin marcava un ritme de 4'10"/km he decidit seguir al meu ritme. Al final he pogut tornar a connectar després de donar-ho tot.
Estic bastant trinxat, l'any que ve passo de seguir-lo.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

27 Des 2015 18:18 #53 per Vicenç (Associat/da)
Jordi, exagerat!, si anaves de passeig  :666: ,  felicitar a tothom que ha fet la cursa, avui amb la panxa plena era una mica mes feixuc, felicitar especialment en Marc pel segon lloc.

Vicenç

27 Des 2015 18:44 - 27 Des 2015 20:05 #54 per Manel59 (Visitant)
El dia 27 de desembre no és dia per a fer una mitja!!!. Estem boixos!!!. Jo el proper any hi torno!!!  :he:

Cursa molt agradable i organitzada amb carinyo. Recorregut entretingut i "toboganero".

Bastants companys/es amb ambient divertit. Jo, avui, acabant ja tenia suficient.

Moltes felicitats al Marc78 pel teu segon lloc.  8)

Gràcies Teresa57 per les fotografies.

Us anticipo tres fotos.

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

28 Des 2015 09:12 - 28 Des 2015 10:13 #55 per gorka (Associat/da)
:biggrin: :biggrin: :biggrin:

Jo també sóc dels que he fet strip-tease al guardarroba, sort que no era horari infantil. El cas és que he sortit de St. Quintí (a 15 Km de Vilafranca) amb 3º a les 9 del matí i a l'hora de la sortida ja en teniem més de 10º. Fora malla llarga, fora samarreta, tot fora! I menys mal que ho hem fet així!

Un plaer tornar a saludar-vos a una bona cola de vosaltres, no faig llista que sempre em deixo algú. Això si, hem parlat de projectes a mig termini amb Josep80 que sempre motiva molt.  :great:
Escalfament breu amb la No Surrender i sortida puntual, a ritme pels carrers deserts de Vilafranca. Conec bé el recorregut i sé que ni puja tan com sembla ni baixa tan com sembla, més aviat és una sèrie de pujades i baixades suaus, amb més pujades fins a Guardiola però amb alguna sorpresa als darrers quilòmetres.

La meva manera de córrer aquestes curses és apretant mentre pugui i després regulant. No hi ha més estratègia. I aquest diumenge no m'ha sortit malament perquè al final he pogut baixar una altra vegada de 1h40' (no ho feia des de febrer de 2014 i ja anava sent hora). És per això que estic content i també perquè sobretot no he tingut males sensacions en cap moment de la cursa.

Felicitar en Marc78 que s'ha mantingut al davant, en tonivet que ha fet mínima per Nova York i a tots per haver pogut gaudir d'una altra Mitja Marató.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

28 Des 2015 12:24 #56 per teresa57 (Visitant)
Us deixo unes quantes fotos d'ahir a Vilafranca.  :intello:

https://picasaweb.google.com/114533098918036005944/MitjaMaratoDeLEspirall2015

Tots junts, podrem.
ll*ll

28 Des 2015 12:30 #57 per Vicenç (Associat/da)
L'enllaç no va  :grrrrrr: .

Vicenç

28 Des 2015 19:47 #58 per teresa57 (Visitant)
Ara ja va !!!!! sempre se m'oblida posar-ho en obert.... :sarcastic:

Tots junts, podrem.
ll*ll

28 Des 2015 20:33 #59 per Vicenç (Associat/da)
Moltes gràcies Teresa  :party:

Vicenç

29 Des 2015 09:36 #60 per (Visitant)

Gràcies Teresa i recuperat aviat!!  ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats