- Missatges: 369
Si hi ha que recollir els dorsals i xips el dia anterior per repartir entre tots el correcats m'ofereixo voluntari que visc al costat, com vam fer fa uns anys..
Hola companys
Per requeriments dels organitzadors i per poder donar un millor servei als inscrits tenim que avançar un dia el plaç de tancament del TPV. Així que afanyeu-vos i no deixeu tot per l'ultim dia.
[move]Les inscripcions es tanquen el Dissabte 26 de Març a les 23:59h [/move]
Ens veiem a Montornés i en uns dies publicarem els noms dels "keniates" que faran de llebre![]()
![]()
la de 1h30' peta fijo, no vayáis con él..... :rofl:
En serio ya podrás a 1h50' ??? :rofl:la de 1h30' peta fijo, no vayáis con él..... :rofl:
Doncs el de 1:50h ni t'explico...si te MMP a Mitja 1:05:02h![]()
![]()
si que anem malament ultimament de voluntaris per fer de llebres :rofl: :rofl: :rofl:
En serio ya podrás a 1h50' ??? :rofl:la de 1h30' peta fijo, no vayáis con él..... :rofl:
Doncs el de 1:50h ni t'explico...si te MMP a Mitja 1:05:02h![]()
![]()
si que anem malament ultimament de voluntaris per fer de llebres :rofl: :rofl: :rofl:
Vinga va anem a acompanyar a algunes llebres no ???
Vinga estanis13, molt be crack ànims, " " es la primera vegada ?? " "
Hola companys
Per requeriments dels organitzadors i per poder donar un millor servei als inscrits tenim que avançar un dia el plaç de tancament del TPV. Així que afanyeu-vos i no deixeu tot per l'ultim dia.
[move]Les inscripcions es tanquen el Dissabte 26 de Març a les 23:59h [/move]
Ens veiem a Montornés i en uns dies publicarem els noms dels "keniates" que faran de llebre![]()
![]()
Becari com és que no em puc inscriure pel TPV?? Ja sé que vaig molt just però encara no és l'hora