- Missatges: 3329
És només curiositat, si us plau, curiositat.
Què ofereix lamitja.cat a corredors.cat a canvi del servei de llebres? Està clar que descompte als associats, no (potser perquè l'acord s'ha tancat massa tard)
Tots aquests que ja m'esteu dient: "guaita-te'l, ja es torna a queixar", aneu equivocats. És curiositat pura i dura, perquè l'organització de la mitja de Granollers no és d'aquelles de fer massa "regals".
I no és cap crítica perquè hi vaig cada any. És l'única cursa que no hi he faltat mai desde que vaig començar a córrer.
Per cert, felicitats per la valentia de ser les nostres i no de l'organització, les 2 llebres de l'1h20'. Amb 4 collons. Ho faran a la perfecció.
Mario (Guissona) como dije, en esta cursa no ha dado tiempo hacer tpv (descuento) ni sorteo, pero si pagan a corredors.cat (nos beneficiamos todos los asociados).
Pongo un ejemplo:
En la mitja de sta.coloma. no nos pagaron nada porque gracias al servei de llebres se beneficiaron del tpv más de 80 asociados.
De todas formas en la asamblea volveremos a explicar el funcionamiento de los liebres y podéis ver los números del 2016.
:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Una coseta més sobre el recorregut:
M'han confirmat que la part que es retalla és just al final de la pujada a La Garriga: en lloc de fer tot el carrer Banys i rodejar l'Esglèsia, girarem dos carrers abans (pel carrer Figueral) fins a connectar amb la plaça del Silenci (on ja comencem el camí de tornada pel Passeig). Em diuen que Figueral és curta però amb una bona pendent de pujada, i que possiblement els canvis al recorregut siguin per obres al centre de La Garriga.
Salut
Esperem que el vent ens respecti i no anem volant amb les banderoles
![]()
Qué forra que vas Socanna vas sobradaEsperem que el vent ens respecti i no anem volant amb les banderoles
![]()
Tranquil Jorfer que la teva barqueta va plena :rofl: :rofl:
Fins demà, espero enganxar-me també a la teva, i si puc deixar-te a la tornada![]()
Eps.... que encara dormiu???? :surprised: :surprised:
Mitjà de Granollers feta. Crec que aquesta era la meva 18a participació en aquesta mitja. He sortit amb la barqueta del Jorfer, però al km 4 ja he decidit anar a la meva bola![]()
He pogut saludar a força correcats durant la cursa. M'agrada molt l'ambient d'aquesta cursa :yipi: :yipi:
Al final he entrat amb 1h 38'27''..... L'any passat un minut menys....i no parlem de fa 10 anys....que hi tinc 1h 27' 45''....... Però que bé que puguem seguir gaudint d'aquest esport![]()
socanna 1h 38'27'' no et queixis continues forta com una roca :surprised:, es el que buscaves no ?
Per la meva part molt content, millor que del que esperava. He sortit segons fulla de ruta seguin a Oscar Rugbyman fins a la Garriga que per cert ho ha fet fenomenal, poder una mica mes ràpid que del que tocava, segurament emocionat per la parella llebre que li ha tocat, ja sabem tots de quin peu calça aquest xicot :smile:.
De tornada he apretat el ritme i a sortit un von crono 1:47:34 . Però el millor de tot a estat tornar a tenir bones sensacions en cursa, avançant posicions constantment i acabant sencer.
Propera parada mitja Barcelona buscant el 1:45![]()
![]()
Bon dia companys,
Com sempre, un goig fer els últims km de Granollers amb tanta gent al carrer, el principal atractiu d'aquesta Mitja Marató. Jo al final he sigut una mica conservador pensant amb la Marató i em anat a quadrar 1h30' per ja tornar el dilluns a fer bons entrenaments.
Us deixo un link on hi han cinc àlbums de fotos de la Mitja
plus.google.com/u/0/collection/4k_oPE
Salut