Mitja marató del Mediterrani 22-10-17

Mitja marató del Mediterrani 22-10-17

24 Oct 2017 10:30 #41 per Jorfer (Associat/da)
Jomalro, moltes gràcies!!

Sandmannn segur que ho faràs molt bé. :great: :great:

Gorka, a entrenar més per a agafar millor velocitat de creuer. :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Oct 2017 16:26 #42 per ERIC (Associat/da)
Bona tarda un altre que va correr diumenge passat; organització prou bona, amb avituallaments a dojo, parking gratuit, etc, vaig trobar a faltar les ulleres d´altres anys, i la bossa del corredor birria, pel preu pagat.

Volia sortir a passejar, pero vaig tenir 8 KM per davant meu al meu germa, i aixó em va obligar anar mès ràpid del que tocava patint de valent, per agafar-lo; del 10 al 15, recuperem el sentit comú i li faig de llebre per a veure si baixa marca, veig que es queda i els darrers 6km els faig més rapids fents uns bons 1h 29´19 segons, que donc per molt bons; a mi el recorregut, no s´em va fer pessat i no em va desagradar, varem tenit sort amb el vent, que podia haver sigut pitjor. Fins un altre

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2017 08:56 #43 per Jorfer (Associat/da)
Eric bona cursa com quasi sempre en el teu cas. :great: :great:

No sabia que tenies un germà corredor.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2017 19:39 #44 per jomalro (Visitant)
Nois i noies,

Us heu trobat?

maratodelmediterrani.com/imatges-cursa/


Salutacions,
José Manuel

Després de molts anys sense practicar res d'esport, a l'abril del 2016 vaig començar a còrrer per fer una mica d'esport i per alliberar la ment. I en això estem, entrenant i fent alguna cursa.
Mitja: 1:40:35 Montornés 2017 (a la 1a de 3 fetes)
10km: 46:07 Ripollet 2017 (a la 4a de 5 fetes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2017 20:07 #45 per Hansi (Associat/da)
Diumenge passat vaig gaudir de trobar-vos a molts de vosaltres, tot i que una conversa que no podia abandonar a l'hora de la foto correcat em va fer perdre-me-la.

La cursa em va sortir molt bé, vaig trobar des del primer km el ritme adequat, el punt just d'exigència, molt a prop del meu màxim, però lluitant vaig poder mantenir-lo fins la meta. Una alegria, que sempre són benvingudes, i que ajuda a seguir entrenant fort amb vistes a la marató de Donosti.

La mitja, des del punt de vista organitzatiu, em va fer molt bona impressió a tots nivells (a banda de ser massa cara i de la prescindible samarreta, per mi). Crec que amb el pas dels anys ha millorat l'organització, amb serveis més que correctes. Tant de bo redueixin una mica el preu...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2017 20:12 #46 per Jorfer (Associat/da)
Jomalro, em busco a veure si em trobo. :great:

Hansi, tinc la im pressió que a Donosti donaràs un altre mossegada a la teva marca. Vas molt bé.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2017 12:54 #47 per jomalro (Visitant)
Companys/es, jo he fet el qualicat, vosaltres?

Salutacions,
José Manuel

Després de molts anys sense practicar res d'esport, a l'abril del 2016 vaig començar a còrrer per fer una mica d'esport i per alliberar la ment. I en això estem, entrenant i fent alguna cursa.
Mitja: 1:40:35 Montornés 2017 (a la 1a de 3 fetes)
10km: 46:07 Ripollet 2017 (a la 4a de 5 fetes)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.