Mitja marató Olot 14/04/2019 a les 9.30

Mitja marató Olot 14/04/2019 a les 9.30

18 Abr 2019 22:01 #21 per Hansi (Associat/da)
Molt bé per Olot diumenge passat, com sempre :hearteyes: :hearteyes:. Xerrant amb uns quants de vosaltres, felicitant el Tiny pel podi :trophy:...
Li deia l'altre dia al gàltix que, no sent jo olotí, ni tan sols de la província, porto vora de 10 participacions en aquesta mitja, que no està gens malament. Només me l'he perduda en anys que he estat lesionat o malalt, m'agrada molt trobar el meu amic olotí i els altres que s'hi desplacen, el recorregut, l'ambient, l'arribada i el pica pica al club, la bona organització...:cheer: I el pernil, que si no m'arriba a avisar el JRDi69, me'l deixo als vestidors :laughing: :laughing:.

Com no podia ser d'una altra manera, intentaré seguir anant-hi mentre pugui :heart:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2019 11:21 #22 per fandes (Associat/da)
Quants correcats en la terra del pernil!!!

Feliç de veure i xerrar amb vosaltres Hansi, JRdi69, Tiny, pescallunes, mario.cat! Les impressions que em donàveu és que l'any que ve no m'he de quedar amb el 10k i pujar a la distància reina. Que bonica és la Garrotxa!

Venint de la MMBCM no em vaig atrevir al doblet i vam sortir a entrenar amb el company de la UCA Isaac... I al final ens vam donar pals dels bons per la tercera posició jajaja! Content perquè ell ho va aconseguir, i encara que crec que faltava algun metre, vam rascar un 34'48'' en un circuit duret.

I de pas vam rodar uns kms amb l'estrella de la comarca, el Nan Oliveras (que guanyaria la mitja marató és clar)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.