Mitja per relleus a Mataro

Mitja per relleus a Mataro

12 Jul 2019 11:22 #1 per Maimakansu (Visitant)
Dema dissabte a les set de la tarda es donara la sortida a la XIII edicio de la mitja per relleus.
Si algu no s'ha pogut apuntar, pot venir a la sortida i fer-ho que encara tenim pitrals

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Jul 2019 18:06 #2 per Jorfer (Associat/da)
Allà ens veurem. :thumbup: :thumbup:

Com a mínim tres correcats hi serem: Anrol58, Josep58 i jo mateix a veure si som capaços de millorar la marca de l'any passat: 1:32:40.

A veure si no fa excessiva calor.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jul 2019 21:09 - 14 Jul 2019 21:10 #3 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Mitja Marató per relleus feta, aquest cop amb el privilegi de poder fer el darrer relleu, on la temperatura es una mica més benevola tot i que el grau de humitat, ahir al 78% van indicar, fa que la hidratació volta a volta sigui imprescindible.

Fent les 3 primeres voltes amb una marxa menys, vaig arribar sencer :muscle: a les darreres per acabar en un temps de 31'25" amb el canvi de xip ( real de 31'13")

Temps total del relu 1h34'46", una mica lluny del temps de la passada participació (1h32'40"), però ja tenim objectiu per a properes participacions

El millor de tot la companyia del capi Jorfer i de l'AnRol58 :hearteyes: , l'any que ve si res ho impedeix espero ser-hi novament :thumbup:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Jul 2019 22:06 #4 per Jorfer (Associat/da)
I tant que repetirem. A veure si quan sumem 181 anys entre els tres ens mantenim i podem continuar compartint curses i quilòmetres.

A nivell personal em va sortir tot a una mitja de 4:35 el quilòmetre, cinc segons més lent que l'any passat, això si, vaig ser molt regular fent tots els parcials entre 4:32 i 4:38. Les pulsacions a mil, degut a la inactivitat de les vacances atlètiques.

Un plaer compartir equip amb dos cracks dels 58, en Josep i l'Anrol.

Continuem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.