Mitja Marató de l'Espirall

Mitja Marató de l'Espirall

02 Oct 2021 16:34 #21 per fandes (Associat/da)
Doncs jo en cap cas pensava córrer una mitja en pla competició aquesta temporada. Pensava... :laughing: Les llebres i les ganes de fer l'Espirall potser canvien la forma de pensar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2021 02:22 #22 per andreugg (Associat/da)
Hola jaume86 jo la resposta la vaig donar en base al que deia el David, si el mestre de posar a prova les curses deia això jo responia el mateix, en el meu cas com no sóc ràpid i sóc o era més bé dièsel tant em dona que faci pujada. Encara recordo la mitja de sant cugat que pujava fins TVE amb bons records. Però ves jeje per gustos colors, i la millor forma de saber-ho és anar-hi.

Jo si puc inscriurem "ja que les 700 inscripcions crec que volaran ràpid" allà estaré. Una darrera tirada com dius abans de València i veure si desprès de Barcelona segueixo viu.

fandes jo t'animaria anar, però també entenc que a tu et cau molt lluny.

Sigui com sigui jo tinc bons records d'aquesta cursa, per ambient, per organització i per les cares que vaig veure allà. Això si també un fred que pelava a primera hora jeje

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2021 09:19 #23 per Danigoal (Associat/da)

fandes va escriure: Doncs jo en cap cas pensava córrer una mitja en pla competició aquesta temporada. Pensava... :laughing: Les llebres i les ganes de fer l'Espirall potser canvien la forma de pensar.


Coincideix el dia de la Cursa de la Campana i amb la mitja de Lleida.
Sé de les teves capacitats atlètiques però t'hauries de desdoblar si vols fer la de la Campana ;)
Estaria bé posar nova la data al títol del fil per a que la gent no es confongui.


andreugg va escriure: Bones Danigoal, home desconec aquest any quin recorregut faran, si es el mateix que la darrera edició en que vaig estar "2019" i és un circuit que que fa pujada i per tant no diria que és un circuit per fer marca. Et recomano llegir el que va dir el David en el seu anàlisis.
blogmaldito.com/2019/11/15/consejos-expres-mitja-de-lespirall/
Però és una cursa l'ambient i l'organització son un 10, ja per això si arribar a la línia de sortida no es una penitencia de distància la recomano al 100%.

Això si acostuma a fer fresqueta per allà si ho comparem amb Barcelona.

Salut!


Moltes gràcies, andreugg la veritat és que la meva millor segona marca la tinc a Montornés, això sí vaig fer 15-16km darrere del ManoloM que feia de llebre oficial d'1h30', tot va ser més fàcil sense preocupar-me del ritme de pujada que encertar-ho és la clau en aquest tipus de mitja.
Finalment optaré per fer Lleida aquest any i Vilafranca haurà d'esperar un altre any

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2021 17:59 #24 per fandes (Associat/da)
Cert danigoal! :joy: Doncs enguany ve de gust estrenar-se a la Campana. Espirall haurà d'esperar!

Potser caldrà anar a Figueres? :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Oct 2021 10:34 #25 per Josep80 (Associat/da)
Inscrit! :)
Avui han obert inscripcions.

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2021 20:41 #26 per Josep80 (Associat/da)
Sembla que el diumenge hi haurà alguns correcats a Vilafranca...:)

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2021 23:22 #27 per andreugg (Associat/da)
Allà estaré, segueixo esperant que facin arribar el dorsal...

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2021 11:24 #28 per fandes (Associat/da)
Xaleu moooolt!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2021 19:03 #29 per Josep80 (Associat/da)
dia magnífic, organització fantàstica. La mitja de l'Espirall torna als primers llocs de les mitges catalanes. Gran esforç per part de l'ajuntament i de les altres entitats col·laboradores. Enhorabona, vilafranquins!!:clap: :clap:
La cursa, amb el recorregut tradicional, té la pujadeta fins a Guardiola que es fa dureta, si no portes una bona preparació, però una baixada força agraïda.
Enhorabona a la Mariona (Mona) pel seu 4ªrt lloc en dones :clap: :clap:
I enhorabona a l'Arcadi i a mi mateix per seguir sumant... :party: :party: :party:

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2021 20:47 - 22 Nov 2021 20:49 #30 per andreugg (Associat/da)
Una gran jornada i amb poc o escàs fred.
Tot i tenir d'anar fins Vilafranca tardo el mateix que anar fins l'Arc de Trionf el dia de la mitja de Barcelona, així que problema de desplaçament cap.

Una cursa que és molt de casa i molt propera, cert no tindrà el nivell de públic que te La Mitja de Granollers, però jo la valoro del nivell, els avituallaments van anar molt bé, l'isotònic depèn de qui el preparava era més aigua que res però que farem. El vent va bufar una mica però no era un gran problema, en el meu cas va servir d'ajuda en la tornada.

La meva idea era fer la darrera tirada llarga abans de València i així va ser, ritme de marató en pujada i baixada ja vaig pujar el nivell sumat al vent a favor amb semi baixada era més ràpid. Al veure que en el 19 anava molt bé vaig augmentar una mica més, en el 21 un xic més i a meta vaig arribar que poc més podia pujar.

Vaig veure moltes pastanagues, algunes d'elles de taronja com jo aquell dia, un plaer a tots els que ens vam trobar. L'avituallament final estava molt bé i aquella dessuadora que xula és, però la versió grisa, la blanca no era del meu gust.

Vaig fer 1:47.30 millor temps que a València molt content quan estava arribant de veure que de mica en mica vaig retornant a ser qui era i sobretot de viure dies tant xulos.

PD Menys de 15 dies per València!
Josep80 Un plaer de saludar-te, desconec si em vas veure va ser el moment que vam coincidir tres pastanagues juntes. (Si no em confon que tot pot ser, quan estic corrent els noms em volen)

L'Arcadi també el vaig veure i la Mariona la vaig saludar i ella també em va veure. Crec que ja portava 3km ja de la baixada per tant prop de 5km de diferencia entre un i l'altre.

Salut i seguim!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2021 15:06 - 30 Nov 2021 15:10 #31 per MarcTriatlo (Visitant)
Era el primer cop que feia aquesta Mitja i estic molt content del temps, la participació, l'organització, etc

La veritat que no havia mirat molt el desnivell i es dureta, sobretot l'anada. La tornada te més pujadetes de les que recordava però es fa molt xula, gairebé com Granollers.

Entenc perque li diuen la clàssica del Penedès, està molt bé el recorregut.

En total he fet una dotzena de mitges diferents a Catalunya (Sitges, Terrassa, Colomenca, Granollers, Barcelona, Gavà, Sant Cugat, Castelldefels, Prat, Mataró i Vilanova) o sigui que crec que tinc bon criteri per qualificar aquesta mitja com imprescindible en el meu calendari de l'any vinent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.