Mitja Marató Costa Maresme 29/09/2024

Mitja Marató Costa Maresme 29/09/2024

24 Set 2024 19:32 #21 per Jorfer (Associat/da)
Us presentem les nou llebres que ens acompanyaran per la Costa del Maresme el proper diumenge.

Si us voleu afegir a les barquetes doncs ja ho sabeu:

Llebres oficials de la Mitja Marató Costa Maresme:

1h20': Joan3
1h25': Fandes
1h30': Boker
1h35': Runnero
1h40': Rafa Pérez
1h45': Carmenice
1h50': Mona
1h55': Xavi Corral
2h00': SuperCesc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2024 10:33 #22 per XaviCht (Associat/da)
No sé si aniré amb la Mona o amb el Xavi Corral... estic relativament bé en resistència però gens bé en ritme (lluny dels ritmes als que feia mitges fa un parell d'anys). Jo crec que m'apunto a la barqueta de la Mona, suposo que podré seguir-la prou estona.

- XaviCht

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

25 Set 2024 11:48 #23 per Seneca (Associat/da)
Bon dia. Aquest diumenge intentaré seguir i aprendre una mica d'italià amb en Rafa Pérez.

- Sèneca

- XaviCht

28 Set 2024 08:13 #24 per Jorfer (Associat/da)
Ens veiem demà molt d’hora, molt d’hora per a fer la foto CoRReCaT

Adjunts:

28 Set 2024 17:16 #25 per Mona (Associat/da)
Perfecte, ens veiem demà a les 8h ben puntuals a la plaça Catalunya de Calella per a la foto!

29 Set 2024 18:22 #26 per Jorfer (Associat/da)
Aquí tenim la foto d’aquest matí abans de la sortida!!

Enhorabona a tothom especialment a les nostres llebres que l’han fet magníficament!!

Adjunts:

29 Set 2024 18:29 #27 per Jorfer (Associat/da)
Doncs si, vul felicitar públicament a les nou llebres.
L'han fet genial, mireu quins temps:

Joan 1:19:59
Dani 1:24:44
Raúl 1:29:59
Miguel 1:34:49
Rafa 1:39:51
Carme 1:44:25
Mariona 1:49:59
Xavi 1:54:55
Cesc: 1:59:47

:clap: :raised: :clap: :raised: :clap: :raised:

Per la meva banda després de fer un cafetó i ajudar una mica a les llebres, he fet la cursa de menys a més, dividit la cursa en tres trams de 7 kms i de forma progressiva anar avançant, i així ha sortit.
El primer tram sobre 4:55, el segon sobre 4:40 i el darrer sobre 4:30, així que entreno progressiu amb dorsal fet.

Felicitar a tothom que ha assolit els seus objectius i, especialment en Joan3 que, a banda de fer de llebre de 1h20, ha quedat segon de la seva categoria. Gran!!

29 Set 2024 18:43 #28 per meep (Associat/da)
Enhorabona a totes les llebres.
Últimanent faig poques curses, i és un plaer poder saludar a tants vells coneguts.

L'organització en general m'ha semblat bona, però m'ha sobtat que tothom trobés "normal" que no hi haguéssin dutxes.

Als inicis de les llebres correcat, per fer de llebres exigíem un mínim de qualitat en l'organització de les curses on col•laboravem, i en una Mitja Marató són molt necessàries.
Ara ja no?

Encara que estiguin lluny de l'arribada, una cursa on hi col•labora l'Ajuntament, no pot trobar algún lloc on els corredors es puguin dutxar?

29 Set 2024 18:51 #29 per Jorfer (Associat/da)
Jordi ho comentarem amb l'organització com a proposta de millora a veure si ho tenen previst per a properes edicions.

29 Set 2024 19:41 - 29 Set 2024 19:42 #30 per XaviCht (Associat/da)
Al final, anant cansat i curt de son, he saludat a la Mona i li he dit que me n'anava amb el SuperCesc o el XaviCorral. He sortit amb el Xavi, que ha tingut un control total (excepte de la mida de la xuleta :D)
Un plaer haver vist uns quants correcats, tot i que per variar no he arribat a temps de la foto (i no molt sobrat a la sortida:) )

Felicitats a tot l'equipàs de llebres, quins rellotges! :raised:

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

30 Set 2024 12:19 #31 per Mona (Associat/da)
Un altre any fent aquesta Mitja que quan em toca llevar-me al matí sempre penso " per què carai haig d'anar ara a Calella tenint la Mercè al costat de casa?!", però quan arribo a Calella se'm passen els mals, m'encanta, hi ha molt bon ambient i té una mida genial!
Encantada d'haver col·laborat com a llebre, tasca que ha anat molt bé, la majoria de la barqueta m'ha abandonat cap als kms 16-17, i m'he quedat amb un sol mariner amb qui hem entrat plegats.

El nou recorregut entre els camps m'agrada molt més, un encert! Possiblement per fer-la a tope representa més girs i no és tan bona, però hi ha més ombra, cosa que s'agraeix moltíssim. I crec que si bufa vent, el fet d'entrar una estona més a l'interior, no es deu notar tant, a part de poder córrer una estona envoltada de camps i sentir-se en el Maresme tropical! Com a recorregut, el trobo més bonic.
3 coses que es podrien millorar (m'agradaria que s'entengués de manera constructiva) de la cursa són les dutxes, fa anys recordo que ens podíem dutxar en un pavelló a la platja. I la llarga cua a l'arribada per poder recollir l'avituallament. Fer un guardarroba on no calgui deixar les motxilles a terra, i potser delimitar-lo millor amb valles. Però com sempre, una cursa genial!

Molt contenta d'haver pogut compartir el matí amb els CoRReCaTS que han vingut i sobretot amb l'equip de llebres, que totes han aconseguit l'objectiu marcat!

30 Set 2024 22:23 #32 per Jorfer (Associat/da)
XaviCht en algun moment de la cursa et vaig saludar al primer bucle però no em vas veure. Bona feina acompanyat en Xavi.

Mona, impecable feina de llebre, fiabilitat cent per cent.

Bones propostes. :thumbup:

01 Oct 2024 10:03 #33 per fandes (Associat/da)
Bon dia pastanagues! 100% d'acord amb els comentaris de la Mona i del Meep. Crec que aquest recorregut (encara que perdi una mica de velocitat) és molt més amè. I que un dels serveis que s'agraeixen després de fer curses (especialment distàncies llargues) és el de poder canviar-se i dutxar-se.

Gràcies Jorfer per tota la feinada que fas. Penso que amb un referent com tu, les llebres sortim ultramotivades. A més, el dia climatològicament ens va acompanyar i va portar a l'èxit a moltíssima gent de les nostres barquetes. Sempre és bonic clavar els temps, però quan la majoria dels que t'acompanyen et deixen enrera, és triplement satisfactori.

Aprofito per animar a aquells correcats que fa temps que no llebregeu o que encara no heu debutat a que us oferiu a fer-ho. Gràcies al bon fer dels companys/es tenim molts serveis per cobrir i us trobareu un ambient magnífic per fer-ho. Afegiu-vos i ho passarem bé a les properes curses de 2024!

Salut i kms :)

03 Oct 2024 20:11 #34 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies Dani, som un equip i tu també en formes part.
Continuem!! :thumbup: :ok_hand:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats