Bona tarda,
Una altre que s'ha sumat a fer un volt per els tobogans de Terrassa amb els que m'he criat.
Avui he participat d'incognit (samarreta de la mitja de Terrasa), però igualment m'ha agradat veure cares conegudes i he pogut saludar diversos CoRReCaTS/TeS.
Avui la idea era mirar de fer rodatge intentant mantenir a prop la llebre de sub 1:35h. Doncs bé, tot just donar la sortida se m'ha escapat. Segons s'indicava al dorsal, hi havia calaixos de sortida, però en realitat no n´he vist, cosa que ha provocat que hi hagués gent sortint de posicions que no es corresponien amb el seu ritme entorpint la marxa a l'estreta Rambla d'Ègara. Camí a l'estàtua de la Dona Treballadora he pogut veure el cap de cursa, que tornaven per encara baixada per carrer de Salmerón, es veu que tenien força pressa i ja m'havien tret 1 quilòmetre.
Al llarg de la cursa m'apropava a la barqueta a les baixades i m'allunyava a les pujades fins que ha arribat el punt mes complicat de l'Avinguda del Vallès on ja se m'ha allunyat força. La part positiva es que un cop arribat a l'avinguda Bejar el circuit la majoria de complicacions ja quedaven enrera i era cosa de mirar de recuperar cames.
A la Ronda de Ponent m'he creuat amb
Mona i he encarat la baixada fins a l'arribada, que he creuat en 1:36'27".
Els parcials (segons
Championchip):
k5: 0:21:47 - 4'21"/km
k10: 0:44:20 - 0:22:33 => 4'30"/km
k15: 1:10:00 - 0:25:41=> 5'08"/km -> Aquest pas al principi no sortia a Championchip i hi ha força diferència amb GPS.
k20: 1:31:55 - 0:21:55 => 4'23"/km
21.097: 1:36:27 - 0:04:32 => 4'08"/km
Tot i que no m'acabo de creure el pas del km 15, es veu clarament que l'Avinguda del Vallès fa mal i mira que que porto tota la vida veient-la
Respecte a la cursa, be, Terrassa i pla no acaben d'anar de la ma. M'ha agradat l'animació (diversos espectador i voluntaris m'han animat), ara, la butifarra estava freda i no vull imaginar-me com estaria quan han arribat els darrers participants (1 hora després).
Jorfer, el mes important es fer net de molèsties, recupera't. Fer alguna cursa amb amics també et pot ajudar al fer que no forcis tant el cos. Ànims.
mario.cat, m'ha agradat ceure't mentres esfalfavem.
jramon, t'he vist però no t'he pogut saludar.
mona, al final ens hem creuat al tram final de la prova. M'hauré de mirar el tema de la samarreta, encara que sigui en forma de regal d'aniversari endarrerit (vaig fer anys aquesta setmana).
Rafa Pérez, encara que no he pogut arribar a remar a la teva barqueta, veure la teva banderola durant bona part de la prova m'ha ajudat força a conservar ànims.
Salutacions a la resta encara que no en haguem vist.
Fins aviat.