Es dirà la Mitja marató DANI però ahir no va ser el meu dia.
Sabia que era probable baixar de 1h32, posible baixar de 1h31 i amb tot a favor, somiar amb un sub1h30.
El dia anterior arribo a Arenys de Mar (on vem trobar un apartament a preu raonable per 1 sola nit), després d'un llarg viatge (al matí estava a les Canàries) i amb aturada a Mataró per anar a buscar el dorsal, on van sortir més de 5km per anar i tornar desde l'estació de tren fins al concesionari de cotxes. Per cert, si no estava prou lluny pels que anem sense cotxe, et trobaves un recorregut absurd, laberíntic, passant per devant de cada cotxe que teníen en exposició. Calia? NO

Per sort, la recollida de dorsal va ser rapidíssima i tornar carregat 2'5km cap al tren.
Per la nit no descanso gaire bé i escolto que plou bastant en varis moments.
Això deixa un matí tapadet, però no fa gaire fred i, ja a la cursa, me n'adono de que la humitat era alta.
Sortida a les 8:30 (pensava que era massa aviat, però va resultar ser un encert)
Els calaixos no queden molt clars,
Calaix 1: 3'00 - 4'00/km / Calaix 2: de 4'30 a 5' / Calaix 3: de 5'30 a 6' / Calaix 4: + 6'/km
Algú veu que falta de 4' a 4'30 (el meu cas) i de 5 a 5'30? Doncs a la organització sembla que ningú

Avanço fins a l'inici del Calaix 2, el que em correspon segons indica el dorsal. Arriven les llebres i per sorpresa apareix una de 4'15 que es coloca al final del calaix 1. Inmediatament la tàctica queda clara, infiltrar-me al grup que es formi, per evitar possible vent i aguantar tot el possible.
Sortida fluida, primer km costa una mica però el pasem clavats en 4'15, següents kms millors sensacions, tenim ventent de cara i el grup es va perfilant cada km. Al
km5 (21'23"), primer gir de 180º que fa que tot s'estiri una mica i se m'escapi un pel la llebre. Però ara temin 10'5km al vent a favor i fàcilment sense fer esforç extra em torno a integrar al grup. No he agafat aigua al primer avituallament (massa curt i a una banda per tanta gent), però prec un petit gel de 22g de CH que porta una mica de sodi.
Al km8 ja vaig suant molt i no sento anar fàcil, però penso que fins al km15'5 podré aguantar.
Km10 (42'28) i amb el segon avituallament el grup es va reduint cada vegada més. Tampoc puc veure perque el got que intento agafar se m'escapa. I també la llebre

Mantinc el ritme de 4'15 dos kms més, amb el grup a la vista.
Lluito, però les cames no donen i el ritme va afluixant a 4'30 (
km15 en 1h04'40) fins al km16 on el vent en contra em dona el cop final, anant sol, la ment comença a desconectar i tot mirar de fer el millor possible no puc anar més ràpid de 4'45 als km final. Apretada als metres final i final una mica anticlimàtic sense arc (al terra) ni crono d'arribada.
1h33'25. Se m'ha fet una mica llarga i avui tinc les cames tocadetes.
Propera parada en 1 mes i 11 dies, Mitja marató de Roses