24 hores per equips de 7 a 24 membres 2017

24 hores per equips de 7 a 24 membres 2017

21 Nov 2017 15:38 #21 per Debutante (Associat/da)
Donem avui la benvinguda al 12è equip inscrit: IMHeart

Un fixe a les darreres edicions de la nostra prova i als que estem encantants de tenir de nou a Can Dragó amb nosaltres.

BENVINGUTS!! .... i moltes gràcies per tornar!!

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2017 17:23 #22 per Debutante (Associat/da)
Aquesta tarda hem rebut la inscripció de 2 nous equips als que donem la benvinguda. Son el 13è i el 14è equip inscrit: Xipiruns.cat i Xipiruns.cat-Donnes Runners

Alguna cosa em diu que aquests dos equips estan també relacionats d'alguna manera. No sé si en un equip corren les dones i en l'altre els homes.... Ja ho veurem!!! B)

A tots dos...BENVINGUTS!! .... i moltes gràcies!!

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2017 19:32 #23 per Jorfer (Associat/da)
Genial!!!

Ja som catorze i pujant.
Vinga que encara ens falten uns quants dels habituals. ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Nov 2017 13:39 #24 per Debutante (Associat/da)
Ahir a la tarda vam rebre la inscripció d'un nou equip al que donem la benvinguda. És ja el 15è equip inscrit: BCN Trail Runners

Son una miqueta "timids" i no han posat el nom de l'equip al fer la inscripció. :P Però s'han posat en contacte amb nosaltres per dir-ho.

BENVINGUTS!! .... i moltes gràcies!!

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2017 10:27 #25 per hyuste (Associat/da)

Debutante va escriure: Ahir a la tarda vam rebre la inscripció d'un nou equip al que donem la benvinguda. És ja el 15è equip inscrit: BCN Trail Runners

Son una miqueta "timids" i no han posat el nom de l'equip al fer la inscripció. :P Però s'han posat en contacte amb nosaltres per dir-ho.

BENVINGUTS!! .... i moltes gràcies!!

Salu2 i kms!!


Bones Debutante
Jo estic en aquest equip. Podeu posar el nom BCN TRail Runners a la web que no figura?.
Gràcies!!

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2017 17:23 #26 per Debutante (Associat/da)

hyuste va escriure:

Debutante va escriure: Ahir a la tarda vam rebre la inscripció d'un nou equip al que donem la benvinguda. És ja el 15è equip inscrit: BCN Trail Runners

Son una miqueta "timids" i no han posat el nom de l'equip al fer la inscripció. :P Però s'han posat en contacte amb nosaltres per dir-ho.

BENVINGUTS!! .... i moltes gràcies!!

Salu2 i kms!!


Bones Debutante
Jo estic en aquest equip. Podeu posar el nom BCN TRail Runners a la web que no figura?.
Gràcies!!


Hola hyuste,
No podem resoldre incidencies d'aquest estil d'una manera fàcil a la web. Però no us preocupeu. Us tenim controlats. Sabem com us dieu i així constareu als llistats d'inscrits, al dorsals i a les classificacions. Ho tenim controlat. No pateixis. Però a la web no ho podem canviar.

Una abraçada.

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2017 17:26 #27 per Debutante (Associat/da)
Fa uns minuts hem rebut la inscripció d'un nou equip al que donem la benvinguda. És ja el 16è equip inscrit: Gatorade Running Club

De fet, em consta que han fet la inscripció perque... la he fet jo mateix. :great: Son els meus companys de feina (tot i que ens hem reforçat amb voluntaris externs) i tornem a participar amb il·lusió un any mes en aquesta prova solidaria.

BENVINGUTS!! .... i moltes gràcies!!

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2017 09:57 #28 per ManoloM (Associat/da)
Pués los chicos....y chica ;) del equipo de CoRReDoRS.CaT ya está apuntado.
Objetivo..a luchar por el triunfo y sobre todo pasarlo bien y ayudar a una buena causa :great:




:) :) :) :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2017 10:45 #29 per Debutante (Associat/da)
Doncs ja s'han presentat ells mateixos, però volem donar la benvinguda al 17è equip inscrit: CoRReDoRS.CaT

Lluitaran de nou per la victoria? Pel récord de la prova? ... Sigui como sigui, i facin el que facin, serà un orgull veure-us corrent a Can Dragó.

BENVINGUTS!! .... i moltes gràcies!!

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2017 11:13 #30 per hyuste (Associat/da)

Debutante va escriure:

hyuste va escriure:

Debutante va escriure: Ahir a la tarda vam rebre la inscripció d'un nou equip al que donem la benvinguda. És ja el 15è equip inscrit: BCN Trail Runners

Son una miqueta "timids" i no han posat el nom de l'equip al fer la inscripció. :P Però s'han posat en contacte amb nosaltres per dir-ho.

BENVINGUTS!! .... i moltes gràcies!!

Salu2 i kms!!


Bones Debutante
Jo estic en aquest equip. Podeu posar el nom BCN TRail Runners a la web que no figura?.
Gràcies!!


Hola hyuste,
No podem resoldre incidencies d'aquest estil d'una manera fàcil a la web. Però no us preocupeu. Us tenim controlats. Sabem com us dieu i així constareu als llistats d'inscrits, al dorsals i a les classificacions. Ho tenim controlat. No pateixis. Però a la web no ho podem canviar.

Una abraçada.

Salu2 i kms!!


Moltes gràcies Debutante

Héctor Yuste

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Nov 2017 15:25 #31 per Debutante (Associat/da)
Fa unes hores hem rebut la inscripció del equip CoRReDoRS.CAT, i sembla que avui és el dia de rebre més equips correcats. Hem rebut ara la inscripció d'un nou equip, íntegrament femení. Volem donar la benvinguda al 18è equip inscrit: Correcates

Li desitgem molta sort a les noies!!

BENVINGUDES!! .... i moltes gràcies!!

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2017 12:13 #32 per Debutante (Associat/da)
Acabem de rebre la inscripció d'un nou equip al que donem la benvinguda. És ja el 19è equip inscrit: i-Triatletes Solidaris

2 paraules que m'agraden per separat (triatletes i solidaris), però que m'agraden molt més quan s'uneixen, i més encara quan participen a les 24h amb aquest nom.

BENVINGUTS!! .... i moltes gràcies!!

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2017 10:10 #33 per Debutante (Associat/da)
Ahir a la nit vam rebre la inscripció d'un nou equip al que donem la benvinguda. És ja el 20è equip inscrit: Fun Runner Club Esportiu

Al igual que el Triatletes Solidaris, aquest darrer equip inscrit combina també dues paraules que m'agraden molt per separat, i més encara juntes. I no m'estic referint a Club i Esportiu, sino a Fun i Runner.

BENVINGUTS!! .... i moltes gràcies!!

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2017 10:12 #34 per Debutante (Associat/da)
Recordeu que les inscripciones es tanquen el proper 4 de Desembre.

Equips en formació... no us despisteu!!!

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2017 12:50 #35 per Debutante (Associat/da)
Acabem de rebre fa uns minuts una nova inscripció d'un nou equip al que donem la benvinguda. És ja el 21è equip inscrit: IPSI Runners

No és la primera vegada que participen, i espero que no sigui la darrera. Tenint un "capità" com en meep, segur que no deixaran de venir a córrer.

BENVINGUTS!! .... i moltes gràcies!!

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2017 00:18 #36 per Debutante (Associat/da)
Aquesta tarda hem rebut una nova inscripció d'un nou equip al que donem la benvinguda. És ja el 22è equip inscrit: VACARISSES CORRE

Un altre equip d'aquells que repeteixen en diverses edicions i que ja trobarem a faltar a la llista d'inscrits d'aquest any.

BENVINGUTS!! .... i moltes gràcies!!

Recordeu que les inscripcions es tanquen el dilluns 4 de Desembre

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2017 14:34 #37 per Debutante (Associat/da)
En les darreres hores hem rebut 2 noves inscripcion de 2 nous equips al que donem la benvinguda. Son el 23è i 24è equip inscrit respectivament: CORREDORS DIR GRÀCIA i GAFARRUNS

Tots dos equips son ja participants d'edicions anteriors i ens agrada tornar-los a tenir en la llista de participants d'aquesta nova edició.

BENVINGUTS!! .... i moltes gràcies!!

Recordeu que les inscripcions es tanquen AVUI dia 4 de Desembre!!

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2017 08:37 #38 per Debutante (Associat/da)
A les darreres hores amb inscripcions obertes encara vam rebre una nova inscripció d'un nou equip al que donem la benvinguda. Son el 25è equip inscrit: RED RUNNERS

Un equip fixe també a les darreres edicions de la nostra prova.

BENVINGUTS!! .... i moltes gràcies!!

INSCRIPCIONS TANCADES

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2017 17:00 #39 per Ramon_B (Associat/da)
Un any mes tinc la joia de poder participar en un equip de les 24 h d'ultrafons. Com en els tres darrers anys serà amb el Gatorade Running Club.

Faré un relleu de una hora al matí del diumenge entre 9 i 11 h.

Com sempre serà una gran festa

Molta sort a tots i a totes !.

689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2017 19:19 #40 per Jorfer (Associat/da)
Ramon B d'una hora o de dues? ;)

Al final ens trobarem vint-i-sis equips, que no està gens malament.
A veure si tothom, al fer el canvi de xip, mira abans d'incorporar-se al tartà per tal d'evitar accidents involuntaris.

Molta sort a tothom i a gaudir de la jornada atlètica d'ultrafons. :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.