Bé , un any mes, al mes de desembre la prova de les proves , les 24h de corredors.cat .. fa dos anys vaig viure la millor lluita en el món del l’atletisme popular que havia vist mai , la lluita corredors.cat / triatló picornell va ser una lliçó de lluita i esportivitat .. no m’agradaria que s’oblidi mai ..
aquest any vam decidir fer un equip i si podíem, fer un altre .. així que després del primer , ( xipiruns.cat )vam fer el segon (xipiruns.cat-dones runners ) a mitges amb les dones runners .
així doncs comencem la prova amb tota la artilleria , el rutxi / null0, poc a poc estem fent relleus i després de 4h la sorpresa es que anem en 4a posició .. nosaltres a lo nostre .. de lo que es tracta es de divertir-se , van passant les hores i continuem igual i els JB team : per sempre Zenon cada vegada ens retallaven mes i mes voltes .. també ho feia el dir gracia .. en una molt emocionant ultima hora ja erem em 5a posició i els dir apretant .. la baixa d’última hora de carsobe va fer que aurelian i manu1.1 es rellevin fins el final i aconseguint una molt meritòria i inesperada 5 posició amb 799 voltes .. un flipe total .. , per part de l’altre equip xipiruns.cat - dones runners un total de 626 voltes i una meritòria 21 posició ..
un cap de setmana molt fred , jo crec que el mes fred que he viscut ,, però també molt emotiu com sempre ..
gràcies a tots , voluntaris , organitzadors , corredors , etc ..
Felicitar a cadascú dels dos equips que em muntat pel gran esforç que suposa fer aquest tipus de prova amb horaris boixos i fred que pela .
gràcies null0 per les birres artesanes ..
l’any que ve tornarem !!