24 hores per equips de 7 a 24 membres 2017

24 hores per equips de 7 a 24 membres 2017

17 Des 2017 18:18 #41 per Jorfer (Associat/da)
Ha sigut una competició espectacular on el bon rotllo general ha traspuat continuament per tot arreu, animant-se uns els altres, apartant-se al carrer dos els equips més lents, ...

La causa solidària és mereix l'espectacle donat. Sens dubte ajuda a les machines de l'ultrafons a distreure's una mica.

Felicitats a tots els equips especialment al DiariodeSofia i Corredors.cat per la seva espectacular competència i bon rotllo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2017 10:19 #42 per Sarcel (Associat/da)
Enhorabona a l'equip de Corredors.cat per aquesta nova victòria i felicitats a tots els components de l'equip del Diario de Sofia y Sara que els hi han donat molta canya i han deixat el pavelló ben alt!

Un gran equip super entregat per dues princeses que també hi eran a Can Dragó recolzant-los:


fr-fr.facebook.com/eldiariodesofiaysara/

www.capgros.com/mataro/solidaritat/un-gr...sara_707881_102.html

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2017 15:21 #43 per Ramon_B (Associat/da)
Moltes felicitats als cracks de l'equip que un any mes han guanyat la prova. També a l'equip Diario de Sofia y Sara que els han fet córrer i molt.
Per la nostra part hem acabat amb el Gatorade Running Club a la dotzena posició amb 706 voltes, la millor classificació de l'història del equip.
Moltes felicitats a tots per la gran organització.

690 Curses , 281 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2017 16:42 - 19 Des 2017 16:58 #44 per guissona (Associat/da)
Els GPTF també vam fer una cosa inèdita: córrer sense xip més d'11 hores. B) :silly: B)

Tot i l'afany dels primers rellevistes per intentar guanyar la prova, amb la desgràcia del xip ens va ser impossible :whistle: .

L'any que ve tornarem a donar guerra i intentarem que la darrera posició d'enguany sigui una anècdota. Sortirem com cada any a plantar cara als "ràpids":evil: .

:great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2017 19:32 #45 per Jorfer (Associat/da)
Ramon B bona feina amb una nova MMP de l'equip.

Guissona, va ser un paler córrer una horeta amb el vostre dorsal, però sense xip, fet que em va motivar córrer sense pressió. :great: :)

Sarcel, efectivament gran feina solidària d'aquest equip de Sara y Sofía. :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2017 08:52 #46 per Mona (Associat/da)
Èxit de participació d'equips aquest any a les 24h! 26 equips!!! Felicitats totals a l'equip de màquines de l'equip Correcat.cat que han fet gairebé 400km! I felicitats a tots els equips que han participat i han col.laborat a donar caliu a les persones que han estat 24 hores envoltant Can Dragó!

Les Correcates hem aconseguit per 3r any formar un equip i fer girar el xip durant 24 hores al voltant de les pistes de Can Dragó!!! Dic girar i no fer córrer... fer-lo córrer no ha estat possible durant 24 hores, el relleu que m'ha tocat de 9 a 10h del matí (que al final ha estat només 30' perquè la Maria m'ha vingut a rescatar!) estava tan rebentada que no podia córrer, però si caminar ràpid perquè el xip no s'aturés, que al final, és el que importa, oi?! És xulíssim estar a la pista fent un relleu i anar-te creuant amb altres corredors i poder-los animar i ser animada! M'encanta poder formar part d'un relleu, i espero ja l'edició 2018 per tornar a formar un equip!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2017 17:07 #47 per Jorfer (Associat/da)
Mona cadascun dels equips ho vam fer el millor que hem pogut i tots, del primer a l'últim per a recaptar fons per a investigar per la malaltia i per a ajudar a la gent que ja l'està patint. Tant de bo el nostre esforç serveixi per a trobar remei a aquesta greu malaltia.

Continuem correcates, continuem correcats, continuem tots els equips participants i, moltes gràcies a tothom per ser-hi. :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2017 17:31 - 22 Des 2017 19:49 #48 per pinelli (Associat/da)
Bé , un any mes, al mes de desembre la prova de les proves , les 24h de corredors.cat .. fa dos anys vaig viure la millor lluita en el món del l’atletisme popular que havia vist mai , la lluita corredors.cat / triatló picornell va ser una lliçó de lluita i esportivitat .. no m’agradaria que s’oblidi mai ..
aquest any vam decidir fer un equip i si podíem, fer un altre .. així que després del primer , ( xipiruns.cat )vam fer el segon (xipiruns.cat-dones runners ) a mitges amb les dones runners .
així doncs comencem la prova amb tota la artilleria , el rutxi / null0, poc a poc estem fent relleus i després de 4h la sorpresa es que anem en 4a posició .. nosaltres a lo nostre .. de lo que es tracta es de divertir-se , van passant les hores i continuem igual i els JB team : per sempre Zenon cada vegada ens retallaven mes i mes voltes .. també ho feia el dir gracia .. en una molt emocionant ultima hora ja erem em 5a posició i els dir apretant .. la baixa d’última hora de carsobe va fer que aurelian i manu1.1 es rellevin fins el final i aconseguint una molt meritòria i inesperada 5 posició amb 799 voltes .. un flipe total .. , per part de l’altre equip xipiruns.cat - dones runners un total de 626 voltes i una meritòria 21 posició ..
un cap de setmana molt fred , jo crec que el mes fred que he viscut ,, però també molt emotiu com sempre ..
gràcies a tots , voluntaris , organitzadors , corredors , etc ..
Felicitar a cadascú dels dos equips que em muntat pel gran esforç que suposa fer aquest tipus de prova amb horaris boixos i fred que pela .
gràcies null0 per les birres artesanes ..

l’any que ve tornarem !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Des 2017 18:11 #49 per Jorfer (Associat/da)
Pinelli31, em va encantar el bon rotllo i la gran esportivitat que va haver entre tots els equips en general i els diferents equips correcats en particular.

Felicitar-vos per la vostra gran feina i desitjar-vos unes bones festes xipiruns.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Des 2017 14:14 #50 per Biel54 (Associat/da)
Moltes Felicitats a tots els equips que vareu participar, va eser un goix veureus competir, tant els equips formats per correcats com la resta.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.