- Missatges: 1646
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
xevifisio va escriure: Dubto que pugui sortir del municipi, però per si de cas...quan medeix la volta a la illa de can dragó? Uns 600 metres?
Per cert Barceruel, objectiu a hores d'ara sub 4:45
Però no pots córrer de 7 a 19h? Teòricament queden 16 hores fora del toc de queda
Inici: Dissabte 12 de desembre de 2020 a les 6:00, hora de Barcelona (GMT+1)
Final: Diumenge 13 de desembre de 2020 a les 22:00, hora de Barcelona (GMT+1)
Lloc: Cadascú on li vagi millor
Proves:
- 24hores Individuals: Realitzar la màxima distancia possible durant 24h dins els horaris establerts. Per compensar les restriccions anti-covid, la prova de 24h no s’haurà de realitzar tota seguida. Es podrà realitzar fent diferents activitats (tracks) que sumin en total 24 hores (o menys), i s’hagin realitzat dins dels horaris establerts, encara que entre l’hora d’inici i final hi hagi més de 24 hores.
- 12hores individuals: realitzar la màxima distancia possible en 12:00hores seguides, dins l’horari màxim de les 24h
- 6hores individuals: realitzar la màxima distancia possible en 6hores seguides, dins l’horari màxim de les 24h
- 100 milles (160,94344Km): realitzar el menor temps possible per recórrer la distancia mínima de 100 milles.
- 100 Km: realitzar el menor temps possible per recórrer la distancia de 100 quilòmetres.
- 50 Km: realitzar el menor temps possible per recórrer la distancia a de 50 quilòmetres.
Mona va escriure: Les inscripcions per a les 24h virtuals d'aquest any ja estan obertesles!!!
Teniu tota la informació a la pàgina web de les 24h, animeu-vos-hi!
Recordeu que enguany la inscripció serà una aportació voluntaria a través del repte que hem creat a migranodearena.org que es destinarà a la Fundació Miquel Valls en homenatge al nostre company Biel54.
Vinga, que la festa és a punt de començar!
Dennis Teuling va escriure: Me n'alegro JoanCompte!!
Això depèn del rellotge Garmin que tens...
JoanCompte va escriure:
Dennis Teuling va escriure: Me n'alegro JoanCompte!!
Això depèn del rellotge Garmin que tens...
Jo vaig amb el mòbil... Que val? O no?
Es pot vincular?
Hola Joan,
Jo entenc que si ho fas amb el mòbil, amb el gps activat i l'aplicació strava doncs ja està, no has de vincular res. Les vinculacions son per tal que altres rellotges/aplicacions pugin les activitats a strava, però tu ja ho estaràs fent directament a strava.
JoanCompte va escriure:
Hola Joan,
Jo entenc que si ho fas amb el mòbil, amb el gps activat i l'aplicació strava doncs ja està, no has de vincular res. Les vinculacions son per tal que altres rellotges/aplicacions pugin les activitats a strava, però tu ja ho estaràs fent directament a strava.
Ah, que bé!
Gràcies, Oriol_TBID. Llavors, només em caldrà pujar el fitxer gpx al web Triteamapp.com, oi?
La qüestió és que ens deixaran córrer. Espero superar els moments dolents (que segur que vindran a veure'm) i aprofitar els moments bons, per arribar i acabar abans de les 10 del vespre.
Que ja tenim una edat (només em falta un mes pels 60 anys!)