24 hores virtuals d'ultrafons de Barcelona

24 hores virtuals d'ultrafons de Barcelona

15 Nov 2020 19:38 #21 per fandes (Associat/da)
Un altre que va desflorant la flor per saber a quina disciplina m'apunto :P, però hi serem segur!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2020 11:29 #22 per xevifisio (Associat/da)
Dubto que pugui sortir del municipi, però per si de cas...quan medeix la volta a la illa de can dragó? Uns 600 metres?
Per cert Barceruel, objectiu a hores d'ara sub 4:45

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2020 17:34 #23 per Dennis Teuling (Associat/da)
eeeehhhh, Alegria!!! :party: :party: :party: :party: :party:

canferreir, bona decisió!!! Ets un valent.

RamonB, com ho penseu fer? Fent relleus sobre un mateix recorregut?
Llàstima que no hi hagi l'ambient de tots els anys!

Bravo Xevifisio i Barceroel! Son objectius molt exigents!! Sobre tot el sub 4 em sembla cosa bèstia.

Xevifisio... Serà difícil empaitar el Presi.. doncs anirà a fer la volta per Can Dragó si NO el deixen sortir de la ciutat... i tu només pots anar a Can Dragó si SÍ ens deixen sortir :dry: :unsure: :laughing: :laughing:

De totes maneres, jo siempre nejatifo, però penso que sí ens deixaran córrer fora de la nostra població aquest cap de setmana.

Jo, com el fandes (no tenies un altre repte aquell cap de setmana? ):? encara no sé què faré, però si no encara no deixen fer curses, segurament també m'apuntaré.

De fet, si és un bon lloc per córrer (millor dit, sense que ens molestin -i sense nosaltres molestar a ells- els que viuen allà) no seria mala idea trobar-nos amb uns quants allà a la illa de Can Dragó per donar-nos una mica de caliu.

Bé, molts ànims a tots!!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Nov 2020 22:41 #24 per Antirco (Associat/da)

xevifisio va escriure: Dubto que pugui sortir del municipi, però per si de cas...quan medeix la volta a la illa de can dragó? Uns 600 metres?
Per cert Barceruel, objectiu a hores d'ara sub 4:45


La volta a les tres illes es de 2060 metres, apurant al máxim poder surtirien 2100
Les illes son irregulars I cada una individualment son diferents.
La que envolta la pista de atletisme no la tinc mesurada pero si te interesa ho miro ja que es un lloc on corro normalment.
Lo millor es fer els 2 km. Pero el problema son els semafors I si no vols parar a vegades has de improvisar

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2020 19:16 #25 per fandes (Associat/da)
Doncs aquí ja tenim un equip KMSxELA 1 per la categoria de 6 components. La idea és que cadascun de nosaltres corri 4 hores (com si de les voltes a Can Dragó es tractés) i alguns les faran "del tirón" i altres en "relleus o trams". Vejam com surt ;)

Ara a passar pel migranodearena a sumar, i si algú més s'anima a fer equip amb el record de'n Zenon i del Biel, pot emprar el nom lliurement! Som-hi Correcats. Les 24 hores seran ben vives, gràcies comissió!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2020 18:50 #26 per anrool (Associat/da)
Haver-hi Xevi el normal és que no et deixin sortir de Girona, quin perill. Aquí tens un circuit ideal que és Girona-Olot, a l'inrevés és massa fàcil

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2020 07:58 #27 per xevifisio (Associat/da)
Gràcies per la proposta Anrool, t'animes a fer-ho? Ultimament veig per l'strava que estàs fent força volum, a veure si seràs el tapat d'aquesta edició...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2020 10:49 #28 per JoanCompte (Visitant)
Els que volen fer les 12 hores o les 24 hores, tenen permís? (Ho dic pel toc de queda -o cobrefoc o seny de lladre-).

Jo volia fer 100 km, però tardaré més de 10 hores i no podré estar a casa abans de les 10. Per tant, ja veig a venir que no podré participar-hi...

:cry:

Per què corro fons? Encara no ho sé...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2020 10:52 #29 per JoanCompte (Visitant)
Sabeu si tenim permís per córrer fins més enllà de les 10 de la nit?

Per què corro fons? Encara no ho sé...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2020 18:52 - 02 Des 2020 18:53 #30 per Dennis Teuling (Associat/da)
JoanCompte,

Em sembla que NO.
Tot i ser una mesura totalment absurda
(ara pot obrir Luz de Gas amb 500 persones, però no pots córrer sol a les 10:01 de la nit.. quina vergonya :grrr: :grrr: )

ja han dit que fins a després de reis no treuran el toc de queda.

Però no pots córrer de 7 a 19h? Teòricament queden 16 hores fora del toc de queda.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2020 08:29 - 03 Des 2020 08:31 #31 per JoanCompte (Visitant)

Però no pots córrer de 7 a 19h? Teòricament queden 16 hores fora del toc de queda


Fins fa poc no. Ara reviso el reglament i veig que sí:

Inici: Dissabte 12 de desembre de 2020 a les 6:00, hora de Barcelona (GMT+1)
Final: Diumenge 13 de desembre de 2020 a les 22:00, hora de Barcelona (GMT+1)
Lloc: Cadascú on li vagi millor

Proves:
- 24hores Individuals: Realitzar la màxima distancia possible durant 24h dins els horaris establerts. Per compensar les restriccions anti-covid, la prova de 24h no s’haurà de realitzar tota seguida. Es podrà realitzar fent diferents activitats (tracks) que sumin en total 24 hores (o menys), i s’hagin realitzat dins dels horaris establerts, encara que entre l’hora d’inici i final hi hagi més de 24 hores.
- 12hores individuals: realitzar la màxima distancia possible en 12:00hores seguides, dins l’horari màxim de les 24h
- 6hores individuals: realitzar la màxima distancia possible en 6hores seguides, dins l’horari màxim de les 24h
- 100 milles (160,94344Km): realitzar el menor temps possible per recórrer la distancia mínima de 100 milles.
- 100 Km: realitzar el menor temps possible per recórrer la distancia de 100 quilòmetres.
- 50 Km: realitzar el menor temps possible per recórrer la distancia a de 50 quilòmetres.


Doncs apa! A córrer!

Gràcies Dennis Teuling: si no hagués estat per tu, encara pensaria que la prova començava a les 12 i que no podria córrer!

Per què corro fons? Encara no ho sé...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2020 08:34 - 03 Des 2020 08:35 #32 per JoanCompte (Visitant)
Per cert: ja tinc l'Strava. El sé engegar i aturar, però no sé com es fa la vinculació que diuen...
Vosaltres ho sabeu? La tecnologia no és el meu fort...

Per què corro fons? Encara no ho sé...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2020 15:06 #33 per Dennis Teuling (Associat/da)
Me n'alegro JoanCompte!!

Això depèn del rellotge Garmin que tens...

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2020 15:16 #34 per Dennis Teuling (Associat/da)

Mona va escriure: Les inscripcions per a les 24h virtuals d'aquest any ja estan obertesles!!! :tada:

Teniu tota la informació a la pàgina web de les 24h, animeu-vos-hi!

Recordeu que enguany la inscripció serà una aportació voluntaria a través del repte que hem creat a migranodearena.org que es destinarà a la Fundació Miquel Valls en homenatge al nostre company Biel54.

Vinga, que la festa és a punt de començar!


Hola Mona!!

He vist que no hi ha cap link directe de la pàgina web de Corredors.cat, oi?
O no he sabut trobar-ho.

Si fos que no, potser seria interessant posar-ho per facilitar que la gent s'apunti.
(Si fos que sí, potser seria interessant canviar-me de ulleres :dry: )

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2020 18:02 #35 per JoanCompte (Visitant)

Dennis Teuling va escriure: Me n'alegro JoanCompte!!

Això depèn del rellotge Garmin que tens...


Jo vaig amb el mòbil... Que val? O no?
Es pot vincular?

Per què corro fons? Encara no ho sé...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2020 22:34 #36 per Dennis Teuling (Associat/da)
Hola Joan,

Doncs... hauria de ser encara més fàcil... però jo no tinc ni idea.

El que sí he vist que no són els aparells GPS més precisos..
Espero que un altre et pugui ajudar amb el tema tècnic!!

Ja has vist que avui han decidit que no podem sortir del poble el cap de setmana de les 24 hores :grrr: :grrr: :whip: :whip:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2020 09:15 #37 per Oriol_TBID (Associat/da)

JoanCompte va escriure:

Dennis Teuling va escriure: Me n'alegro JoanCompte!!

Això depèn del rellotge Garmin que tens...


Jo vaig amb el mòbil... Que val? O no?
Es pot vincular?


Hola Joan,

Jo entenc que si ho fas amb el mòbil, amb el gps activat i l'aplicació strava doncs ja està, no has de vincular res. Les vinculacions son per tal que altres rellotges/aplicacions pugin les activitats a strava, però tu ja ho estaràs fent directament a strava.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2020 15:32 - 04 Des 2020 15:34 #38 per JoanCompte (Visitant)

Hola Joan,

Jo entenc que si ho fas amb el mòbil, amb el gps activat i l'aplicació strava doncs ja està, no has de vincular res. Les vinculacions son per tal que altres rellotges/aplicacions pugin les activitats a strava, però tu ja ho estaràs fent directament a strava.


Ah, que bé!
Gràcies, Oriol_TBID. Llavors, només em caldrà pujar el fitxer gpx al web Triteamapp.com, oi?

La qüestió és que ens deixaran córrer. Espero superar els moments dolents (que segur que vindran a veure'm) i aprofitar els moments bons, per arribar i acabar abans de les 10 del vespre.

Que ja tenim una edat (només em falta un mes pels 60 anys!) :laughing:

Per què corro fons? Encara no ho sé...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2020 18:57 #39 per Oriol_TBID (Associat/da)

JoanCompte va escriure:

Hola Joan,

Jo entenc que si ho fas amb el mòbil, amb el gps activat i l'aplicació strava doncs ja està, no has de vincular res. Les vinculacions son per tal que altres rellotges/aplicacions pugin les activitats a strava, però tu ja ho estaràs fent directament a strava.


Ah, que bé!
Gràcies, Oriol_TBID. Llavors, només em caldrà pujar el fitxer gpx al web Triteamapp.com, oi?

La qüestió és que ens deixaran córrer. Espero superar els moments dolents (que segur que vindran a veure'm) i aprofitar els moments bons, per arribar i acabar abans de les 10 del vespre.

Que ja tenim una edat (només em falta un mes pels 60 anys!) :laughing:


Iep! Un moment, em pensava que estaves parlant de sincronització de rellotge cap a strava. Però si la cosa va per triteamapp.com el que necessites és sincronitzar el compte d'strava amb el de triteam per tal que les teves activitats d'strava es sincronitzin automàticament: un cop tinguis usuari creat a triteam, vas al teu perfil triteamapp.com/ca/perfil/ i hi ha un botó per sincronitzar amb strava, et demanarà les teves dades de login i es farà la sincronització.

Si no vols fer la sincronització o no te'n surts, pots pujar el fitxer gpx a triteam a Activitats > Creació manual.

Espero haver-te ajudat!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Des 2020 19:30 #40 per JoanCompte (Visitant)
Moltes gràcies!

Per què corro fons? Encara no ho sé...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.