24h d'Ultrafons en Pista de Barcelona en equip gran, 14-15/12/2024

24h d'Ultrafons en Pista de Barcelona en equip gran, 14-15/12/2024

23 Jul 2024 23:10 #1 per Mona (Associat/da)
El 21 de juliol a les 21h vam obrir les inscripcions a la 21a edició de les https://www.amicsdelhospitaldelmar.org/qui-som/24h d'Ultrafons en Pista de Barcelona , modalitat equip d'entre 7 i 24 persones.

Aquesta prova és 100% benèfica. L'objectiu és senzill: sensibilitzar i recaptar fons per a algun projecte, i córrer com més quilòmetres millor en 24 hores en equip, entre les 12 hores del migdia de dissabte 14 de desembre a les 12 hores del migdia de diumenge 15 de desembre. Cada equip pot repartir-se el temps que cada membre està corrent de la manera que millor els convingui segons el nombre de components, sempre i quan cada relleu sigui de més de 30 minuts.
Hi haurà diferents proves paral·leles que acompanyaran als corredors i corredores que estaran corrent les 24 hores individuals. Els equips fan molt de caliu per acompanyar els corredors individuals, generen un moviment a les pistes que els manté animats!

Desprès de l'èxit de l'any passat fent la celebració de la prova a les pistes de l’Estadi Serrahïma de Montjuïc, aquest any hi tornem!

Enguany es destinarà el 100% de la recaptació a la Fundació Amics de l'Hospital del Mar per a la recerca en l'ELA.

Es pot participar a les 24h corrent, però també animant, donant un cop de mà com a voluntari o fent una donació. Si us hi apunteu, aneu-nos explicant al fil com us organitzeu i com van els entrenaments, així començarem a compartir part d'aquest emotiu cap de setmana!

Ens veiem el 14 i 15 de desembre al Serrahïma! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2024 12:09 #2 per fandes (Associat/da)
Segur que hi som en aquesta disciplina! I espero que animant a les altres categories i com a voluntari. Moltes gràcies comissió per la feinada que feu!

24 Jul 2024 16:43 #3 per Jorfer (Associat/da)
Vinga que farem de nou una festa gran de les 24 hores i per una causa solidària.

Des de corredors.cat sempre diferents equips amb gent de diferent nivell a banda de tots els que organitza el grup de KmsxEla que seran uns quants.

Esperem que ManoloM gestioni l'equip de gent ràpida de l'associació com ha fet diferents anys,

Per la meva banda jo m'encarrego de gestionar l'equip o els equips en record dels nostres companys Zenon&Biel :kissheart: que ens van deixar per l'ELA ja fa un temps i, que, els tenim en el nostre record presents durant les 24 hores.
Si alguna persona associada vol participar en aquest equip, només cal que m'ho digui i l'apuntem.

25 Jul 2024 10:40 #4 per TtX (Associat/da)

Jorfer va escriure: Per la meva banda jo m'encarrego de gestionar l'equip o els equips en record dels nostres companys Zenon&Biel :kissheart: que ens van deixar per l'ELA ja fa un temps i, que, els tenim en el nostre record presents durant les 24 hores.
Si alguna persona associada vol participar en aquest equip, només cal que m'ho digui i l'apuntem.

Jordi un TtX per fer un relleu

29 Jul 2024 18:45 #5 per Jorfer (Associat/da)
Doncs TtX apunta't.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats