Comunicat davant la sentència del Procés

AA corredors cat logo 3e23c

En el dia d’avui, Corredors.Cat, com a entitat esportiva que defensa els valors de la solidaritat, la companyonia, la resolució pacífica dels conflictes, la llibertat d'expressió, el dret a decidir, i després de la sentència condemnatòria dictada pel Tribunal Suprem amb relació al procés obert contra els líders cívics i polítics catalans, volem manifestar el nostre rebuig cap a aquesta sentència ja que entenem que:

La presó no és la solució per a resoldre el conflicte que viu Catalunya. No ho ha estat la presó preventiva a la qual han estat sotmesos durant gairebé 2 anys i tampoc ho serà la presó dictada avui.

La resolució del conflicte que viu Catalunya passa, exclusivament, pel diàleg polític. I és per això que demanem a tots els responsables polítics que liderin un procés de diàleg i negociació per resoldre aquest conflicte, que inclogui l’alliberament dels líders cívics i polítics condemnats.

Des de Corredors.Cat també volem sumar-nos al suport i solidaritat cap a les famílies de les persones que són privades de la seva llibertat, i que ja fa dos anys que pateixen la seva absència.

Barcelona, 14 d’octubre de 2019

La Junta de Corredors.Cat