Convenis amb pistes d'atletisme: Cornellà i UCA

Benvolgudes i benvolguts associats:

Tenim signats convenis de col·laboració entre l'associació i dos clubs d'atletisme de l'àrea metropolitana per a poder utilitzar les seves instal·lacions.

Més avall us fem un resum de les característiques i beneficis d’aquests: 

Com més persones se’n puguin, millor.

Si hi estàs interessat caldrà contactar amb la persona de referència per cada club. Els interlocutors entre els clubs d'atletisme i l'associació són els següents:

- Cornellà Atlètic, persona de contacte: Jordi Fernández (Jorfer) 609371658 o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

- UCA (Unió Colomenca d'Atletisme), persona de contacte: Daniel García (Fandes) 676554087 o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

 

CORNELLÀ ATLÈTIC

Cornella Atletic 2ce9c

 

A inicis d’any hem signat la renovació per l'ús de les instal·lacions de les pistes d'atletisme del Cornellà Atlètic per l'any 2020.

Les tarifes són les següents:
- Preu anual 130 € (85€ a partir de l'1 de maig)

Cal evitar l'horari de tarda de dilluns, dimecres i divendres (de 18:00 a 20:00) per no coincidir amb l'escola d'atletisme, però en altres horaris s’hi pot anar en qualsevol moment, de forma individual o en petit grup. L'horari preferencial pels associats és dimarts i dijous a partir de les 18:00 hores.


L’interlocutor entre l'Associació i el Club d'Atletisme Cornellà és en Jorfer.

Tenim dret a l'ús de totes les instal·lacions de les pistes, inclosos el gimnàs i els vestidors.

   

UCA

UCA 3d80a

 

Hem signat conveni per a l'ús de les instal·lacions de les pistes d'atletisme de la Unió Colomenca d'Atletisme (UCA).

La tarifa serà la següent: abonament de gener a octubre 140 € (cada mes vençut l'abonament tindrà una rebaixa de 10€).

Drets de l'associat:
- Lliure ús de les pistes d'atletisme Antonio Amorós en el seu horari.
- Ús del gimnàs en horaris reservats per atletes de l’UCA amb supervisió de l'entrenador del club.
- Assessorament a l'atleta per part de l'entrenador, així com el seguiment d'un pla d'entrenament personalitzat als objectius que es marqui l'associat.
- Participació en els grups d'entrenament de l'UCA tant en horari matinal com vespertí.
- Descomptes directes a les curses organitzades pel club: Cros Amorós, 10k i Mitja o la Pujada a les Dues Pedres, així com gratuïtat als controls de 5000 metres.
- Informació i vot en l'Assemblea de l’UCA.

L’interlocutor entre l'Associació i la Unió Colomenca d’Atletisme és en Fandes.

 

Esperem que aquesta informació sigui del teu interès i te’n puguis beneficiar.

Si voleu fer algún comentari, suggeriment o explicar-nos el vostre feedback com a usuaris de les instal·lacions, ho podeu fer al següent fil del fòrum: http://www.corredors.cat/forum/49-temes-generals-ofertes/960382-convenis-amb-pistes-d-atletisme-cornella-pratenc-i-uca#991548

 

Comissió Esportiva de CoRReDoRS.CaT

Convenis amb pistes d'atletisme: Cornellà i UCA

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats