39a Marato de Valencia (1 desembre 2019)

39a Marato de Valencia (1 desembre 2019)

04 Nov 2019 00:48 #101 per joregar (Visitant)
Setmana 9/13 117 Kms

dimarts 2x6500 r:2' a 4'11"
dijous 6x1500 r:500m a ~3'59" r: a ~4'35"
diumenge tirada de 28 kms a 4'38"

Moltes gràcies Dennis, però no em fiques amb aquesta colla que deu n'hi do quins ritmes!! Jo lluitaré per un sub3 i no ho tinc gens clar. Tu tens mooolta més qualitat atlètica que jo però aixó sí, kms estic fent-me un fart :scream: El dia que faces la preparació adient ho petes. Encara que sembla que la muntanya és adictiva :evil:

Ànims sanguita, portes una preparació molt consistent.
Amb ganes de saber que ha fet super Jaume, sempre arriba a punt!

Ànims i salut!!

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2019 12:21 #102 per Dabit (Associat/da)
Bones,

Aquí torno després de dues setmanetes d'entrenament. La primera amb 114 km i no gaire qualitat i la segona en només 50 ja que el finde a Andorra va quedar aigualit per la pluja i la neu i només vaig poder fer una pujada al Pic Negre.

A falta d'un mes sóc conscient que no arribaré en un punt de forma òptim a València, però ara ja es tracta de recobrar sensacions i que las cames estiguin fresques. Petarem a gust però si pel camí us puc anar donant un cop de mà en el moment que m'atrapeu ja haurà valgut la pena.

Seguiu així, que esteu molt forts!

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2019 16:40 #103 per jaume86 (Associat/da)
Mola molt veure cada cop més "valencians" al fil i sé que encara en falten molts més! Enguany serem un fotimer de correcats corrent per l'antiga llera del Turia i, esperem, arribant sobre la màgia de les aigües de la Ciutat de les Arts i les Ciències. Intento buscar motivació però no aconsegueixo trobar-la després d'haver baixat finalment l'any passat de les 3h. Enguany hi estic lluny i tampoc podria fer de les meves millors marques en aquest ràpid circuit. Jo preferiria acompanyar algú però el meu mister crec que no em deixarà doncs vol que el que em deixi son els collons sobre l'asfalt...

Vinga animeu-vos a explicar les vostres setmanes i sensacions!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2019 17:43 #104 per jaume86 (Associat/da)
Setmana 11 de 15

Continuem acumulant bones sensacions, no estic on voldria però la progressió és evident i això és l'unic que m'importa ara mateix, anar acumulant entrenos i entrenos a les cames, sense prendre mal clar. Poder estar a la línia de sortida d'una marató ja és molt bona senyal per mi. El que passi després ja... la Sra marató és molt capritxosa!

Aquesta setmana ha estat clarament pervertida per la mitja test que tenia diumenge, així que d'interessant només vaig fer les sèries de dimarts, unes dures 6x2000 amb r=90" que havien de ser a 3:50 i amb prou feines vaig rondar els 3:55. De totes maneres, en vaig quedar molt content. Qui m'ho hauria dit a l'agost?? Jo, per suposat, no.

I ahir per Holanda, el dia es va aixecar rúfol, tapat i fresquet però sense pluja i el vent havia minvat respecte dissabte, on vaig aprofitar per fer una mica de visita a Amsterdam que no hi havia estat mai. Dit de pas, em va agradar moltíssim i hi vull tornar quan sigui possible, es posa entre les meves capitals europees preferides amb Londres i Berlin. Tornant a la mitja, mentre esperàvem els comapnys d'entrenament de la Hanneke va començar a ploure. La cursa començava en una hora ben estranya, les 14:35 i jo portava tot el matí nerviós. Tenia clara la tàctica: 4:10. La darrera cosa que vaig fer divendres abans d'adormir-me va ser mirar el temps que vaig fer a la mitja test de fa 2 anys, 1h29' al prat, recordo d'aquell dia que perseguíem de llebre l'estimat SuperMario guissona, que malauradament porta una mala ratxa de lesions. Aquella temporada em va ajudar tantíssim!!! També recordo que faltant un parell o 3 de kms va saltar el dani del grup i, kamikaze com sóc als dies D, darrera seu que vaig anar. És tot el què recordo. Doncs ja tenia objectiu per la petita mitja de Dordrecht, rondar els 90' i, per si de cas els kms no estaven exactament posats, sortir a 4:10 de garmin.

No hi ha massa a explicar, a la sortida érem uns 700 corredors que parlaven extrany però que es desitjaven success, success per aquí, success per allà... i jo xop de cap a peus, amb una samarreta interior de màniga llarga primeta però empalfadeta per no morir-me de fred. La resta de corredors, en màniga curta o tirants. Una amiga de la Hanneke tremolava mentre feien el compte enrera i la Hanneke es preocupava pq no passes fred. En aquells moments ja m'era realment tot igual, estil any passat a la mitja del mediterrani però amb uns 10º. Era un dia dur de collons però havia anat a allà precisament per això, a fer la mitja test, així que mirada felina, tret de sortida i a córrer. Primer km ràpid, la Hanneke em senyala un company seu que vol baixar dels 90'. Fem el primer km ràpid i veig que s'escapa, cap problema, em preocupa més veure la Hanneke darrera meu quan el garmin em pita 4:02. Ella també es vol acostar als 90' però té clar que no pas baixar-los. Em poso a fer la meva cursa, 4:10. I així van passant els primers kms. Entre el 5 i el 6 enxampo el grup de l'amic, em poso a remolc i evaluo durant un parell de kms. Curiosament, quan hi arribo em sento Kipchogue, grup encapçalat pel noi de marres i els 4 restants que es van obrint darrera seu, dos a cada costat. Arribo i em poso al lloc de Kipchogue a Monza, em fataven els dos de darrera per completar la fletxa de Viena. El km6 s'en va un pel, 4:14, i el 7 a 4:15 i, burro de mi, salto del grup. 4:10 jaume, 4:10. Però estàvem en una recta llarguíssima on es notava el vent de cara, em vaig qüestionar si havia fet bé de saltar, total a 4:15 aconseguia el sub90! No aconseguia apropar-me a dos corredors que anaven per davant, un de blau i un de taronja, però mantenia distancia, que ja era algo. Em van fer de referència molts kms. Aviat es va apropar a mi un corredor que anava al grup i havia parat a cordar-se bé les sabates. Al passar-lo jo, em va seguir fins a reincorporar-nos al grup. Suposo que al veure que saltava, va decidir continuar seguint-me. M'intenta donar conversa però no l'entenc pas. Amb el meu anglès macarrònic li dic que sóc de Barcelona i somriu, m'explica que l'any passat va fer 1h27' en aquesta mitja i que va venir a fer la marató, però que era llarga. Diu que de rellotge li van sortir gairebé 43kms i clar, que el 3h27' que va fer no era real, que era 3h23'... El felicito just en el moment que em sona el km9 a 4:19 i sento arribar per darrera el grupet. Espavila jaume, prous tonteries ja has sentit per avui! Torno a recuperar la distància que havia perdut amb la conversa sobre els de davant alhora que vaig deixant de sentir gent darrera. Aribo al km10 i hi ha un rellotge on hi veig un 41:i segons. Em ve un calfred doncs acabo de fer els millors 10k de la temporada. I el que queda... Mà a la butxaca i agafo el Maurten cafeina que volia provar en un dia important. Porto les mans gelades i mullades i no el puc obrir. M'hi barallo 500m i el torno a guardar. Al pas pel 11 recordo que porto un buff, potser amb l'ajuda de la tela... tampoc, joder!! el començo a mossegar i poc a poces va escapçant, cullons que complicat, estic perdent més energia de la que em donarà... finalment aconsegueixo una petita escletxa i ja el rebento i l'engoleixo. Quina textura tan peculiar tenen els maurten, recordo. Comença un tram de cursa amb alguns petits turonets. Com les cames no van sobrades abaixo el ritme, passeta curta per no fregir els quadriceps i quan arribo a dalt a seguir, 4:10. Els de davant comencen a sobrepassar gent, fet que m'il·lusiona, si almenys no puc pillar la dupla blava/taronja, intentarem passar els seus cadàvers. Sorpresa, una noia, doncs cap allà que vaig amb energia extra. Potser la passo al 15 o era el 16, no ho sé, a partir d'allà ja no miro el rellotge, només penso en el de davant i caçar-lo, i quan ho faig a pel següent, petits micro objectius que m'ajuden a no pensar en el mal de cames que tinc, amb els peus xops o que les samarretes em pesen el triple de l'aigua que porten. Al pas del km19 torno a veure el taronja de la dupla com a proper corredor, ara ja no se m'escapa penso. El tio al sentir-me arribar apreta, ja queda poc i potser té un canvi més o dos. Pues jo també, què caram, em vingut a la guerra del nord i batallarem fins el final. Cap al 20 el passo i inclús passo un altre corredor aviat. El següent em queda lluny i queda menys d'un km, apreto i apreto doncs veig que m'acosto i a 50m de meta el passo tot cofoi! A més, veig que el crono encara està en 27 així que de retruc, entre enxampar un i l'altre, baixaré del 88'. Arribo exhaust i gelat, recupero l'aire, bec l'ampolla d'aigua i refaig els darrers metres en busca de la Hanneke. La trobo al cap d'una estona, fa mala cara i ja ha passat força estona des que he arribat, per cert amb el seu amic baldat però ben aprop tot i que no m'ha passat. De fet, tret del primer km, no m'ha passat ningú. Li foto un bon crit a la Hanneke i la faig esprintar de valent fins a meta, potser em guanyat 5 segons, no massa, i tampoc li serveix de gaire doncs no aconsegueix fer marca. Li dic que és normal amb la merda de dia que havia reservat per mi! Somriu. Ràpid busca un dels seus entrenadors i pregunta si ha guanyat algo, primera de categoria F40, ella contenta i jo putejat, que m'haig d'esperar estona xop per la dutxa. Tornem al guardarrobes i veig que a la zona de massatges no tan sols no hi ha cua sinó que no hi ha ningú, doncs allà l'esperaré!! Em fan treure la roba xopa quedant en malles, m'assequen i m'abriguen i comença el martiri, per sort no apreta tant com el presi Barceruel ;) i s'hi recrea doncs no ve ningú. Fins i tot em pregunta si vull l'esquena, faci faci senyor, que aquí estiradet i calentet estic molt bé!! Finalment s'acaba, com tot en aquesta vida, recullo tota la roba xopa i descalç recullo la motxila. Hi porto roba seca... però no altres bambes. Algo és algo! I mentre espero la Hanneke recupero el telf i començo a enviar whats al mister i a la family. També m'adono que per NY ja corren i les notícies que m'arriben son molt bones. Encara queden moltes milles però els animals que l'han preparat brutalment bé sembla que estiguin en una marató plana, totes les projeccions ronden les 3h, acollonant! Així que entre whats i whats torna la Hanneke feliç amb un ram de flors i 60€, com molen les mitges d'aquí si reparteixen pasta!! Aquí hi haurien osties i tiempazos!!! Acabem la tarda amb un sopar amb uns amics seus, aquests si que son amics, bona gent i vetllada molt agradable per tancar el cap de setmana i la gran mitja que no esperava fer!

Però a seguir, malauradament aquesta setmana també quedarà pervertida per dos motius, dimecres tinc una prova d'esforç ben seria, a veure si m'haig de preocupar o no (com no ho estic) per les altes pulsacions. També influirà i molt la Behobia, que no és una cursa sinó un divertimento dins d'un cap de setmana ben especial, dels millors de l'any! Així que propera setmana fluixeta i la següent serà la darrera de càrrega, acabans amb la tirada llarga de 30kms dins de la mitja de l'espirall, que havia de ser la segona tirada però al mediterrani vaig plegar abans d'hora...

KMS SETMANALS: 76
KMS ACUMULATS: 840
MITJANA KMS PER SETMANA: 76

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2019 22:38 - 04 Nov 2019 22:42 #105 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs.. m'havia oblidat de tu Dabit, però pensava que només feies 30 kms... ara veig que acabaràs com sigui la marató.
Si pot ser sub 3h ja seria la hòstia!

joregar, et fico de ple en aquesta colla... doncs pertanys al petit sub-grup de sub 3h.
Però tens raó... sembla que el temps mitjà del grup VLC de Corredors.cat serà més a prop de les 2h50 que no 3h... quin nivell!

Per "no haver-hi massa a explicar" has escrit una autèntica crònica Jaume :laughing: :laughing:
Molt bona cursa, empaitant els meus paisans i amb una gran marca, més sabent d'on vens.
Ja ves que als holandesos no els agrada massa matinar... a més, tampoc ajudaria sortir a les 08:00 que calor no sol haver-hi.

Bé, cal seguir practicando la tàctica d'obrir els gels Maurten, i sobretot, no llencis per la borda tota la preparació aquest cap de setmana de la B-SS... amb risc de migranyes posteriors... i no per l'estrès!! :evil:
(ja sé que no sóc jo el més indicat per dir-t'ho :dry: )

Ja ens diràs el resultat del dimecres, que vulguis o no... ens tens una mica preocupats. No massa... però sí una mica!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2019 08:44 #106 per Jorfer (Associat/da)
Deu ni do l'aventura holandesa Jaume. Llegint el teu relat encara té molt més mèrit el teu resultat. La prova d'esforç segur que anirà bé, ja veuràs.

Vinga ànims a tots que porteu unes preparacions al·lucinants i, si el dia acompanya, fareu grans marques.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2019 14:40 #107 per quicu111 (Visitant)
buenas compañero al final voy a la maraton pero con el nombre de un amigo

jo corro per passar-m'ho be, quant corre me cansi tornaré al meu origen!! la btt que es la meva passió. Pero de moment esta aparcat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2019 20:26 #108 per rnou (Associat/da)
Companys, tinc un dubte, quan us faríeu el massatge de descàrrega la setmana de la Marató. En aquesta preparació no n'he fet cap encara.

Salut!

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2019 21:39 #109 per Toni VLC (Associat/da)
Bona nit, companys i amics.
En primer lloc, pense que he de disculpar-me per haver mig abandonat el fórum i, més, el fil de la marató de ma casa.
Fruit, totalment, de la impossibilitat d'entrenar fa que caiga en una sensació de buidor que m'impedix gaudir dels temes de córrer i preferixc allunyar-me.
Els companys amb els que tinc més relació ja saben que la lesió de l'any passat encara dura i he decidit fer net, no córrer res fins no estar en les millors condicions i tornar a enganxar-me.
Hui sols volia fer-vos saber que en menys d'un mes us podré animar a València, veig que hi ha nivell qualitatiu i competitiu enguany, com sempre, amb el capità Jaume86, vertader abandorat de la causa.
Amunt i promet passar-me més.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2019 22:07 #110 per jaume86 (Associat/da)

Toni VLC va escriure: Bona nit, companys i amics.
En primer lloc, pense que he de disculpar-me per haver mig abandonat el fórum i, més, el fil de la marató de ma casa.
Fruit, totalment, de la impossibilitat d'entrenar fa que caiga en una sensació de buidor que m'impedix gaudir dels temes de córrer i preferixc allunyar-me.
Els companys amb els que tinc més relació ja saben que la lesió de l'any passat encara dura i he decidit fer net, no córrer res fins no estar en les millors condicions i tornar a enganxar-me.
Hui sols volia fer-vos saber que en menys d'un mes us podré animar a València, veig que hi ha nivell qualitatiu i competitiu enguany, com sempre, amb el capità Jaume86, vertader abandorat de la causa.
Amunt i promet passar-me més.


Faltaria més Toni, sempre ets un excel·lent amfitrió!! Em sap molt greu que et perdis de nou la teva estimada marató però almenys amb el camí de Sant Jaume de Llevant has trobat una bona manera de sobre portar-ho.

Ramon, jo no sóc gaire amic dels fisios, de fet fa uns quants anys em vaig fer una descàrrega abans d'aquesta marató i els primers kms les sensacions a les cames van ser molt molt estranyes.

Dennis, encara no tinc l'informe de la prova d'esforç però va anar bé, de fet segons ells, molt bé. Però encara haig de millorar molt, intentaré fer-ne una altra a l'abril/maig i comparar-les tot esperant que hi hagi una evolució positiva.

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Nov 2019 22:27 #111 per xevifisio (Associat/da)
rnou, jo no el faria la setmana de la marató. Suposo que els últims 15 dies faràs molta baixada de km i les cames es van descarregant. Si només en penses fer 1, jo el faria una de les últimes setmana de càrrega.
Gaudeix el dia D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2019 12:36 #112 per rnou (Associat/da)
Gràcies, Xevifisio i jaume86, finalment no en faré cap amb el que em dieu. Ja tinc molt poca càrrega les setmanes que venen, i no em noto res extrany a les cames.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2019 18:06 #113 per Dabit (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: Doncs.. m'havia oblidat de tu Dabit, però pensava que només feies 30 kms... ara veig que acabaràs com sigui la marató.
Si pot ser sub 3h ja seria la hòstia!

joregar, et fico de ple en aquesta colla... doncs pertanys al petit sub-grup de sub 3h.
Però tens raó... sembla que el temps mitjà del grup VLC de Corredors.cat serà més a prop de les 2h50 que no 3h... quin nivell!

Per "no haver-hi massa a explicar" has escrit una autèntica crònica Jaume :laughing: :laughing:
Molt bona cursa, empaitant els meus paisans i amb una gran marca, més sabent d'on vens.
Ja ves que als holandesos no els agrada massa matinar... a més, tampoc ajudaria sortir a les 08:00 que calor no sol haver-hi.

Bé, cal seguir practicando la tàctica d'obrir els gels Maurten, i sobretot, no llencis per la borda tota la preparació aquest cap de setmana de la B-SS... amb risc de migranyes posteriors... i no per l'estrès!! :evil:
(ja sé que no sóc jo el més indicat per dir-t'ho :dry: )

Ja ens diràs el resultat del dimecres, que vulguis o no... ens tens una mica preocupats. No massa... però sí una mica!!


Bones, Dennis. Tinc per principi vital i atlètic que, si no és ja per lesió o perquè ja estiguis patint de manera no saludable, una marató s'ha d'acabar sempre. Creuar la línia ja és un regal que et fas per tots els mesos de sacrifici previs i dona igual el crono. Així que tocarà acabar-la gaudint del ambient :)

Sobre el fisio, jo em sento també molt carregat muscularment (però perquè sóc incapaç de fer un pla d'entrenament amb cara i ulls que posi en valor la necessitat de descansar) i és més que probable que aquesta vegada el faci a dues setmanes de la Marató. En cas de trobar-me fresc no el faria, encara que sé que hauria de ser just al contrari (i molts companys ho fan): anar el fisio abans de que tinguis les molèsties com a part d'un bon pla d'entrenament.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Nov 2019 19:41 #114 per andreugg (Associat/da)
Com cert article que va escriure mesie Dabit, en aquell cas parlant de la de Barcelona però això és aplicable a totes, és fer un check, hi ha molèstia? Baixem ritme, millora? Si continuar, no? Baixem més etc.

La marató és suficientment gran com per poder gaudir de milers de coses i lògicament patir, altre cosa es agonitzar d'això res. Jo opino com t'ha comentat el Dabit que surt a fer i encara que sigui baixant ritme que arribar a la meta ja és un regal. Jo reconec que arribaré a València en una estranya forma física, és la primera vegada que faig una marató per aquestes dates i estic una mica dessincronitzat jeje.

Però ves aniré a gaudir, com ho vaig fer per la mitja i el crono serà el de menys. TicTacTicTac menys d'un mes i allà estarem!

PD Desitjo que aquest cop els fotògrafs si que m'agafin pff és l'única pega que vaig treure de València no tenia més que dues fotos.

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2019 16:07 #115 per rnou (Associat/da)
Us deixo la setmana 11, tot bé muscularment. Divendres anava a rodar abans d'agafar el tren i descansar dissabte, però fotia molt de vent a les 5 del matí. I vaig fer mitja volta.
05.11. MA	CC	14,0 km	1:03:08	4:30/km	209 m	147 bpm	Rodatge 14km
06.11. MI	CC	15,8 km	1:09:40	4:24/km	227 m	145 bpm	Rodatge 1h:10
07.11. JU	CC	31,6 km	2:09:19	4:06/km	427 m	158 bpm	Tirada Llarga 2h10
09.11. SA	CC	20,6 km	1:41:21	4:55/km	574 m	142 bpm	Rodatge suau 20km
10.11. DO	CC	20,0 km	1:12:57	3:39/km	407 m	161 bpm	Behobia : 1:12:35 pos 199 . He pres un gel al 10, i no he agafat aigua, obrint la boca ja t'hidrataves.

5x Run		102,1 km	7:16:25	4:17/km	1.844 m	151 bpm

La setmana que ve serà molt complicada complir amb els entrenos, viatge a Edinburgh. M'he agafat l'hotel al costat de un parc de 2.5 km, però em toquen 11-15 a ritme marató dijous. També faré la mitja de l'espirall. Però vaja ja comencem la baixada.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2019 20:23 #116 per Carlos (Associat/da)
Nomes falten 3 setmanes! La majoria de la feina feta i ara toca equilibrar entrenos amb descans.

Resum setmana 11 de 14

Dilluns: 1x21100 a 4:14

Dimarts: Descans

Dimecres: 18kms incloent 1x10000 en 39:34

Dijous: 12000 a 4:57

Divendres: 20kms incloent 2x7000 a 3:58/4 amb 1x1000 rec 5

Dissabte: 10000 a 4:57

Diumenge: mati 10k Sabadell a 3:54 tarde 10k a 4:45

Total 103 kms

Objectiu valencia sub 2:57:41..........ja veurem...:great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Nov 2019 22:09 #117 per Pons (Associat/da)
Hola compañeros!! Me engancho al hilo, yo también iré a Valencia ?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2019 10:02 #118 per joregar (Visitant)
Setmana 10/13 110 Kms

dimarts 6x2000 r:2' de 3'56" a 3'47"
divendres 3x5000 r:500m a 4'09"-4'07"-4'03"
diumenge tirada de 31 kms amb 12 a 4'17"

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2019 10:37 #119 per ruben6 (Associat/da)
Ayer llegó el día, y me siento preparado para correr en Valencia, hoy tirada de 32,67km en 2h 04 19 a 3:48 (146ppm), haciendo 15' a 4:32 (129ppm) después 20kms a 3:47 (147 ppm) 5kms a 3:37 (149 ppm) 3kms a 3:32 (152ppm) y 5' a 3:42 (151ppm).

Queda una semana de preparación y luego bajada paulatina hasta el día 01/12.

Esta semana 117,2 kms, hasta ahora llevo 14 semanas:
Total Acumulado: 1293,71 km
Media Semanal: 100,78 km

MMPs:
2h42 31 Marató - 1h15 21 Mitja - 33:38 10km - 16:16 5km - 04:41 Milla ||09:30 3000m - 04:15.35 1500m - 02:40 1000m - 02:04.50 800m

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2019 11:01 #120 per Barceruel (Associat/da)
Buff. Impresionant! Quin nivell!! :scream: :scream:

Quina festassa ens espera a Valencia. I quantes MMPs cauran!! No pas la meva, això si.

No he anat escribint pero he anat llegint. No faré ara un recull de dades de la meva preparació però resumint:

Vaig començar d'un estat de forma molt lamentable i, tot i fer "pretemporada" al juliol i agost, no vaig començar l'especific massa fort. Tot i així, l'evolució ha estat positiva passant de fer un Sub42 justet a La Mercè a un 1h29 a la Mitja del Mediterrani. Allà ja vaig veure que dificilment estaría per baixar de 3 hores, pero l'evolució setmanal em feia no descartar-ho definitivament. Després, dues setmanes dolentes de sensacions que em van baixar molt la moral. Aquesta darrera setmana m'he retrobat amb unes sessions que tot i no ser molt dures m'han sortit molt fàcils. I ahir va tocar el test definitiu a la tirada de 30km, ja plantejada per a un objectiu de 3h05-3h10.
Vaig acabar molt content, amb una mitjana de 4:25/km pero acabant amb molt bones sensacions i fent els darrers 5km entre 4:20 i 4:10. Així que a Valencia miraré de pasar la mitja marató sobre 1h32-1h33 i després... "lo que surja".
Endavant, companys/es!!! :muscle: :muscle:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.