Sortides en Tri-BU Novatos Tardor 2010

Sortides en Tri-BU Novatos Tardor 2010

15 febrer 2011 16:00 #101 per juavalga (Visitant)
Bona noticia!!!  :yipi: :yipi:

Romero fins després de la marató no podré sortir en bici perque estic fora els cap de setmana però despres segur que m'apunte a alguna sortideta canyera!!
El tema ha estat tancat.
15 febrer 2011 21:41 #102 per ALBERT75 (Associat/da)
OK juaniku..... despres de la marató, ja li he  demanat al victor que vull morir cada finde sobre la bici.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2011 08:18 #103 per u_ktan (Associat/da)

OK juaniku..... despres de la marató, ja li he  demanat al victor que vull morir cada finde sobre la bici.


jo tinc unes quantes teories,.. amb o sense bici... les podem aplicar, ... saps que amb mi tens un voluntari  :yes:


El tema ha estat tancat.
16 febrer 2011 13:13 #104 per u_ktan (Associat/da)
entreno avui  :rules:

spinning + cinta   :oh:  :happy:  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:


:love: :love: :love: :love:

estic que se'm cau la llagrimeta  :party: :party: :party: tic impacient!!!!

Gràcies entrenadora!!!!  :happy:


El tema ha estat tancat.
16 febrer 2011 15:14 #105 per ALBERT75 (Associat/da)

OK juaniku..... despres de la marató, ja li he  demanat al victor que vull morir cada finde sobre la bici.


jo tinc unes quantes teories,.. amb o sense bici... les podem aplicar, ... saps que amb mi tens un voluntari  :yes:


mieeedoooooo .... tengoooo mieedooooooo

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2011 15:14 #106 per ALBERT75 (Associat/da)

entreno avui  :rules:

spinning + cinta    :oh:   :happy:  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:


:love: :love: :love: :love:

estic que se'm cau la llagrimeta  :party: :party: :party: tic impacient!!!!

Gràcies entrenadora!!!!  :happy:


Tu no aprendras mai no???? Cintaaaaa  :beurk: :beurk: :beurk:

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2011 17:05 #107 per juavalga (Visitant)

entreno avui  :rules:

spinning + cinta    :oh:   :happy:  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:


:love: :love: :love: :love:

estic que se'm cau la llagrimeta  :party: :party: :party: tic impacient!!!!

Gràcies entrenadora!!!!  :happy:


Tens sort que no estava per allà  :no: :no:
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2011 17:08 #108 per u_ktan (Associat/da)
ep!!!! que jo sóc molt aplicat  :oops:

,.. i si em diuen cinta... dons cinta  :he:  :P


El tema ha estat tancat.
16 febrer 2011 17:31 #109 per Altro (Associat/da)

dissabte btt, encara no tinc bici  :'(




U_Ktan si vols  et deixo la meva de bici es btt total xD pero si pots rodar amb ella cap amunt com faig jo a Collcerola te la deixo  :mdr: :mdr:  Entrenas cames al moment amb  la bici meva de 18kg jajajajaj :whip:



Salut!
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2011 17:32 #110 per ALBERT75 (Associat/da)
No em crec ke algú amb 2 dits de front  :whistle: :whistle: :whistle: t'hagi dit cinta

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2011 17:42 - 16 febrer 2011 17:44 #111 per u_ktan (Associat/da)

dissabte btt, encara no tinc bici  :'(


U_Ktan si vols  et deixo la meva de bici es btt total xD pero si pots rodar amb ella cap amunt com faig jo a Collcerola te la deixo   :mdr: :mdr:   Entrenas cames al moment amb  la bici meva de 18kg jajajajaj :whip:


:he: moltes gràcies,... però ja en tinc prou amb la meva btt,... i de la bufa que em vaig fotre dissabte,..  encara sento les riallotes de'n dragan amagat darrera uns matolls esperant el moment que passés per sobre la roca molla, enfotent-se i dient el seu,... "es que ho sabia, ji ji ji"  :whip:

encara em fa mal  :'(

No em crec ke algú amb 2 dits de front  :whistle: :whistle: :whistle: t'hagi dit cinta


no et passis que després saps que és molt agressiva i si ha de repartir,... reparteix a tort i dret  :beurk:


El tema ha estat tancat.
16 febrer 2011 17:46 #112 per NachoBP (Associat/da)

A veure  :party: Molt Bones Notícies  :party: :party: :party: :party:

Aquest vespre rodant pel Litoral m'he trobat primer amb en fast i poc després amb en NatxoBP ambdós tornant a suar la samarreta  :gasp:

Ben Tornats!!!


Pues SI senyoretes ja començo a rodar i recordar bones sensacions, aixo ha estat especialment  :grrrrrr: dur, llarg i precisament no gustos) Ara piano, piano i a creuar els dits, el meu repte 2011 es recuperar el to sense fer-me mal i el 2012 ja veurem.

Si tot va be espero fer La Tri de La Vila Super o Sprint
M'en alegro de veure tants reptes Challenge,  espero poder fer mini entrenus algun cop...

Gracies :love:

NachoBP
primer, corredor modest
despres, triatleta + modest
avui, "novato" orgullos!
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2011 17:47 #113 per nyef (Associat/da)
Ueeeeeeeeee

Ole Nachete!!  :love: :love: :great:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2011 17:48 #114 per u_ktan (Associat/da)
Ben tornat Nacho!!!!  :love:


El tema ha estat tancat.
16 febrer 2011 17:50 #115 per stone_apo (Visitant)

A veure  :party: Molt Bones Notícies  :party: :party: :party: :party:

Aquest vespre rodant pel Litoral m'he trobat primer amb en fast i poc després amb en NatxoBP ambdós tornant a suar la samarreta  :gasp:

Ben Tornats!!!


Pues SI senyoretes ja començo a rodar i recordar bones sensacions, aixo ha estat especialment  :grrrrrr: dur, llarg i precisament no gustos) Ara piano, piano i a creuar els dits, el meu repte 2011 es recuperar el to sense fer-me mal i el 2012 ja veurem.

Si tot va be espero fer La Tri de La Vila Super o Sprint
M'en alegro de veure tants reptes Challenge,  espero poder fer mini entrenus algun cop...

Gracies :love:


Ja ho vam dir Nacho...en 4 dies donant guerra....entrenem quan vulguis crack.... :great: :great:
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2011 23:48 #116 per fast (Visitant)

A veure  :party: Molt Bones Notícies  :party: :party: :party: :party:

Aquest vespre rodant pel Litoral m'he trobat primer amb en fast i poc després amb en NatxoBP ambdós tornant a suar la samarreta  :gasp:

Ben Tornats!!!


Pues SI senyoretes ja començo a rodar i recordar bones sensacions, aixo ha estat especialment  :grrrrrr: dur, llarg i precisament no gustos) Ara piano, piano i a creuar els dits, el meu repte 2011 es recuperar el to sense fer-me mal i el 2012 ja veurem.

Si tot va be espero fer La Tri de La Vila Super o Sprint
M'en alegro de veure tants reptes Challenge,  espero poder fer mini entrenus algun cop...

Gracies :love:

Nacho
Comença la festa : CHALLENGE COPENHAGEN 2012 :yes: :yes: :yes:
El teu debut serà  :party: :party: :party:
L´altre dia va ser un quart d´hora molt especial pel litoral...vaig oblidar el tendo per una estona i vàrem recuperar moments que feia temps no disfrutavem.A veure si em recupero aviat i planifiquem la temporada.
T´hem trobat a faltar...  :666: :666: :666:
A partir d´ara s´ha acabat drenar la birra a l´instant jojojojojo
Per cert, m´han planificat 10 sessions de ultrasons...li he preguntat a l doctora si podien ser seguides durant 24 hores :whip: :whip: :whip: estic fins la p p....
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 11:52 #117 per ALBERT75 (Associat/da)
Content de tornar a veure en Nacho i en FAST que comencen a tope.....  :great: :great: :great:

Espero compartir amb vosaltres aquest any alguna sortideta.. que sou molt grans.....

Yuki... a veure si et fo tcanya de veritat, perke ultimament els teus entrenos semblen de nena de 5 anys...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 11:57 - 17 febrer 2011 11:59 #118 per u_ktan (Associat/da)

Content de tornar a veure en Nacho i en FAST que comencen a tope.....  :great: :great: :great:

Espero compartir amb vosaltres aquest any alguna sortideta.. que sou molt grans.....

Yuki... a veure si et fo tcanya de veritat, perke ultimament els teus entrenos semblen de nena de 5 anys...


:rofl: hauria de buscar-me un cosí com tu per millorar-ho, no?  :he:

avui que plou, segur que en txevalga està convençut que és un bon dia per sortir amb la bici de carretera  :he:


El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 20:39 #119 per ALBERT75 (Associat/da)

Content de tornar a veure en Nacho i en FAST que comencen a tope.....  :great: :great: :great:

Espero compartir amb vosaltres aquest any alguna sortideta.. que sou molt grans.....

Yuki... a veure si et fo tcanya de veritat, perke ultimament els teus entrenos semblen de nena de 5 anys...


:rofl: hauria de buscar-me un cosí com tu per millorar-ho, no?  :he:

avui que plou, segur que en txevalga està convençut que és un bon dia per sortir amb la bici de carretera  :he:


te digo lo mismo perke el mateix dia tu en dragan i en txevalga vau fotre una nata

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 21:54 #120 per u_ktan (Associat/da)


te digo lo mismo perke el mateix dia tu en dragan i en txevalga vau fotre una nata


una?.. no... jo em vaig caure 3 cops  :he:

vet aquí la meva destressa  :whistle:


El tema ha estat tancat.