MARATEST 2016 21/2/2016

MARATEST 2016 21/2/2016

22 febrer 2016 13:14 #121 per bernaus (Associat/da)
Sempre m´ha semblat una magnífica idea la celebració de la cursa de Badalona en base a poder fer un test par la propera marató de Barcelona.

Enguany aixó era el meu cas, després de estar força temps parat per lesió al peu i el test m´ha sortit malament. He anat fins al km 22 a un ritme cómode i sense molesties, però a partir de llavors ha començat a queixar-se un cartíleg del peu i al km 25 he tingut que parar i anar caminant i retallant fins la zona de meta.

Després d´aquesta prova tinc clar que per mí s´ha acabat la participación a cap altra marató i segurament tampoc tornaré a fer mitjes maratons. Si que m´agradaria fer curses més curtes, sempre que em deixi la lesió del cartíleg.

He anat molt ben acompanyat en bona part de la cursa amb carsobe, francesc, obadia i xavher.

Grácies a la feina dels fotògrafs i dels speakers Correcats.

Ens veiem ben aviat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 13:40 #122 per curat (Associat/da)

Després d´aquesta prova tinc clar que per mí s´ha acabat la participación a cap altra marató i segurament tampoc tornaré a fer mitjes maratons. Si que m´agradaria fer curses més curtes, sempre que em deixi la lesió del cartíleg.

`
Molts ànims bernaus
A veure si trobes solució al tema del cartíleg  :arf:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 13:55 #123 per Dabit (Associat/da)
Bon dia, companys.

Ahir vaig sortir de la Maratest amb un dolç regust després d'aguantar pro bé el ritme de la llebre de les 3h. Fantàstic Del@, guiant i regulant just on tocava a una molt nombrosa grupeta que al final li va agraïr el treball entrant a meta junt amb ell.

Ritme que pensava que no podria fer per una pèsima preparació maratoniana i que nomès vaig patir al final després de gastar energies amb la xerrameca (d'això també es tractava). Sé que aquest any no aguantaré 12 km més a 4'15" en la Marató però ho provarem.

Us deixo fotos (un munt de nou...).

goo.gl/photos/52m9Kamm4Q3Y83sm7

goo.gl/photos/EoBkp2LDjkKkgph49

goo.gl/photos/fDs84hsyhVAYTXxMA

goo.gl/photos/y2ZByzVTR2zYcL727

goo.gl/photos/fwBNeBJASnzZSjfy5

Salut.


Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 14:03 #124 per R61 (Associat/da)

Sempre m´ha semblat una magnífica idea la celebració de la cursa de Badalona en base a poder fer un test par la propera marató de Barcelona.

Enguany aixó era el meu cas, després de estar força temps parat per lesió al peu i el test m´ha sortit malament. He anat fins al km 22 a un ritme cómode i sense molesties, però a partir de llavors ha començat a queixar-se un cartíleg del peu i al km 25 he tingut que parar i anar caminant i retallant fins la zona de meta.

Després d´aquesta prova tinc clar que per mí s´ha acabat la participación a cap altra marató i segurament tampoc tornaré a fer mitjes maratons. Si que m´agradaria fer curses més curtes, sempre que em deixi la lesió del cartíleg.

He anat molt ben acompanyat en bona part de la cursa amb carsobe, francesc, obadia i xavher.

Grácies a la feina dels fotògrafs i dels speakers Correcats.

Ens veiem ben aviat.


Segur que ens veurem aviat Ramón . Sempre n'hi ha alguna tiradeta per poder compartir i gaudir. Espero tenir el mateix valor que tu quan m'arribi el moment de no poder compartir curses amb tots vosaltres i saber expresar-lo de manera tan honrosa. Una abraçada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 14:20 #125 per FRANCESC57 (Associat/da)

Després d´aquesta prova tinc clar que per mí s´ha acabat la participación a cap altra marató i segurament tampoc tornaré a fer mitjes maratons. Si que m´agradaria fer curses més curtes, sempre que em deixi la lesió del cartíleg.


Una llastima bernaus, com un lluitador que ets, a veure si es pot fer alguna cosa, semble mentida que no es pugui fer res; ;  ; ;  però ja se que ho es mirat tot. Bé , , , segur que encara que sigui en distanciàs mes curtes, ens anirem veient MOLTS ANIMS  crack.  :love:

Ahir bon test per cada un de nosaltres per sapiguè on estem i que podem fer. Felicitar a l'organització, els speakers Debu i les fotos del carles.cat  :love:

Jo anava a fer 30 km a 5:41 però he estat lesionat des de el diumenge passat. Aixo a fet que al km 10.5 km decidís ( sabia decisió ), canviar i fer la de 15 km. He començat a ritme de 6 a veure com anava l'esquena i després decidir ,,,, ,,,, he anat bastant be, però no convenia forçar-la am tan de kms; per tant a partir del km  10.5, he canviat de ritme i he passat a 5, aixi acabar-la cansat. Bona i sabia decisió  :great:

Em fet un bon tram amb Obadia ( felicitats ) Xavher ( abraçada ), i el grans cracks de carsobe i bernaus. Un pler fer la xarradeta  :love:

pinelli31, m'alegro de la teva progressió, " OJO AL LORO ", cuidadín no forcis. Felicitar a tot@s que eu aconseguit l'objectiu. G3mma molt i molt bona cursa, felicitats.  :great:

Un pler saludar i xerrar em tanta gent pastanaga, i a alguns els hi vist MOLT MOLT forts i wapos  :love:

Molta salut companys.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 14:24 #126 per FRANCESC57 (Associat/da)


Us deixo fotos (un munt de nou...).



Gracies Dabit  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 14:28 - 22 febrer 2016 15:16 #127 per Dabit (Associat/da)

Sempre m´ha semblat una magnífica idea la celebració de la cursa de Badalona en base a poder fer un test par la propera marató de Barcelona.

Enguany aixó era el meu cas, després de estar força temps parat per lesió al peu i el test m´ha sortit malament. He anat fins al km 22 a un ritme cómode i sense molesties, però a partir de llavors ha començat a queixar-se un cartíleg del peu i al km 25 he tingut que parar i anar caminant i retallant fins la zona de meta.

Després d´aquesta prova tinc clar que per mí s´ha acabat la participación a cap altra marató i segurament tampoc tornaré a fer mitjes maratons. Si que m´agradaria fer curses més curtes, sempre que em deixi la lesió del cartíleg.

He anat molt ben acompanyat en bona part de la cursa amb carsobe, francesc, obadia i xavher.

Grácies a la feina dels fotògrafs i dels speakers Correcats.

Ens veiem ben aviat.


Sento llegir això, bernaus. A veure si hi ha sort i almenys pots anar fent i gaudint de les curses en petit format. Ànims.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 14:55 #128 per koldo (Visitant)
Gran cursa ahir. Enhorabona a l'organització, i magnífica feina de les llebres. Personalment vaig marcar al Del@ de ben a prop  :mdr: i ho va clavar.  :yes: Un plaer compartir kms amb rutxi, ivanko, RafaB, dabit, guiri, CarlosHB, Raúl Martínez,...

Com han dit la resta de companys, a millorar els estretors dels primers kms (si es pot), els avituallaments, i algun punt km mal posat.

Molts ànims, bernaus. Tant de bo es solucionin els teus problemes

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 15:10 #129 per Ramon_B (Associat/da)
Molts ànims Ramon, bernaus, espero que al menys puguis seguir gaudint de les curses mes curtetes.
Us poso l'enllaç a l'album de fotos de la Esther Peiroten Pinheiro

plus.google.com/u/0/collection/EpkgfB

694 Curses , 283 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 15:25 #130 per jordi mas (Associat/da)
Em sap greu Bernaus. Espero veure't a curses més curtes.
Ens veiem al sopar.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 15:46 #131 per cachirulo (Associat/da)
Animo Bernaus,ya me contaras en la cena a ver que es lo que hay. :great:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 16:18 - 22 febrer 2016 16:19 #132 per obadia (Visitant)
Hola!

Test realizat!, bon entreno amb gran companyia Correcat  :party:

El pla que tenia el cap, amb els consells que em va donar el DEL@, era fer els primers 15km a un ritme de 6 o mes i després intentar fer un progressiu, però no va poder ser, el genoll esquerre em va fer la guitza, a partir del km 22 més o menys,
així que vaig haver de baixar el ritme els últims KM. Tot i així vaig crear la meta amb 2:59:18 a un ritme mitjà de 6 el KM, el pla planejat, les sensacions van ser molt bones (a part de genoll que el cuidaré aquestes setmanes) així que cap a la Marató.  :yipi:

Tant a la primera com la segona volta vaig estar molt ben acompanyat amb el FRANCESC (recuperat del tot ) , XAVHER (Gran!!!) , CARSOBE (només uns metres  :mdr:) i el Bernaus (em sap molt greu, Molts anims!!, no tiris la tovallola encara).

Gràcies com sempre als fotògrafs. :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 16:23 #133 per RugbyMan (Associat/da)
Bernaus, molts d'anims company i esperem poder gaudir de la teva simpatia encara que sigui a les curses mes "petites"...que no només de mitjes i maratons viu l'home.

Diuen que els mes ràpids trien les distancies mes curtes...segur que aquest es el teu cas  :great:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 16:23 #134 per gorka (Associat/da)
Bona cursa ahir a Badalona, sobretot pels molts que la pensem en clau d'entrenament.
Com que sé que els organitzadors es llegiran aquest fil em permeto algunes suggerències: senyalitzar millor on és el guardaroba des de la zona de sortida, hi havia bastants desorientats i fer els avituallaments una mica més llargs... en dues ocasions vaig haver de parar per a poder agafar beguda i no anava en un grup nombrós. Per la resta, bona organització i bona cursa.

Vaig sortir amb en jorfer (quin embolic que duies amb el Fore, company!) però de seguida em vaig avançar uns metres al grup doncs anava molt incòmode en un grup tan nombrós. Vaig poder córrer tranqui·lament tota la cursa al ritme previst, alguns segons per sota de 5' i vaig acabar just per davant de la llebre amb sensacions que no eren les millors del món però de les que no em queixaré.

Com a anècdota queda que vaig rebaixar en uns segons la meva marca de 30Km (no compto els passos pel Km.30 de les Maratons).

La propera serà ja la Marató de Barcelona.


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (89): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 16:29 #135 per waterpoler (Associat/da)

Sempre m´ha semblat una magnífica idea la celebració de la cursa de Badalona en base a poder fer un test par la propera marató de Barcelona.

Enguany aixó era el meu cas, després de estar força temps parat per lesió al peu i el test m´ha sortit malament. He anat fins al km 22 a un ritme cómode i sense molesties, però a partir de llavors ha començat a queixar-se un cartíleg del peu i al km 25 he tingut que parar i anar caminant i retallant fins la zona de meta.

Després d´aquesta prova tinc clar que per mí s´ha acabat la participación a cap altra marató i segurament tampoc tornaré a fer mitjes maratons. Si que m´agradaria fer curses més curtes, sempre que em deixi la lesió del cartíleg.

He anat molt ben acompanyat en bona part de la cursa amb carsobe, francesc, obadia i xavher.

Grácies a la feina dels fotògrafs i dels speakers Correcats.

Ens veiem ben aviat.


Molts ànims Bernaus!! A fer bondat i a recuperar el més aviat possible. Segur que podràs tornar a fer alguna coseta, fins i tot una mitja!!  T'ho diu un lisiat de llarga durada!! ;-)

Tocat des de l'abril de 2005 per una condropatia rotuliana. Ara em dedico a piular pels micros a les curses i a l'organització amb Gaudium Sports: la Maratest de Badalona (21/02/2016, 30 i 15 km www.maratest.com ) i el Correbarri (16/10/2016, 10k per Districtes...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 20:03 #136 per Del@ (Associat/da)
Guiri, RafaB, Dabit i Koldo, gràcies a vosaltres, com sempre un plaer poder ajudar als companys i ahir amb tant correcat al grup era molt més fàcil.Molta gent de nivell a la barqueta, segur que a Barcelona i Roterdam ho fareu de conya  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 20:45 #137 per Jorfer (Associat/da)
Bernaus, em sap greu que hagis de parar, però segur que amb un temps de repòs trobaràs alguna solució com a mínim per a fer mitges, ja veuràs. Pensa en positiu i trobaràs la solució.  :great: :great:

Gorka doncs si, no sé que va passar però crec que al final era qüestió de no trobar bé el satèl·lit  :oops: :oops: Bon entreno.

I estic d'acord amb el Dani, les tirades llargues són tirades llargues i per a treure un ritme mitjà més lent que el gran dia que estem preparant des de fa moooltes setmanes.  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 20:47 #138 per guissona (Associat/da)

Sempre m´ha semblat una magnífica idea la celebració de la cursa de Badalona en base a poder fer un test par la propera marató de Barcelona.

Enguany aixó era el meu cas, després de estar força temps parat per lesió al peu i el test m´ha sortit malament. He anat fins al km 22 a un ritme cómode i sense molesties, però a partir de llavors ha començat a queixar-se un cartíleg del peu i al km 25 he tingut que parar i anar caminant i retallant fins la zona de meta.

Després d´aquesta prova tinc clar que per mí s´ha acabat la participación a cap altra marató i segurament tampoc tornaré a fer mitjes maratons. Si que m´agradaria fer curses més curtes, sempre que em deixi la lesió del cartíleg.

He anat molt ben acompanyat en bona part de la cursa amb carsobe, francesc, obadia i xavher.

Grácies a la feina dels fotògrafs i dels speakers Correcats.

Ens veiem ben aviat.


Osti Ramon, collons, això si que no m'agrada. Desitjo que sigui una falsa alarma i et puguem veure fent mitges, maratons, ultres i el que faci falta.

Molts ànims, maco.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 20:54 #139 per jordi mas (Associat/da)
Finalment he trobat el fil, que resulta que estava amb les mitges, doncs no sé si li toca estar aquí , perquè els 9 km de més costen bastant d'esforç de fer.
Bona jornada la d'ahir, que per molts va ser un gran entrenament de cara a la marató. Abans de la cursa vaig trobar al Polgi al que envio una forta abraçada desitjant que el Pol es recuperi aviat i pugui fer una gran marató.
Jo vaig adaptar el pla d'entrenament el millor que vaig saber, fent una primera volta amb el grup de les 4 hores i una segona volta a 5:10.
He de dir que va ser més agradable la primera volta en la que va  em agradar compartir una part amb el Joaquim, i després quan vaig decidir avançar la llebre per evitar la massificació també vaig tenir la sort que em van acompanyar l' R61 i la G3mma.
La segona volta va ser més pesada havent de fer-la en solitari, però era el que m'havien recomanat, i així ho vaig fer.  Almenys vaig coincidir una estona amb la Sabadellenca , tan simpàtica com sempre, i vaig poder assolir el ritme previst.
A l'arribada  no podia faltar el Dabit fent fotos (penso que he coincidit amb ell tots els caps de setmana que portem de 2016), i en aquesta ocasió també hi era el Ramonb.
Gràcies als dos i a la resta de fotografs !!

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 21:14 #140 per jramon (Associat/da)
Gracies als fotografs. Sobretot al Carles que sempre et ve a trobar. No saps la de records que tinc gracies a tu.

Bernaus, no et precipitis i fes bondat. Una abraçada company.

Jo estic entrenant al meu germà per la marató de Barcelona i haviem de fer aquesta a 4:56. Així que aquest ritme tota la estona fins a la meta. El meu efecte gaseosa ha patit com mai, pero aquesta vegada ho he dominat.

Un plaer veure-us a tots

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.