MARATEST 2016 21/2/2016

MARATEST 2016 21/2/2016

21 febrer 2016 16:50 #101 per Ramon_B (Associat/da)
Maratest 15 Km aquest matí a Badalona. Dia de sol i bona temperatura per córrer, només una mica de fred abans de la sortida 
Bona organització i gran ambient pre-marató de Barcelona.
He sortit amb la barqueta del Barcelona92 a ritme d 5'20''/Qm pero era complicat anar amb un grup tant numerós i els he deixat marxar una mica. Després ja no hi ha hagut manera d'atraparlos  :whip:.

Temps 1h21'21'' a ritme de 5'26''/Qm una mica mes lent del que volía però ho dono per bo  :whistle:.

Moltes gràcies als fotògrafs i animadors. Avui animadors/ speakers de luxe Waterpoler i Debutante

Ens veiem divendres al sopar  :great:

694 Curses , 283 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2016 17:12 #102 per per (Associat/da)
Bueno, ya me siento mejor! Después de sufrir en la media de Barcelona necesitaba una cursa con buenas sensaciones.

El Maratest me ha salido muy bien. Con la ayuda de Jorfer los primeros 8 km y Marcus los siguientes 7 km he podido mantener el ritmo previsto y no embalarme  :party:

Después, los últimos 15 a mi ritmo, muy bien, acabando el último km a 4:00.

El plan era hacer 8 km a 5:00 (me han salido a 4:53), después 7 km a 4:50 (me han salido a 4:43), después incrementar ritmo un par de km (me han salido 4:39) y el resto a ritmo maratón, 75% VAM, a 4:29 (me han salido 4:24).

Justo lo que necesitaba para coger confianza después de la media de Barcelona, vamos vamos vamos  :great:

10000    40:23 (Nassos 2013)
21097 1:28:48 (Barcelona 2015)
42195 3:09:30 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2016 17:23 - 21 febrer 2016 18:31 #103 per Jordi (Associat/da)
:party:  :party: hem arriscat i hem guanyat, llastima que avui no era el dia D, si no el Paral·lel hagués estat el jutge per dictat la sentencia final 3h30 sí o no  :neutral: :^^:

Arribem tard a la foto i saludem alguns correcats que van a deixar les bosses, fem alguns exercicis de mobilitat i un petit per no dir simbòlic escalfament fins els lavabos  :^^:

Anem a la sortida i no veig a ningú, ni la banderola de 3h30 ni res  :beurk: finalment apareix i es queda massa endavant, agafo el lateral i aconsegueixo arribar bastant a prop  :yes:

Sortim a ritme i passen els kilòmetres perfectes, però el grup es molt nombrós i jo vaig dels últims cosa que no macava d'agradar en arribar les pujades (sobretot el pas del pont) encara s'allunya més la banderola que m'ha de donar la seguretat. Com qui res arribem al primer avituallament que faig per fora sense agafar aigua degut al kaos del gran grup, agafo una ampolla del terra ja que no puc deixar passar cap avituallament amb la calor que fa  ;)
Continuem, però sembla que el grup va massa ràpid i vaig tota l'estona fent parcials estranys 4:50, 5:05,... un pronòstic de gran petada i més si no aconseguim contactar amb el grup i quedem en terra de ningú  :beurk:

Anem fent una mica mosca, però cal entrenar el coco ja que a la marató es molt probable que em passi quelcom semblant i ho hem de superar. L'avituallament del Km 10 ja vaig bastant despenjat del grup i puc agafar aigua "sense problemes" (són una mica curts pel meu gust).
Anem passant kilòmetres i cada vegada anem millor i es que hem pensat que després del Km 15 marxarà gent i es el avituallament clau, ja que hem prendré el gel i necessito contactar amb la banderola sigui com sigui.
Dit i fet en el Km 14 per fi puc contactar i posar-me a l'esquena d'en Jorfre i això hem dona una seguretat extra que fa que decideixi passar per tenir via lliure en l'avituallament del Km 15, així passa i puc avituallar-me sense problemes, prenc el primer gel i noto que es una mica tard pel sobre esforç fet en agafar i passar el grup  :beurk:
El grup em passa i definitivament torno a perdre el contacte al pont, espero que el ritme no caigui tant ja que tot just estic a una mitja i no pot ser  :whip:
Anem aguantant i poc a poc ens anem trobant bé, però tot el tram de la vora del tren el farem bastant en solitari i el pitjor serà la tornada on el vent es notarà de cara.

Els ànims dels companys en aquesta anada i tornada són bàsics e intent-ho buscar-ho; el primer es en Hansi que ja torna quan jo tot just començo, el segon es en jordi mas que m'enfonsa  :666: amb la frase "va que se t'escapa", si hagués tingut més força l'hagués dit algun improperi  :love: i no es fins la tornada on el duo Oriol_... i Alba em fan aixecar la vista de l'asfalt i tornar a mirar endavant; potser el gel també comença a fer efecte, però ja anem llançats amb el que serà el títol de la cursa "atrapa la bandera" :yes:

Anem passant corredors i ja tenim força per anar saludant: en carsobe, en esquimal, la G3mma, el pinelli31,... espero que ells tinguin l'extra que necessiten, jo amb el creuament de gestos i mirades l'estic tenint  :yipi:

No ens anem adonat i ja estem arribant al Km 25 on em prendré el darrer gel que em farà volar  :mdr:
Tornem a tenir aquella sensació tan maca d'anar avançant corredors i aquells moments de debilitat mental ara ja no i són i van acompanyats d'unes cames que sembla que no tinguin problemes en accelerar per avançar més corredors  :great:

Finalment al Km 29 llarg aconseguim passar la barqueta amb la banderola i es que anem fent una serie de 1Km per agafar moral  :he: el míster Pablo em te com un brau i jo no em se controlar  :oops:

Arribada a meta esprintant i es que no tan sols baixarem de 2h30 sinó que farem un sub2h29 aturant el crono en 2h28min53s  :party: :party: MMP i amb unes sensacions de força mental i física que espero es puguin repetir el dia D, ja que tornarem a arriscar  ;) :beurk:

Petita salutació amb el grupet de 3h30 i ni cas d'en Jorfre  :666: que va agafant adeptes pels seus 3h25 "si acabeu avui bè la marató 3h25 si acabeu malament 3h30-3h35", he acabat bé però he anat forçat per tant em quedo amb el 3h30 i gracies  :yes: Trobo en Hansi estirant i l'hi comento la MMP i que arriscarem 3h30, em torna a dir que no l'hi agrada, però que hi farem "ets un arriscador nat"  :oops:  :love: ell comenta que no està tan fort, però es que la seva guerra amb el crono es de segons i jo encara estic a la de minuts  :rofl: :rofl:


Perquè critiqueu us deixo els temps de pas i el track:
connect.garmin.com/modern/activity/1058098141


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2016 17:43 #104 per jordi mas (Associat/da)
JRDI69 qui és el Jofre ?  :whistle:
És un correcat nou?

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2016 18:33 - 21 febrer 2016 18:46 #105 per Jordi (Associat/da)
Arreglat  ;), ja saps que m'agrada treure lletres als jordis  :rofl: :rofl:


Salut!
Jordi

EDITO: Adjunto temps de pas definitius amb ball de posicions

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2016 19:24 #106 per Jorfer (Associat/da)
Aquí Jofre  :666: :666:
Veig JRDi69 que has fet una cursa que segur que t'ha curtit pel gran dia, però pensa que la marató comença al 30/35 així que no et deixis portar per l'eufòria.  :yes: :wink2:

Doncs he fet totes les participacions de la Maratest i és la primera vegada que he fet de llebre oficial, doncs a les anteriors quatre vaig ser guardaespatlles del ManoloM al grup de 3h15. Aquest cop els meus guardaespatlles han sigut el Polgi de principi a fi i en Jaume86 els priemrs 20 kms Moltes gràcies a tots dos  :love: :great:

En quan a la feina el ritme és fàcil de calcular en el meu cas (4:59/km) i sort d'això doncs no sé per quina raó avui el Garmin l'he tingut en milles i el ritme mitjà m'ha despistat molt, així que he tirat del temps total per a controlar ritmes. Sort que tinc la mania de córrer amb dos rellotges per imprevistos  :whistle: :whistle:

He acabat molt content amb la satisfacció d'ajudar a la gent. Moltes d'aquestes persones que els he servit de referència durant la cursa ho agraeixen al final i t'omple d'orgull.  :yes:

Organització molt bona en tot, excepte en la col·locació del cartell dels kms 7/22 que no hi eren al seu lloc (segur que n'hi ha alguna raó doncs el 8/23 el compensa).

Propera parada la Mitja de Gavà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2016 19:41 #107 per CarlesCat (Associat/da)
Hola amics, aquí deixo unes FOTOS d’avui de la Maratest, aquest any he corregut y la majoria estan fetes a voleo.  ;)

picasaweb.google.com/102183218971118398241/Maratest20161
picasaweb.google.com/102183218971118398241/Maratest20162
picasaweb.google.com/102183218971118398241/Maratest20163
picasaweb.google.com/102183218971118398241/Maratest20164

Moltes gràcies als voluntaris i animadors. 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2016 20:08 #108 per stone_apo (Visitant)
Bon matí avui per fer de llebre a la Maratest a ritme de 4'37'', una meteo molt bona i tot i que semblava que faria calor al final no n'ha fet gaire.
El resum és ràpid, tota la cursa a ritme agafant un màxim de 15'' de coixí i xerrant amb el company Javi que va sobradíssim per la marató. Cames carregades cap al final de cursa i arribant en 2h18'25''.

Ens veiem a la propera.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2016 21:24 - 21 febrer 2016 21:28 #109 per Hansi (Associat/da)
Avui ha estat un dia agradable de poder xerrar amb tants companys i companyes correcats :love:. La Maratest me la prenc amb tanta tranquil·litat com un entrenament (almenys això és per la majoria dels que fem la de 30 km), així el cap està més relaxat que els dies que un vol sortir al màxim.

A la Maratest dóna gust participar perquè, malgrat que el volum de participants és considerable, està molt ben gestionada pel que fa a espais i serveis. Alguna aglomeració (lògica), però molt assumible. I els dos speakers són :love: :love:...

En moltes converses d'avui han sortit els típics dubtes sobre el ritme el dia de la marató, satisfaccions i decepcions per l'entrenament d'avui. Alguns que heu corregut més ràpid del que volíeu o del que és aconsellable, o aquells que no sabeu si esteu massa justos per l'objectiu que us volíeu marcar: tingueu present que el dia 13 de març farem 12 km i escaig més que avui (jo no, que avui n'he fet 32,3 :mdr:), i si seguim amb aquestes temperatures, el primer factor de correcció al nostre objectiu l'haurem de fer el 12 de març al vespre, veient la previsió meteorològica a les notícies :wink2:.
(per cert, aquest consell, sóc el primer que se l'ha d'aplicar, perquè fent maratons, la calor em destrossa, i anar just, hi vaig tant com molts/es...o més)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2016 21:36 #110 per NACHOSBOYS (Associat/da)
JRDi69 estàs molt fort! Aquesta marató pot ser la teva.

Som-hi!!

Xavi

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2016 21:39 - 21 febrer 2016 21:49 #111 per Del@ (Associat/da)
Carles, gràcies per les fotografies  :great:

Aquest matí he pogut tornar a ajudar a companys a fer els seus objectius, en aquest cas a portar un ritme de cara a fer sub 3 hores a la Marató. No tinc cap dubte que amb la qualitat que hi havia al grup entres setmanes, si la temperatura ens respecte, ho acoseguiran, ja que he vist molta gent amb ganes de córrer més i més ràpid.

Havia participat en la primera i tercera edició d'aquesta cursa. A la segona, per lesió, vaig ajudar a un company a fer la segona volta. Així que el recorregut el tenia per la mà. Tocava anar a 4'16" i la veritat és que a la primera volta hi ha hagut moments que costava frenar-se ja que el grup de corredors era important i era fàcil anar una mica més ràpid del que tocava. Aquest fet, juntament amb que per facilitat meva ho quadrava més a 4'15", ha fet que la primera volta passés amb uns segons de menys del que volia (1.03.35)

La segona volta, ja amb més comoditat i veient com alguns companys feien la cursa en progressió, la cosa ha quadrat millor (1.03.49) per un temps total de 2.07.24, rebent els agraïments dels companys de barqueta de gran nivell que tenia el plaer de portar avui i que m'han anat animant durant els 30 km. Gràcies.

He de reconèixer que aquesta setmana he estat malalt fins divendres, així que al sortir tenia el dubte de com et trobaria però tot ha anat bé. Fins la propera.

Crec que l'organització de la cursa està molt bé i com ens han tractat a les llebres també. Jo això del km 7 no ho he vist que a les curses sense ulleres vaig  :glasses: i fent de llebre miro més el GPS que una altre cosa  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2016 21:41 - 21 febrer 2016 21:43 #112 per pinelli (Associat/da)
eppp !! tirada llarga feta .. i amb exit ..  :party:
bona temperatura per correr avui a badalona .. la idea era fer la primera volta amb la llebre de 5:40 i despres si anava comode tirar una mica mes rapid .. despres de fer la reunio d'estrategia  pre cursa amb l'equip ELAskamot24H cafe , magdalenes etc .. sortida sense escalfar (ja tinc prou amb 30 kms ) amb la llebre ramonBDN .. a un ritme comode tot i anar una mica frenat .. pero aixo va per llarg .. erem uns quants el que teniem previst fer la primera volta a 5:40 .. la realitat es que no hi havien ningu al km 10  :whip:  bueno , si .. david c i som , que despres d'una llarga lesio ha fet els 15km i amb molt bones sensacio crec ..  (gracies pels consells )  ;)

.. al km 15 començo la meva aventura cap al davant a 5.30  pero comença una puntxada al besso esquerre  :grrrrrr: .. de tant en tant em puntxa i molt .. bec un got de isotonica i sembla que pasa .. agafo a joaquin i fem uns kms junts i una llarga xerrada  :mdr: ..     continuo cap el davant i em trobo a una companya mossenaire del california   :love: ,,.. xerrada i a per un altre .. començo a notar les cames cansades pero els kms van sortint a 5:20 .. al 23 paso a g3mma i r61carsobe em passa com una moto   :surprised: ( suposso que la lesio es historia )  ;) .. em quedo sol fins que apareix jordicp3 .. que ha marcat un ritme una mica mes rapid i que m'anava molt ve ..  es nota l'experiencia maratoniana de la gent .. amb ell continuo fins el final a ritmes de 5:10 i l'ultim a 5:00 .. aixi que molt content de fer el test que m'ha servit per obrir els ulls i veure que una marato son paraules majors ..

m'ha agradat moltisim el treball de la llebre ramonBDN que a l'arribada l'hem fet un aplaudiment de  :surprised:
tambe felicitar a obadia que ha fet tambe un molt bon test que espero que li deixi les coses clares .. faras marato  :mdr:
r61 a la marato ho faras molt be .. podem fer una bona barqueta .. 3:55h
xavher , molt bona cursa sense objectius  8)
francesc .. ets un crack .. millor 15km que 30 i trencar-te .. molt bona decissio ..  ;)
carlsobe molt bona progresio,  avui una moto m'ha passat ..
jordicp3 un plaer compartir kms .. i molt bona entrada a meta  :love: .. ( tinc fotos teves de l'entrada .. privat i les passo  ;) )
ah!! un plaer tambo poder saludar al tram dd'anada i tornada a tants i tants correcats ..  :love:  i agrair el treball dels nostres fotografs  :great:

fins un altre ..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2016 22:03 #113 per guissona (Associat/da)
Em sembla una prova molt ben muntada i organitzada de manera impecable. Amb tots els serveis que un que prepara una marató agraeix quan està fent una tirada llarga.

Només hi ha el perill de caure en la temptació de córrer més del que toca pel fet de fer-la amb colla i no en solitari.

Si li afegim que els meravellosos speakers i les fantàstiques llebres són de la casa, la cursa ja passa a ser d'onze sobre deu.

Només hi poso una pega que penso que té molt fàcil solució: els punts quilomètrics haurien d'estar posats a terra i no a la farola més a prop d'on cau el km perquè es corre el risc de que passi com el qm7/22 que tenia gairebé km i mig.

Enhorabona waterpoler i companyia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2016 22:32 #114 per Guiri (Associat/da)
Em va agradar molt la cursa avui, gràcies als speakers, fotògrafs, llebres, public, i voluntaris.

Volia provar a sortir amb la barqueta de DEL@ (gràcies, va fer una feina perfecte!) i veure de concretar el ritme de Barcelona - més que confirmar el ritme de 3h10, volia descartar definitivamente buscar el sub3h... Vaig gaudir molt els últims metres, quasi tota la barqueta va arribar junts a la linea de arribada, aplaudint a Laura, la primera dona, i Roger, fent 2h07´20.

Només una queixa: vaig tenir que aturar-me completamente dues vegades per prendre aigua, anava amb la barqueta i ha havia pocs voluntaris, i pocs taules per a tots.

10k - 38:54 (Bombers 2017)
21.1k - 1:26:48 (Colomenca 2017)
42.2k - 3:05:40 (Dublin 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2016 23:31 #115 per ERIC (Associat/da)
Bona nit

avui ha participat a la cursa de 15km, era el primer cop que la feia, i durant els 4 primers Km per anar assolint el ritme que volia agafar i ha costat una mica, pero poc a poc ho he anat aconseguint, , del 4 km, al 10 he anat a un bon ritme,i he punxat una mica, del 10 al 12,  els darrers tres els he fet millor, temps final 1h 2´16 seg, ritme 4´10, que es el que volia, fer, i a dia d´avui és el que puc fer.

Com aspectes positius, he mirat poquet el rellotge, i no crec que hagi defallit gaire, potser un parell de Kilometres,  i en general cursa molt ben organitzada, tot i que alguns KM,, jo crec que hi eren pero no sè si el vent o  per altres moitus, però alguns no els he vist, potser no estava prou atent

Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 10:14 #116 per jordicp3 (Associat/da)
Bon dia!

Bona Maratest! Bon entreno!

Cursa quasi en paral.lel amb Pinelli31 :love: Primers 20 km a ritme de 5.40/km amb el grup de Ramon Bdn ( No t'ho he dit en privat a l'acabar la cursa però ho dic públicament aquí: GRAN FEINA! Jo miro molt el rellotge i avui quasi no ho he fet). Després progressiu per acabar al voltant de 5 i poc el km. ( 1h 25' la primera volta, al voltant 1h 22' la segona volta).Espero no haver-me desgastat en excés per intentar el 3:45 a Bcn.

Com a únic punt millorable, com ja s'ha dit, els avituallaments, i sobretot el de beguda isotònica, en el qual t'havies d'aturar i fer cua. Per la resta molt bé!

Salutacions

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 11:35 #117 per Dani (Associat/da)

Bona nit

avui ha participat a la cursa de 15km, era el primer cop que la feia, i durant els 4 primers Km per anar assolint el ritme que volia agafar i ha costat una mica, pero poc a poc ho he anat aconseguint, , del 4 km, al 10 he anat a un bon ritme,i he punxat una mica, del 10 al 12,  els darrers tres els he fet millor, temps final 1h 2´16 seg, ritme 4´10, que es el que volia, fer, i a dia d´avui és el que puc fer.

Com aspectes positius, he mirat poquet el rellotge, i no crec que hagi defallit gaire, potser un parell de Kilometres,  i en general cursa molt ben organitzada, tot i que alguns KM,, jo crec que hi eren pero no sè si el vent o  per altres moitus, però alguns no els he vist, potser no estava prou atent

Salutacions


Un altre que ha fet la de 15km.

Jo he fet un regressiu en tota regla. 20.10 + 20.30 + 20.50  Es podria dir un regressiu controlat, sense grans petades. El vent en contra al final ho he notat. Però he fet el temps que tenia pensant aprox. 1h01'33"

Reflexions pels corredors. He vist que MOLTS heu fet la tirada llarga, i MES RAPIDA del que us tocava, perquè ? Si una tirada llarga ja és un desgast, no entenc perquè afegiu més tralla. Quan heu de córrer de veritat és el dia de la marató. Després no us queixeu si aquesta setmana esteu tous.

Reflexions pels organitzadors. Avituallaments curts. Els pelotons son grandiosos, potser es podria partir en dos l'aviatuallament per deixar més espai, separats per 50 metres. Els punts kilometrics 6.7.8 1.30 0.90 .079 km. I això que al terra estaven ben marcats. Si no hi ha lloc on deixar-ho, potser ficar-ho a l'esquerra... Per lo demés, una cursa més que collonuda amb bons serveis.

I els speakers de luju  :love: :love:


10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 12:11 #118 per PakoBeer (Visitant)
Hola, deixo aquest video amb imatges de la sortida i part la cursa per si algú es vol buscar, salut!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 12:19 - 22 febrer 2016 12:25 #119 per RafaB (Associat/da)
Hola,

doncs m'ho vaig passar "teta" a l'entreno dels 30 km  :great:. No ho havia fet mai, i el dia abans encara no estava inscrit, però gràcies a ManoloM dissabte a la tarda tenia dorsal.

Comencem amb el grup de SUB3h a 4'16". La llebre DEL@ espectacular  8), menjant-se uns segons a la primera volta i quadrant la segona. Animant a les pujades i sempre al costat d'una tal Laura  :whistle: . A més en Koldo va recolzar-lo en els avituallaments.  ;)

Anem petant la xarrada amb Rutxi i Ivanko. Aquests anaven de passeig a aquest ritme i a la segona volta es van possar a correr. Uns cracks.

Ens creuem un parell de vegades amb el grup de 2:45h liderat per David77. Algú del grup li diu que va 1 segon més ràpid  :rofl:. I amb ell en Wallaby, que no sap sortir a poc a poc  :whip:. Crec que estava controlant a un de les Picornell que anava al grupet  :party:

Al km25 deixo el grup per fer els 5 últims km en progessió 4'10", 4'07", 4'06",4'00" i 3'50". Bon final i bones sensacions de cara a la Marató.

Salutacions.
Rafa

400m: 59,08" (Mar Bella 2016)
1000m: 2'55,5" (Mar Bella 2016)
10 km: 36'36" (Sant Antoni 2016)
Mitja: 1h21'55'' (Santa Coloma 2016)
Marató: 2h57'39" (Barcelona 2016)
24 hores equips: 1r classificat 401.092 km (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2016 12:19 #120 per pinelli (Associat/da)

Hola, deixo aquest video amb imatges de la sortida i part la cursa per si algú es vol buscar, salut!!

gracies per compartir-ho  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.