- Missatges: 920
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Barceruel va escriure: Obro fil de la part competitiva d'aquesta prova organitzada per l'associació gràcies al treball de la Comissió de les 24 hores. Us animo també a que paseu pel fil dels voluntaris a donar un cop de mà en la mesura de les vostres posibilitats i gustos.
El repertori de cracks europeus i mundials que participaran a l'UrB22 val molt la pena de pasar per Montjuïc a veure l'espectacle que sense dubte tindrem. El guanyador de l'Spartathlon, dones de les primeres posicions dels rankings "all time", multitut de plusmarquistes nacionals (inclòs l'amic Ivan Penalba)...
I entre mig de tant de crack, alguns que lluirem la samarreta pastanaga: Si no m'he deixat a ningú, a día d'avui, en Luisito i en Krlos a les 24 hores i una servidora a les 6 hores.
La meva preparació ha estat bastant precaria, amb pocs kms des de les 12 hores de Can Dragó i algunes molèsties les darreres setmanes, però espero que el "fons d'armari" ajudi a aconseguir una marca propera als 70km. També tinc curiositat per veure el parcial dels 50km, tot i que em fa por cremar-me massa en aquesta primera part i acabar pagant-ho al final.