32è Cross Caixabank l'Ametlla de Merola (11/09/22)

32è Cross Caixabank l'Ametlla de Merola (11/09/22)

11 Jul 2022 13:21 #1 per arcadi42 (Associat/da)
Hola tots!

Ja estan obertes les inscripcions per al 32è Cross Caixabank l'Ametlla de Merola, que aquest any torna després de dos anys d'absència per la pandèmia. Serà el diumenge 11 de setembre. Aquest any s'escau amb la Diada. Puntua doble a la Lliga Campionchip.

Ja podeu fer les inscripcions aquí: xipgroc.cat/ca/curses/Ametlla2022/10k/inscripcio/10k_5k

Com a novetat, aquest any la samarreta de regal inclourà el nom del corredor. Això sí, només està garantit si feu la inscripció abans de l'1 de setembre. O sigui que no badeu!

Tota la informació la trobareu a: cross.ametllademerola.cat/

Us esperem a tots. Hi trobareu l'ambient de sempre!

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2022 20:34 #2 per fandes (Associat/da)
Inscrit! Primer cop a l'Ametlla de Merola de la que me n'han parlat molt bé. A més aquest any el Campionat de Cros per Clubs ens l'han posat molt d'hora (30 d'Octubre) així que caldrà aprendre a gestionar els circuits amb desnivell (i a gas) des de ben començada la temporada!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jul 2022 21:55 #3 per arcadi42 (Associat/da)
Ja veuràs com t'anirà bé. El nostre circuit és variat i té algun tram molt exigent. Gràcies per inscriure't tan aviat!

Ara mateix en tenim 13. Animeu-vos si voleu assegurar el nom a la samarreta!

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jul 2022 22:22 #4 per arcadi42 (Associat/da)
Penseu a inscriure-us si us voleu garantir el nom a la samarreta, i, sobretot, poseu la talla a l'hora de fer la inscripció. Hi haurà tallatge diferent per a homes, dones i nens.

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Ago 2022 20:47 #5 per TtX (Associat/da)
Encara pendent de poder confirmar la meva assistència, ja m'he inscrit per no perdre-m'ho!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2022 16:41 #6 per fandes (Associat/da)
Doncs en la setmana prèvia al Cross he estat revisant el circuit en l'enllaç a wikiloc i simplement m'encanta! Cap a les afores a l'inici, amb algunes rectes per estirar, però després molta corba i desnivells i un final pel poble que promet ser bonic alhora que dur. Ganes ja de ser-hi!

Vaig llegir a en Nachosboys que correrà la seva 11a participació! Quantes en dueu vosaltres, aconselleu coses? Per ara ja tinc que llegir amb el gran Dabit i els seus Consells Exprés .

Ens trobem a l'Ametlla!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2022 19:51 #7 per Jorfer (Associat/da)
Una de les meves curses favorites pel caliu i amabilitat de la gent de l'Ametlla.

Després de la lesió que he tingut aquest any no em veig amb ànims de córrer per un circuit trencacames doncs encara no tinc prou confiança, a banda que he decidit competir menys doncs un ja té una edat i vull continuar corrent molts anys.

Us desitjo la millor de les sorts i, tant de bo, al 2023 pugui estar de nou entre vosaltres que serà bona senyal.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Set 2022 22:00 #8 per TtX (Associat/da)
Jordi et trobarem a faltar. Jo també faré l’11 edició i sempre et recordo per allà. Això sí crec k en Carles aquest any fa l’edició 20….👏😉

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Set 2022 10:39 #9 per arcadi42 (Associat/da)
Et trobarem a faltar Jordi. Sé que venies gairebé cada any. Confio retrobar-te el 2023...tot i que abans et veuré en altres curses!

I als que no heu vingut mai, prepareu-vos per trobar una cursa diferent. Tot està a punt!

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Set 2022 15:26 #10 per Jorfer (Associat/da)
De totes formes Castelldefels estarà representat amb els meus veins Rosa i Eusebio, també coneguts com Asana&Agustin.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2022 15:20 #11 per fandes (Associat/da)
arcadi42 moltes felicitats a tota la comissió per aconseguir que aquest Cros de l'Ametlla de Merola sigui una cursa tan co*****da! Amb totes les edicions que dueu a l'esquena segur que us ho han dit moltes vegades, però com en el meu cas debutava... La de l'Ametlla de Merola hauria de ser d'aquelles curses marcades en negreta per tots els corredors/es de Catalunya (potser exceptuant les Terres de l'Ebre que els hi queda llunyíssim!).

Cursa exigent alhora que divertida. T'oblides del crono i et poses en mode supervivència, vigilant on poses els peus i posant el ritme en cada moment en funció de la intensitat que estiguis (i puguis) disposat a donar. Tracte al corredor brutal!!! Divertidíssimes proves infantils, sorpreses a l'acabar, circuit preciós (les vistes en el tram al costat de l'autopista són increïbles, el bosc del 2 i el 3 enamora, i el pas per la colònia et dona aquell turbo final)... I magnífic que cuideu detalls com el de la fidelitat. Dubto que es pugui demanar més!

En el vessant esportiu, sens dubte afavorit perquè van faltar uns quants clàssics de la cita, vaig acabar en una 4a posició en el 10k :blink: ! Totalment inesperada, però molt feliç per haver-la pencat. I és que el més important és això, treient la darrera pujada del km 8 (que a tots ens va deixar fora de joc), vaig tenir la sensació de debutar prenent en tot moment les bones decisions i acabar en 36'50''. I en aquest cros m'ha semblat que això és complicat i alhora fonamental.

Ara a anar turnant-nos amb la Ther durant les properes edicions, fins que el peque tingui edat per participar a les curses infantils ;) i després esperar a que acabem nosaltres la sènior.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2022 17:22 #12 per Kiske (Associat/da)
Un altra que debutava avui a aquesta cursa i encara no entenc com no he vingut mai. Espectacular. Una cursa per repetir sens dubte amb llocs imponents com el bosc del km.2. I el tracte al corredor perfecte, no es pot demanar mes(Buenu , una miqueta de paella dels voluntaris hauria estat be, olia de meravella :laughing: :laughing: ).

Per "problemes logistics" em vaig haver de retirar al km.5, millor dit, vaig haver de fer la cursa de 5. Tornare l'any que ve a fer els 10 i a partir d'aquest any, cada any, si podem!

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2022 21:05 #13 per arcadi42 (Associat/da)
Moltes gràcies a tots els que vau venir.

Us esperem el 17 de setembre del 2023!

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2022 22:03 #14 per TtX (Associat/da)

arcadi42 va escriure: Moltes gràcies a tots els que vau venir.

Us esperem el 17 de setembre del 2023!


En quin sentit farem la cursa??
En Paco Beer ha penhat les fotos seves… al blogmaldito hi ha el link

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2022 22:06 #15 per arcadi42 (Associat/da)
El sentit de la cursa el vam canviar en la 25a edició i ja ens l'hem quedat com a definitiu. Jo no tinc clar que sigui més ràpid, però sí que és més segur, perquè la baixada forta es fa en el tram asfaltat. Abans era la rampa de terra i pedres que ara pugem, i allò era molt perillós.

159 maratons (98 diferents, 44 països), 190 mitges, 284 deumils, 973 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Set 2022 13:33 #16 per fandes (Associat/da)

arcadi42 va escriure: El sentit de la cursa el vam canviar en la 25a edició i ja ens l'hem quedat com a definitiu. Jo no tinc clar que sigui més ràpid, però sí que és més segur, perquè la baixada forta es fa en el tram asfaltat. Abans era la rampa de terra i pedres que ara pugem, i allò era molt perillós.


I molt més entretingut així! Pujada dividida en dos trams, ajuda molt més a gestionar-se. A més que la trobes després d'aquest tram tan bonic. Encert total!

Apuntada la data del 17 de Setembre.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.