Orientació, per orientats i desorientats

Orientació, per orientats i desorientats

18 Nov 2010 06:09 #161 per Ricard (Associat/da)
Elprimo i jo també estem inscrit a la Rogaining del dia de les eleccions, altrament coneguda com Rogaining per la Independència.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Nov 2010 08:29 #162 per Rivendel (Visitant)
Vaja, els préssec en ple a la Rogaine!!  :yipi:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2010 18:38 #163 per elprimo (Visitant)
Què nois, ja heu preparat l'estratègia per diumenge?  :whistle: Ens haurem d'abrigar que sembla farà una mica de fred  :surprised:

Amunt els préssecs: dos equips i ara que ho penso, el color préssec és molt usat a la simbologia de l'orientació  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2010 20:21 #164 per Ricard (Associat/da)
Seran 6 hores que ens permetran reflexionar sobre a qui votar.  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2010 20:25 #165 per Rivendel (Visitant)
Els 4 de l'Equip Els préssecs, estem a punt
us truco per quedar i els del vallés anem plegats?

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Nov 2010 14:02 #166 per xinoxano (Associat/da)
ens veiem demà, si glaça el camp estarà espectacular :happy:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Nov 2010 22:18 - 01 Des 2010 08:19 #167 per Rivendel (Visitant)
Genial la Rogaining del Corredor!  :great:
Vam ser  dos equips de Préssecs un mes makinorri que l'altre.
El nostre equip  va tenir dos despistes monumentals  :whip: :whip:que ens van fer donar voltes en cercle dos cops, com a les pelis dels que ens perden al bosc. però ens vam divertir molt i molt.
Vaig saludar a en Ricard, Elprimo i els vam ajudar en una fita  :he: :he:
També vaig veure a l'Isa que està feta una makinorri!  :surprised: i em va donar força ànims :love:
En Crica i en Xinoxano feien un equip   :great: que si no es per ells no arrivem  :love:, així de perduts anavem en arribar a meta....i com no als germans Angulo, makinorris hors categorie  :great: , que ens van avançar varies vegades, esclar com anavem fent cercles  :oops: :oh: :rofl:
Aquest cop vaig fer servir molt la brúxola per posicionar i per veure si anavem bé i va ser molt útil.
Ara a seguir amb la copa BArcelona.

En joaquín en va dur la medalla de 1ª de veteranes de la cursa de la MAurina, que em va fer moooolta ilu...ja us dic que aquí hi ha fusta de campiona..us deixo una foro amb la medalleta




Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2010 17:04 #168 per elprimo (Visitant)
Fas goig amb la medalla  :party:. A veure si aviat guanyes un altre. El Ricard i un servidor vam quedar forç satisfets de la cursa, de 30 fites vam aconseguir fer 21 amb 125 punts. Tenint en compte que anavem molt justos de força, podem estar contents  :jap: La zona era maca, sense dificultats per anar fent i un mapa força exacte. En tota la cursa només vam tenir dos "despistes" però que vam solucionar ràpidament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2010 09:15 #169 per Ricard (Associat/da)
S'ha fet esperar, però aquí està la crònica de la meva darrera aventura d'orientació d'aquesta temporada 2010, la rogaining de El Corredor: http://rmasferr.bloc.cat/post/2429/735077

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Des 2010 18:44 #170 per Rivendel (Visitant)
Molt bé Ricard , esteu fets uns campions.

Aquest cap de setmana faré la cursa d'orienatció de la marató de TV3 a Sant Cugat   :great:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2010 06:14 #171 per Ricard (Associat/da)

Molt bé Ricard , esteu fets uns campions.

Aquest cap de setmana faré la cursa d'orienatció de la marató de TV3 a Sant Cugat   :great:


Molt bona aquesta cursa a Sant Cugat. Aquest any no hi seré ja que aniré a fer el Farell, una de les meves tradicions personals dels darrers 18 anys. :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2010 16:53 #172 per elprimo (Visitant)
Aquest any Ricard, van canviar de mapa i es va fer a un altre lloc. Particularment, m'agradava més la zona on es feia altres anys, però de totes formes, la cursa estava molt ben plantejada. Es podia combinar molt bé el córrer amb orientar-se. Malgrat començar molt tranquilament i un petit "despiste" per voler anar massa ràpid, vaig trobar-me molt bé, tant físicament com d'interpretació del mapa. 20 fites en 43 minuts, per mi un record  :party:. S'ha de dir que era la score popular i de poca dificultat tècnica. Però no em restaré mérits, ho vaig fer força bé: el vuitè de 34 participants.  :great: Felicitats, elprimo!!!  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2010 20:50 #173 per Ricard (Associat/da)

Aquest any Ricard, van canviar de mapa i es va fer a un altre lloc. Particularment, m'agradava més la zona on es feia altres anys, però de totes formes, la cursa estava molt ben plantejada. Es podia combinar molt bé el córrer amb orientar-se. Malgrat començar molt tranquilament i un petit "despiste" per voler anar massa ràpid, vaig trobar-me molt bé, tant físicament com d'interpretació del mapa. 20 fites en 43 minuts, per mi un record  :party:. S'ha de dir que era la score popular i de poca dificultat tècnica. Però no em restaré mérits, ho vaig fer força bé: el vuitè de 34 participants.  :great: Felicitats, elprimo!!!  :rofl:


:party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:

Hem de començar a pensar en la rogaining de l'Espluga Calba, tant en la inscripció, com en la preparació. Et proposo anar una dia de les "vacances de Nadal" d'anar al Corredor a repetir la rogaining fent les fites que ens vam deixar. Què et sembla la idea ?
També em ronda pel cap fer una mena d'ultra-trail pel Parc de Sant Llorenç i la Serra de l'Obac pujant als 6 o 7 cims més importants. Estem parlant d'unes 6 hores de pujar i baixar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2010 21:02 #174 per Pau (Associat/da)
:surprised: Felicitats elprimo :yipi: :yipi:

Ricard, Estaré atent a aquesta Ultratrail ;)

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2010 21:42 #175 per elprimo (Visitant)
Ricard, bones propostes  :party:, ja anirem parlant. El tema de l'Espluga Calba, en principi ja saps que no hi ha problema, ja ho concretarem. De les propostes de les "vacances" perfecte, però hem de mirar dates, perquè aquest any no se quins dies tindré de festa. Molt bona idea la "ultratrail" de 6 hores i pot ser un entrenament perfecte per les rogainings.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Des 2010 06:31 #176 per Ricard (Associat/da)

Ricard, bones propostes  :party:, ja anirem parlant. El tema de l'Espluga Calba, en principi ja saps que no hi ha problema, ja ho concretarem. De les propostes de les "vacances" perfecte, però hem de mirar dates, perquè aquest any no se quins dies tindré de festa. Molt bona idea la "ultratrail" de 6 hores i pot ser un entrenament perfecte per les rogainings.


Jo tinc festa des del 23 al 9. No tinc plans especials i estaré tots els dies per aquí, per tant quan sàpigues quins dies tens de festa concretem el dia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2010 08:17 #177 per crica (Visitant)

:surprised: Felicitats elprimo :yipi: :yipi:

Ricard, Estaré atent a aquesta Ultratrail ;)


Felicitats, el primo.
A mi també m'agradaria participar a aquest ultratrail que comentes. Si m'hi voleu i la data ho permet, és clar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2010 11:24 #178 per danibdn (Visitant)
hola,
quin és aquest ultratrail?? podeu posar informació ? moltes gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2011 13:26 #179 per Rivendel (Visitant)
Ja estic apuntada a la tercera cursa de la copa Barcelona  que es fa dissabte al forum.  :great:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.


La lente de primer orden

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Gen 2011 20:45 #180 per Ricard (Associat/da)

Ja estic apuntada a la tercera cursa de la copa Barcelona  que es fa dissabte al forum.  :great:


Ja explicaràs com va.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.